Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

Τζίμας Ζέρβας

 ΑΜΦΙΚΤΙΟΝΙΑ ΑΚΑΡΝΑΝΩΝ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝΤΟΣ



Τζίμας Ζέρβας


Σ’ ευχαριστώ, Βεζύρη μου, δια την αγάπην οπού έχεις εις εμένα, αλλά τα οκτακόσια πουγκιά, παρακαλώ, μη μου τα στείλης, επειδή δεν ηξεύρω να τα μετρήσω, κι αν ήξευρα, πάλιν δεν ήμουν ευχαριστημένος να σοι δώσω ούτε μίαν πέτραν τής πατρίδος μου δι’ αντιπληρωμήν, και όχι πατρίδα, ως φαντάζεσαι· την τιμήν οπού μ’ υπόσχεσαι, μ’ είναι άχρηστος, πλούτος και τιμή εις εμέ είναι τα άρματά μου, με τα όποια φυλάττω και τιμώ την πατρίδα μου, αθανατίζω και τ’ όνομά μου......

Γιοί του Τζίμα Ζέρβα, τα αδέλφια Νάστας, Νικολός, Διαμάντης και Χρήστος, που κατοίκησαν στην Βόνιτσα.

Ο απόγονος του Τζίμα Ζέρβα, ο Νικόλαος Ζέρβας , δώρισε την περιουσία του (17 οικόπεδα στο κέντρο της πόλης, 75 στρέμματα ποτιστικό χωράφι στην είσοδο της πόλης και ένα μεγάλο χρηματικό ποσό) στην Κοινότητα της Βόνιτσας.

Για τους απόγονους του Τζίμα Ζέρβα

Ο απόγονος Ζέρβα, Ντίνος Στυλιανός

Αντιπρόεδρος της Αμφικτιονίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο