Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

Καραγκούνης: δύο ώρες πριν από τον γάμο μου ήμουν ακόμη στο υπουργείο -Δεν άρεσε στη γυναίκα μου(ΒΙΝΤΕΟ)

Για θέματα εκτός πολιτικής μίλησε ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας της ΝΔ Κώστας Καραγκούνης σε συνέντευξή του, αποκαλύπτοντας μάλιστα τι έκανε την ημέρα του γάμου του που δεν άρεσε καθόλου στη σύζυγό του.
Οταν παντρεύτηκε, ο κ. Καραγκούνης ήταν υφυπουργός Δικαιοσύνης, στην κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά. Την ημέρα του γάμου, εκείνος αντί να ετοιμάζεται στο σπίτι του, ήταν στη… δουλειά. «Παντρευόμουν στις 19:00 και στις 17:00 ήμουν ακόμη στο υπουργείο, σε μία σύσκεψη. Εβλεπα τον χρόνο που περνούσε αμείλικτα. Ετρεξα στο σπίτι να ντυθώ και να πάω κατευθείαν στην εκκλησία. Είχε λίγο πλάκα, αλλά δεν άρεσε πολύ στη γυναίκα μου», είπε ο βουλευτής της ΝΔ και παραδέχθηκε ότι ακόμη χρωστά στη σύζυγό του ένα ταξίδι του μέλιτος.


Ο κ. Καραγκούνης αναφέρθηκε και στα τρία του παιδιά, με τα οποία θα ήθελε να περνά περισσότερο χρόνο. «Εχω δύο κόρες, 5,5 και 3,5 ετών και το νέο μέλος της οικογένειας είναι ένα αγοράκι 2 μηνών. Είναι δύσκολο να βρω τον χρόνο να είμαι κοντά τους, αλλά προσπαθώ να το κάνω με κάθε τρόπο, ακόμη κι αν δεν κοιμάμαι πάρα πολλές ώρες», είπε μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινό», στον ΑΝΤ1.
/www.iefimerida.gr

2 σχόλια:

  1. Για των κοσμάκη περνάς όλη την ταλεπορια λεβέντημ και εγώ του γιόκαμ βουλευτή του πα να γένει και είχα αστουχισ πώς ου άντρασμ ήταν αγροτσ (αυτά έλεγε μια θεία μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι τραβας Κωστακη μ κι εσυ!Το χαβιαρι σου μαυρο, το τυρι μουχλιασμένο,το κρασι παλιο... Ευτυχως που χεις το Καρι στη βονιτσα και θα παρεις σταυρούς γιατι θα σε φαει ο Σαλμας και τοτε θα σκαριζες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο