Συνάντηση με την Υφυπουργό Παιδείας, κ. Σοφία Ζαχαράκη είχε ο Βουλευτής Ν.Λευκάδας κ.Θανάσης Καββαδάς, προκειμένου να της μεταφέρει ανοιχτά θέματα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λευκάδας, καθώς και το ζήτημα της αναβάθμισης του Σχολείου Βασιλικής από την χαμηλότερη κατηγορία στην οποία το κατέταξε η προηγούμενη Κυβέρνηση, και η οποία δεν επιτρέπει τον σχηματισμό ολιγομελών Τμημάτων Προσανατολισμού.
Ιδιαίτερα σχετικά με τις Λυκειακές Τάξεις της Βασιλικής, ο Βουλευτής ζήτησε από την κ.Υφυπουργό να επανεξετάσει την απόφαση της προηγούμενης ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3941Β/2018, και με την οποία το σχολείο της Βασιλικής υποβαθμίστηκε από την κατηγορία Θ (9 μόρια) στην κατηγορία Ζ (7 μόρια).
Ιδιαίτερα σχετικά με τις Λυκειακές Τάξεις της Βασιλικής, ο Βουλευτής ζήτησε από την κ.Υφυπουργό να επανεξετάσει την απόφαση της προηγούμενης ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με την αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων, η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3941Β/2018, και με την οποία το σχολείο της Βασιλικής υποβαθμίστηκε από την κατηγορία Θ (9 μόρια) στην κατηγορία Ζ (7 μόρια).
Αποτέλεσμα αυτής της υποβάθμισης είναι ότι η λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων των Ομάδων Προσανατολισμού θα εγκρίνεται μόνο "κατά παρέκκλιση" από το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας, όπως έγινε και τη φετινή σχολική χρονιά. Υπενθύμισε ότι κατά το τρέχον έτος εγκρίθηκε η λειτουργία όλων των Τμημάτων Προσανατολισμού της Λευκάδας, ακόμα και τμημάτων με ένα μόνο παιδί. Ωστόσο η αβεβαιότητα δεν ωφελεί την απρόσκοπτη λειτουργία του Σχολείου Βασιλικής, με αποτέλεσμα οι λυκειακές τάξεις να κινδυνεύουν με υποβάθμιση και, βεβαίως, σε περίπτωση μη έγκρισής τους, το σχολείο κινδυνεύει ακόμα και να κλείσει.
Επεσήμανε ότι σε αυτήν την περίπτωση, τα παιδιά από την Βασιλική και τα δυσπρόσιτα χωριά της περιοχής θα αναγκάζονται να ξυπνούν από τις έξι το πρωί για να ταξιδέψουν μέχρι την Λευκάδα, 40 χιλιόμετρα μακριά, τονίζοντας ότι το σχολείο φιλοξενεί 90 μαθητές από 13 χωριά και δύο οικισμούς της Νοτίου Λευκάδας, με μεγάλη χιλιομετρική απόσταση μεταξύ τους, από ορεινές μειονεκτικές περιοχές.
Επιπλέον, ο κ.Καββαδάς αναφέρθηκε στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τον μαθηματικό μειωμένου ωραρίου στο Νυδρί, ο οποίος προσλήφθηκε ως πλήρους ωραρίου στο ΕΠΑΛ, με αποτέλεσμα να μείνουν κενές 10 ώρες μαθηματικών σε δύο σχολεία γενικής παιδείας, στο μέσο σχεδόν της διδακτικής χρονιάς.
Πρότεινε την αλλαγή διαδικασίας τέτοιων προσλήψεων, προκειμένου το υπουργείο σε αυτές τις περιπτώσεις να ενεργεί παράλληλα, με την πρόσληψη δηλαδή ενός καθηγητή με πλήρες ωράριο να καλύπτεται ταυτόχρονα και αυτόματα το κενό που δημιουργείται. Για τη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Βουλευτής πρότεινε την μετατροπή ενός μαθηματικού μειωμένου ωραρίου που υπηρετεί ήδη στη Λευκάδα, σε πλήρους ωραρίου.
Τέλος, ο κ.Καββαδάς κατέθεσε γραπτώς τα κενά που υπάρχουν στην ειδική αγωγή, ζητώντας από την κ.Υφυπουργό την κατά το δυνατόν μεγαλύτερη κάλυψή τους από τις επερχόμενες προσλήψεις 4.500 δασκάλων και καθηγητών ειδικής αγωγής που έχουν ήδη ανακοινωθεί, τονίζοντας ότι οι ελλείψεις στην Λευκάδα είναι αυτή τη στιγμή μεγάλες τόσο στην πρωτοβάθμια ειδική αγωγή, όσο και στα Τμήματα Ένταξης της Δευτεροβάθμιας, αλλά και στο Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ).
Επεσήμανε ότι σε αυτήν την περίπτωση, τα παιδιά από την Βασιλική και τα δυσπρόσιτα χωριά της περιοχής θα αναγκάζονται να ξυπνούν από τις έξι το πρωί για να ταξιδέψουν μέχρι την Λευκάδα, 40 χιλιόμετρα μακριά, τονίζοντας ότι το σχολείο φιλοξενεί 90 μαθητές από 13 χωριά και δύο οικισμούς της Νοτίου Λευκάδας, με μεγάλη χιλιομετρική απόσταση μεταξύ τους, από ορεινές μειονεκτικές περιοχές.
Επιπλέον, ο κ.Καββαδάς αναφέρθηκε στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τον μαθηματικό μειωμένου ωραρίου στο Νυδρί, ο οποίος προσλήφθηκε ως πλήρους ωραρίου στο ΕΠΑΛ, με αποτέλεσμα να μείνουν κενές 10 ώρες μαθηματικών σε δύο σχολεία γενικής παιδείας, στο μέσο σχεδόν της διδακτικής χρονιάς.
Πρότεινε την αλλαγή διαδικασίας τέτοιων προσλήψεων, προκειμένου το υπουργείο σε αυτές τις περιπτώσεις να ενεργεί παράλληλα, με την πρόσληψη δηλαδή ενός καθηγητή με πλήρες ωράριο να καλύπτεται ταυτόχρονα και αυτόματα το κενό που δημιουργείται. Για τη συγκεκριμένη περίπτωση, ο Βουλευτής πρότεινε την μετατροπή ενός μαθηματικού μειωμένου ωραρίου που υπηρετεί ήδη στη Λευκάδα, σε πλήρους ωραρίου.
Τέλος, ο κ.Καββαδάς κατέθεσε γραπτώς τα κενά που υπάρχουν στην ειδική αγωγή, ζητώντας από την κ.Υφυπουργό την κατά το δυνατόν μεγαλύτερη κάλυψή τους από τις επερχόμενες προσλήψεις 4.500 δασκάλων και καθηγητών ειδικής αγωγής που έχουν ήδη ανακοινωθεί, τονίζοντας ότι οι ελλείψεις στην Λευκάδα είναι αυτή τη στιγμή μεγάλες τόσο στην πρωτοβάθμια ειδική αγωγή, όσο και στα Τμήματα Ένταξης της Δευτεροβάθμιας, αλλά και στο Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο