Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019

Η Αγγελική - Ινέτζη Δημητρακάκη Υπ. Βουλευτής με τη ΝΔ στον Βόρειο Τομέα Β΄ Αθηνών

Γεννήθηκα στην Κεφαλλονιά και κατάγομαι από την Αιτωλοακαρνανία. Συγκεκριμένα προέρχομαι από την Ανάληψη- Θέρμο. Είμαι παντρεμένη και έχω μια κόρη. Ο πατέρας μου ήταν Αντιστράτηγος ε.α της ΕΛ.ΑΣ και Νομικός...... 
Είμαι απόφοιτη της Ιατρική Σχολής Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος της Ιατρικής Σχολής Αθηνών (Παγκόσμια Υγεία - Ιατρική Καταστροφών). 
Έχω αποκτήσει την ειδικότητα της Καρδιολογίας και της Εντατικολογίας κι έχω εξειδικευθεί στην Αγγλία στο Hammersmith Hospital του Λονδίνοu, και στην Α΄Πανεπιστημιακή κλινική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Αθηνών.
Εργάζομαι ως Αναπληρώτρια Διευθύντρια Καρδιολογικής Κλινικής στο Metropolitan Hospital και διατηρώ Καρδιολογικό ιατρείο στην Αθήνα.
Είμαι εκλεγμένο μέλος του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου(ΠΙΣ). 
Προέρχομαι από το Μητρώο Πολιτικών Στελεχών της Νέας Δημοκρατίας. Είμαι ενεργό μέλος του Τομέα Υγείας, Εθνικής Άμυνας και Τουρισμού, όπως επίσης και της Γραμματείας Επιστημονικών Φορέων και Οικουμενικού Ελληνισμού της Νέας Δημοκρατίας . 
Ασχολούμαι με τον εθελοντισμό ως ενεργό μέλος της Ιατρικής Ομάδας της AxionHellas.
Πιστεύω στην συμφωνία αλήθειας του Κυριάκου Μητσοτάκη και στον αγώνα που θα δώσει για μια καλύτερη Ελλάδα. Αποφάσισα να αγωνιστώ μαζί του και να είμαι υποψήφια στις βουλευτικές εκλογές για να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στον δρόμο της εθνικής, πολιτικής, ηθικής και οικονομικής ανάκαμψης της πατρίδας μας. 
Η άσκηση της Ιατρικής είναι λειτούργημα με κεντρικό της άξονα τον ίδιο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Το ίδιο ισχύει και για την Πολιτική. 
Στην παρούσα δύσκολη εκλογική αναμέτρηση, ζητώ την δική σας σύμπραξη. Ζητώ να με εμπιστευτείτε και να με τιμήσετε με την ψήφο της καρδιάς σας στον Βόρειο Τομέα της Β΄Αθηνών με την Νέα Δημοκρατία. 
Ψήφος Καρδιάς για την Ελλάδα μας! 
Με εκτίμηση 
ΔΗΜΗΤΡΑΚΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΙΝΕΤΖΗ 

(καρδιολόγος-εντατικολόγος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο