Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ: Εκλογικός Νόμος – Δημοτικές Εκλογές 2019 | Αν στις εκλογές του 2014 στο ΔΗΜΟ ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ ίσχυε το σύστημα της απλής αναλογικής, θα είχαμε διαφορετική σύνθεση σε δύναμη εδρών αλλά και προσώπων!

Εκλογικός Νόμος – Δημοτικές Εκλογές 2019

Γράφει ο: Kώστας Θ. Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός


ΔΕΙΤΕ το 1ο ΜΕΡΟΣ

ΜΕΡΟΣ Β΄ 
        Τη περασμένη Κυριακή με το πρώτο μέρος του άρθρου με τίτλο "Εκλογικός Νόμος- Δημοτικές Εκλογές 2019", φάνηκε ολοφάνερα η διαφορετική σύνθεση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ακτίου- Βόνιτσας, αν στις εκλογές του 2014 ίσχυε το σύστημα της απλής αναλογικής.  Υπενθυμίζουμε ότι:

Mε το εκλογικό σύστημα του 2014 είχαμε:
1)-Δημοτική παράταξη με επικεφαλής τον κ. Αποστολάκη: 16 Δημοτικούς Συμβούλους.
2)-Δημοτική παράταξη με επικεφαλής τον κ. Φερεντίνο:  9  Δημοτικούς Συμβούλους.
3)-Δημοτική παράταξη με επικεφαλής τον κ. Λιάπη: 1 Δημοτικό Σύμβουλο.
4)-Δημοτική παράταξη με επικεφαλής τον κ. Μωραΐτη: 1 Δημοτικό Σύμβουλο.

Αν το 2014, ίσχυε η απλή αναλογική θα είχαμε:
1)-Δημοτική παράταξη με επικεφαλής τον κ. Αποστολάκη: 12 Δημοτικούς Συμβούλους.
2)-Δημοτική παράταξη με επικεφαλής τον κ. Φερεντίνο: 12 Δημοτικούς Συμβούλους.
3)-Δημοτική παράταξη με επικεφαλής τον κ. Λιάπη: 2 Δημοτικούς Συμβούλους.
4)-Δημοτική παράταξη με επικεφαλής τον κ. Μωραΐτη: 1 Δημοτικό Σύμβουλο.

         Με λίγα λόγια θα είχαμε διαφορετική σύνθεση σε δύναμη εδρών αλλά και προσώπων. Με τη σύνθεση αυτή του ΔΣ δεν θα μπορούσε ο Δήμαρχος κ. Αποστολάκης να πει την αλήστου μνήμης φράση, πού είπε στη συνεδρίαση του δεύτερου δημοτικού συμβουλίου μόλις ανέλαβε τα καθήκοντα του, ότι: "εμάς ψήφισαν οι Δημότες, θα κάνουμε ότι θέλουμε και στο τέλος θα μας κρίνουν"...............


    Πράγματι απαξίωσε εντελώς το ρόλο του Δημοτικού Συμβουλίου, έκανε ότι ήθελε, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της πλειοψηφίας σπάνια διαφώνησαν μέσα στην αίθουσα του ΔΣ (μερικοί δεν μίλησαν ποτέ), η μείζονα αντιπολίτευση τόσο στο ΔΣ όσο στην Οικονομική Επιτροπή, στο Κέντρο Μέριμνας, και στο ΦΟΣΔΑ ήταν εντελώς ανεπαρκέστατη, στο δε Κέντρο Μέριμνας σε πάνω από τις μισές συνεδριάσεις ήταν απούσα.
     Τα αποτελέσματα γνωστά. Η αξιοπιστία της Δημοτικής Αρχής στο ναδίρ, η μείζονα αντιπολίτευση ανύπαρκτη, κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος με σκοπό την επανεκλογή και βεβαίως τεράστια χρηματικά ποσά κατέληξαν σε επιλεγμένους κατάλληλα μέσα και έξω από το Δήμο. Ανάπτυξη δεν είδαμε.
      -Αμφιβάλλετε Δήμαρχε κ Αποστολάκη;  -Αμφιβάλλετε κ Φερεντίνο;
      Όλα τα παραπάνω με την απλή αναλογική τελειώνουν.  Σε συνδυασμό και με πολλά άλλα που θα δούμε στο τρίτο μέρος του άρθρου  ο Δήμος θα περάσει σε νέα εποχή. Αναγκαία συνθήκη όμως είναι να ηττηθούν και οι δύο που διοίκησαν το Δήμο.
Δεν θα κουραστώ όμως να γράφω:
Ας γίνουμε όλοι ενεργοί πολίτες και όχι φοβισμένοι υπήκοοι.
Χρειάζεται Αγώνας, Συμμετοχή, Ανατροπή, Έλεγχος Νομιμότητα.
 ………………………………

Συνεχίζουμε σήμερα με το νέο εκλογικό νόμο:
«Άρθρο 34
Κατανομή των εδρών του δημοτικού συμβουλίου ανά εκλογική περιφέρεια.
(Σημείωση, Ο Δήμος Ακτίου – Βόνιτσας έχει τρείς εκλογικές περιφέρειες όσες είναι και οι Δημοτικές Ενότητες δηλαδή  Ανακτορίου, Μεδεώνος, Παλαίρου).

     Οι έδρες του δημοτικού συμβουλίου που δικαιούται να καταλάβει κάθε συνδυασμός, σύμφωνα με το άρθρο 32, στους δήμους που έχουν περισσότερες από μία εκλογικές περιφέρειες, κατανέμονται ανά εκλογική περιφέρεια ως εξής:
1.-Η κατανομή ξεκινά από τις τυχόν μονοεδρικές εκλογικές περιφέρειες του δήμου. Η έδρα κάθε μονοεδρικής εκλογικής περιφέρειας αποδίδεται στον συνδυασμό που έλαβε τις περισσότερες έγκυρες ψήφους στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια, εφόσον αυτός δικαιούται να καταλάβει έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32.
2.-Αν, κατά τη διαδικασία της παραγράφου 1, κάποιος συνδυασμός λάβει περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από τη μονοεδρική εκλογική περιφέρεια στις οποίες ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
3.-Έδρες μονοεδρικών εκλογικών περιφερειών, οι οποίες μετά την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου παραμένουν αδιάθετες, απονέμονται στον δεύτερο σε εκλογική δύναμη συνδυασμό στη συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια. Αν κάποιος από τους συνδυασμούς λαμβάνει, σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο 32, εφαρμόζεται η παράγραφος 2.
4.-Η διαδικασία των παραγράφων 2 και 3 εφαρμόζεται, εφόσον απαιτηθεί, και με τους επόμενους κατά σειρά εκλογικής δύναμης στην οικεία εκλογική περιφέρεια συνδυασμούς, μέχρι να κατανεμηθούν όλες οι έδρες των μονοεδρικών περιφερειών.
5.-Στη συνέχεια, υπολογίζεται το εκλογικό μέτρο για κάθε συνδυασμό, ως το πηλίκο των έγκυρων ψηφοδελτίων του συνδυασμού στο σύνολο του δήμου προς τις έδρες που δικαιούται να καταλάβει. Το πηλίκο, μετά την παράλειψη του κλάσματος, προσαυξάνεται κατά μία μονάδα. Ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων του κάθε συνδυασμού διαιρείται σε κάθε εκλογική περιφέρεια με το εκλογικό του μέτρο και ο συνδυασμός καταλαμβάνει τόσες έδρες όσο είναι το ακέραιο πηλίκο της διαίρεσης. Αν σε κάθε εκλογική περιφέρεια υπάρχουν τόσες διαθέσιμες έδρες όσες δικαιούται ο συνδυασμός, τις καταλαμβάνει όλες και ο αριθμός τους αφαιρείται από τις διαθέσιμες της περιφέρειας. Αν δεν υπάρχει επαρκής αριθμός, στο συνδυασμό κατακυρώνονται μόνον οι διαθέσιμες έδρες.
6.-Αν, μετά και τη διαδικασία της παραγράφου 5, κάποιος συνδυασμός έχει λάβει συνολικά περισσότερες έδρες από αυτές που δικαιούται σύμφωνα με το άρθρο32, αυτές του αφαιρούνται ανά μία ξεκινώντας από την εκλογική περιφέρεια, εξαιρουμένων των μονοεδρικών ,στην οποία ο συνδυασμός έλαβε τις λιγότερες ψήφους.
7.-Αν, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των παραγράφων 1 έως και 6, υπάρχουν αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32, ξεκινώντας από τον μικρότερο σε εκλογική δύναμη στο σύνολο του δήμου συνδυασμό που δικαιούται να καταλάβει έδρα, διατίθενται οι διαθέσιμες έδρες ανά μία από κάθε εκλογική περιφέρεια, όπου αυτός διατηρεί το μεγαλύτερο, κατά φθίνουσα σειρά, αδιάθετο υπόλοιπο ψηφοδελτίων. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται για όλους τους συνδυασμούς που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα, κατ’ αύξουσα σειρά εκλογικής δύναμης.
8.-Αν, με την ολοκλήρωση της διαδικασίας και της παραγράφου 7, υπάρχουν εκλογικές περιφέρειες με αδιάθετες έδρες και συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32, ξεκινώντας από την μεγαλύτερη σε αριθμό εδρών εκλογική περιφέρεια και επί όμοιων από εκείνη που έχει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους και συνεχίζοντας με φθίνουσα σειρά, απονέμεται ανά μία αδιάθετη έδρα στο συνδυασμό που εξακολουθεί να δικαιούται έδρα και έχει λάβει τις περισσότερες έγκυρες ψήφους συνολικά. Η διαδικασία της παρούσας παραγράφου επαναλαμβάνεται όσες φορές χρειαστεί, μέχρι να εξαντληθούν οι διαθέσιμες έδρες ή οι συνδυασμοί που δικαιούνται να καταλάβουν έδρα σύμφωνα με το άρθρο 32. Έδρες που μετά την εξάντληση των δικαιούμενων να καταλάβουν έδρα συνδυασμών παραμένουν αδιάθετες, δεν διατίθενται, αλλά παραμένουν κενές.
9.-Οι έδρες που κατανέμονται σε κάθε στάδιο, σύμφωνα με τις παραγράφους 1 έως και 8, αφαιρούνται από τις διαθέσιμες της εκλογικής περιφέρειας.».

«Άρθρο 37
Κατανομή εδρών συμβούλων της κοινότητας άνω των τριακοσίων (300) κατοίκων.
1.-Στις εκλογές των συμβουλίων κοινότητας με μόνιμο πληθυσμό άνω των τριακοσίων (300) κατοίκων, η κατανομή των εδρών γίνεται αναλογικά, μεταξύ όλων των συνδυασμών που συμμετείχαν στις εκλογές για το συμβούλιο της κοινότητας, με τον ακόλουθο τρόπο:
      Το σύνολο των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβαν στην κοινότητα όλοι μαζί οι συνδυασμοί που συμμετείχαν στις εκλογές διαιρείται με τον αριθμό των εδρών του συμβουλίου κοινότητας. Το πηλίκο που προκύπτει αυξημένο κατά μία μονάδα, παραλειπομένου του κλάσματος, αποτελεί το εκλογικό μέτρο.
      Ο αριθμός των έγκυρων ψηφοδελτίων κάθε συνδυασμού διαιρείται στη συνέχεια με το εκλογικό μέτρο και κάθε συνδυασμός καταλαμβάνει τόσες έδρες, όσο και το ακέραιο πηλίκο αυτής της διαίρεσης.
       Αν οι έδρες που καταλαμβάνουν οι συνδυασμοί που συμμετέχουν στην κατανομή με την προηγούμενη διαδικασία είναι λιγότερες από τις προς διάθεση έδρες, οι έδρες που απομένουν διανέμονται ανά μία μεταξύ όλων των συνδυασμών, είτε έλαβαν έδρα κατά το προηγούμενο εδάφιο είτε όχι, ανάλογα με τα αχρησιμοποίητα υπόλοιπα που έχουν.
    Αν οι συνδυασμοί αυτοί ή μερικοί από αυτούς έχουν ίσο αριθμό αχρησιμοποίητων υπολοίπων, γίνεται κλήρωση.
      Αν και μετά τη διανομή των εδρών με βάση τα αχρησιμοποίητα υπόλοιπα παραμένουν αδιάθετες έδρες, αυτές κατανέμονται ανά μία, ανάλογα με το συνολικό αριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων που έλαβε κάθε συνδυασμός. Αν οι έδρες που καταλαμβάνουν οι συνδυασμοί με το εκλογικό μέτρο είναι περισσότερες από τις προς διάθεση έδρες, η πλεονάζουσα έδρα αφαιρείται από το συνδυασμό που έχει το μικρότερο σχετικώς υπόλοιπο έγκυρων ψηφοδελτίων. Σε περίπτωση ίσου αριθμού έγκυρων ψηφοδελτίων δύο ή και περισσότερων συνδυασμών, ενεργείται μεταξύ αυτών κλήρωση από το αρμόδιο πρωτοδικείο.
          2.-Αν έχει ανακηρυχθεί ένας μόνο συνδυασμός για το συμβούλιο της κοινότητας, οι σύμβουλοι της κοινότητας εκλέγονται από το μοναδικό αυτό συμβούλιο της κοινότητας, οι σύμβουλοι της κοινότητας εκλέγονται από το μοναδικό αυτό συνδυασμό. Οι πρώτοι κατά σειρά σε σταυρούς προτίμησης, μέχρι να συμπληρωθεί ο αριθμός των εδρών του συμβουλίου της κοινότητας εκλέγονται τακτικοί σύμβουλοι και οι υπόλοιποι αναπληρωματικοί.
   3.-Αν υποψήφιοι του ίδιου συνδυασμού ισοψηφήσουν, το πρωτοδικείο ενεργεί κλήρωση.».

«Άρθρο 37Α
Εκλογή προέδρου κοινότητας κάτω των τριακοσίων (300) κατοίκων.
       Στις κοινότητες έως και τριακοσίων (300) κατοίκων, όπου η εκλογή του προέδρου του συμβουλίου διενεργείται με ενιαίο ψηφοδέλτιο κατά το άρθρο 18Β, πρόεδρος της κοινότητας εκλέγεται εκείνος που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους σταυρούς προτίμησης. Οι υπόλοιποι, κατά τη σειρά των σταυρών που έλαβαν, λογίζονται ως αναπληρωματικοί. Σε περίπτωση ισοψηφίας, το πρωτοδικείο διενεργεί κλήρωση.».

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
«Άρθρο 79
Πρόεδρος συμβουλίου κοινότητας άνω των τριακοσίων (300) κατοίκων
(παρακαλώ προσέξτε):

1.-Πρόεδρος του συμβουλίου της κοινότητας άνω των τριακοσίων (300) κατοίκων εκλέγεται, από το σύνολο των μελών του οικείου συμβουλίου και για το σύνολο της δημοτικής περιόδου, ο επικεφαλής ενός από τους δύο πρώτους κατά σειρά εκλογής συνδυασμούς, με τη διαδικασία της επόμενης παραγράφου.
2.-Την πρώτη Κυριακή του Ιανουαρίου του έτους έναρξης της δημοτικής περιόδου το συμβούλιο της κοινότητας συνέρχεται σε ειδική συνεδρίαση, για να εκλέξει τον πρόεδρό του, ύστερα από πρόσκληση του συμβούλου του συνδυασμού που πλειοψήφησε στην κοινότητα,  o οποίος έχει εκλεγεί με τις περισσότερες ψήφους και, σε περίπτωση ισοψηφίας, εκείνου που είναι γραμμένος πρώτος κατά σειρά στην απόφαση του δικαστηρίου. Στη συνεδρίαση αυτή προεδρεύει ο σύμβουλος που συγκάλεσε το συμβούλιο, ο οποίος αναθέτει τα καθήκοντα του ειδικού γραμματέα του συμβουλίου σε ένα από τα μέλη του συμβουλίου ή σε έναν από τους υπαλλήλους του δήμου.

(Παρακαλώ προσέξτε).
Κατά τη συνεδρίαση τίθενται σε μυστική ψηφοφορία οι υποψηφιότητες, για το αξίωμα του προέδρου του συμβουλίου, των επικεφαλής των δύο πρώτων, κατά σειρά εκλογής, συνδυασμών. Κάθε μέλος του συμβουλίου έχει δικαίωμα να επιλέξει έναν μόνο υποψήφιο. Πρόεδρος εκλέγεται εκείνος που θα συγκεντρώσει την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του συμβουλίου.

 3.-Όταν ο πρόεδρος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ασκεί μέλος του συμβουλίου της κοινότητας, που ορίζεται από αυτόν, ως αναπληρωτής του.
  4.-Τα μέλη του συμβουλίου της κοινότητας μπορούν, με γραπτή δήλωσή τους προς τον δήμαρχο, να ανεξαρτητοποιηθούν από το συνδυασμό με τον οποίο έχουν εκλεγεί. Σε περίπτωση ανεξαρτητοποίησης του προέδρου, αυτός εκπίπτει από το αξίωμά του και εφαρμόζεται η διαδικασία της επόμενης παραγράφου.
     5.-Αν η θέση του προέδρου του συμβουλίου της κοινότητας κενωθεί λόγω θανάτου ή παραίτησης ή έκπτωσης από το αξίωμα ή εξαιτίας οποιουδήποτε άλλου λόγου, επαναλαμβάνεται η διαδικασία εκλογής των παραγράφων 1 έως και 4, μεταξύ δύο υποψηφίων που θα υποδειχθούν, αντίστοιχα, από τους δύο πρώτους, κατά σειρά
εκλογής, συνδυασμούς.
  6.-Στον πρόεδρο συμβουλίου κοινότητας άνω των τριακοσίων (300) κατοίκων χορηγούνται από το δήμο έξοδακίνησης που ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, μετά από γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων.».

«Άρθρο 80
Πρόεδρος κοινότητας έως και τριακοσίων (300) κατοίκων
1.-Πρόεδρος κοινότητας με μόνιμο πληθυσμό έως και τριακοσίων (300) κατοίκων είναι ο επιτυχών υποψήφιος, σύμφωνα με το άρθρο 37Α του παρόντος.
2.-Στον πρόεδρο της κοινότητας έως και τριακοσίων(300) κατοίκων χορηγούνται από το δήμο έξοδα κίνησης, που ορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, μετά από γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων.».

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Το τρίτο μέρος του άρθρου θα δημοσιευτεί την Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018. Θα συνεχίσουμε με αρμοδιότητες, με τον τρόπο Ελέγχου, τη Λαϊκή Συμμετοχή και το Κοινωνικό Έλεγχο.


6 σχόλια:

  1. Ενώ στο λαό ήταν μειοψηφία με το προηγούμενο εκλογικό σύστημα έπαιρνε τα 3/5 των Δημοτικών Συμβούλων. Ορίζε κατά τη διάρκεια της θητείας του σχεδόν όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας σε έμμισθες θέσεις. Κατά συνέπεια ο Δήμαρχος ήταν ο απόλυτος άρχοντας. Αυτό είναι το Δημαρχοκεντρικό σύστημα διοίκησης των Δήμων που καταργεί η απλή αναλογική.
    Σε ότι αφορά τις ανίερες συμμαχίες που λένε οι υποστηρικτές του Δημαρχοκεντρικού Συστήματος η απάντηση είναι μία. Δεν έχουν δικαίωμα δια να ομιλούν. Ρωτήστε το κ Φερεντίνο. Αυτός ξέρει γιατί ήταν θύμα τέτοιων συμμαχιών. Ρωτήστε το κ Αποστολάκη αυτός ξέρει και από τον πρώτο γύρο , αλλά και από το δεύτερο γύρο. Ζούμε στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας. Οι πάντες γνωρίζουν τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλοί ήρθε η ώρα να πάνε για μεροκάματο. Δεν σεβάστηκαν που ζούνε πλουσιοπάροχα μέσου του εκλογικού νόμου από τα λεφτά των δημοτών. Επέδειξαν μια απύθμενη αλαζονεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στους ΟΤΑ υπάρχει μια αξία που ξεπερνάει την απλή αναλογική.

    Η μάσα των κονδυλίων.

    Μην αγχώνεστε, θα βρεθεί η άκρη και οι συνεργασίες όταν υπάρχει το παραπάνω κίνητρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tη μάσα του δημοσίου χρήματος την σταματάνε οι ενεργοί πολίτες με τους αγώνες και την ακεραιότητα τους. Ήρθε η ώρα να αφήσουμε το καναπέ της τηλεόρασης. Τότε δεν θα τολμούσαν κάποιοι να κόψουν τιμολόγια εικονικά για παράδειγμα ότι αγόρασαν 1.000 ευρώ χαρτοπετσέτες και πλαστικά ποτηράκια για τις γιορτές στους παιδικούς σταθμούς ή 700 ευρώ για αναψυκτικά για 45 νήπια. Και ενώ κάνουν αυτά , έχουν το θράσος και κατηγορούν το Τριαντακωνσταντή για συκοφαντία τους. Αιδώς Αργείοι ή ντροπή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην αγχώνεστε, θα βρεθεί η άκρη και οι συνεργασίες όταν υπάρχει το παραπάνω κίνητρο.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ
    Η ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ
    ΟΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΙΑΛΥΘΕΙ Η ΧΩΡΑ
    ΥΠΟΜΟΝΗ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΡΙΖΕΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
    ΣΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΝΑ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΩΝΤΑΙ
    ΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΓΡΙΕΣ ΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
    ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΠΟΛΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γι΄αυτό λοιπόν ο Αποστολάκης θέλει να βάλει το Δούρειο Ίππο στη Δεξιά, για να χει εύκολη τη συνεργασία την επόμενη μέρα... Έχουν γνώση όμως οι φύλακες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο