Προς μεγάλη εργολαβία-«σκούπα» οδεύει το «Άκτιο – Αμβρακία»
Στη διάλυση των συμβάσεων με τους αναδόχους της 3ης και της 4ης εργολαβίας του υπό κατασκευή αυτοκινητδρόμου «Άκτιο – Αμβρακία» αποφάσισε να προβεί το Υπουργείο Υποδομών. Πρόσφατα στο Περιφερειακό Συνέδριο για τη Δυτική Ελλάδα ο Υπ. Υποδομών Χρ. Σπίρτζης δήλωσε πως εντός του Φεβρουαρίου θα υπάρξει δημοπράτηση για το «Άκτιο – Αμβρακία», χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει το μέγεθος της νέας εργολαβίας.
Ωστόσο, σύμφωνα με πρόσφατες αποφάσεις του Υπ. Υποδομών, που παρουσιάζει σήμερα το ΑγρίνιοCulture.gr το Υπουργείο απέρριψε τα αιτήματα των αναδόχων της 3ης και της 4ης εργολαβίας για παράταση της προθεσµίας του έργου και αποφάσισε να προβεί στη διάλυση των συμβάσεων. Έτσι φαίνεται πως οδεύουμε πως μία μεγάλη εργολαβία – «σκούπα» με αντικείμενο όλες τις υπολοιπόμενες εργασίες των τεσσάρων εργολαβιών.............
Υπενθυμίζεται πως μέχρι πρόσφατα υπήρχε το ενδεχόμενο η 4η εργολαβία, η λεγόμενη παράκαμψη της Αμφιλοχίας από την Αμβρακία έως το Λουτράκι, να «διασωθεί», υπό την έννοια ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει ως αυτοτελές τμήμα. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι η μέχρι πρότινος ανάδοχος της 4ης εργολαβίας στα τέλη του 2017 κατέθεσε αίτημα υποκατάστασής της από την εταιρεία ΑΚΤΩΡ. Το αίτημα αυτό αρχικά φαίνεται πως είχε τη σύμφωνη γνώμη των υπηρεσίων του Υπ. Υποδομών, όμως δεν υπήρξε οριστική απάντηση του Υπουργείου στο αίτημα αυτό και μετά την διάλυση της σύμβασης με τον ανάδοχο και η 4η εργολαβία φαίνεται πως πηγαίνει στην εργολαβία – «σκούπα».
Αναφορικά λοιπόν με την 3η εργολαβία (Χ.Θ.26+900 έως Χ.Θ. 35+000), που έχει ανατεθεί στην Κ/Ξ «ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.», έχει εκτελέσει το 41% περίπου της σύµβασης, ενώ στην 4η εργολαβία (Χ.Θ. 35+000 έως Χ.Θ. 48+497») που έχει ανατεθεί στην «CONSORZIO STABILE ITALIMPRESE SOCIETA CONSORTILE A RESPONSABILITA LIMITATA» έχει εκτελέσει το 67% περίπου της σύµβασης.
Οι υπολειπόμενες εργασίες των εργολαβιών αυτών καθώς και της 2ης εργολαβίας (έχει κατασκευαστεί έως σήμερα περίπου το 40% των εργασιών) θα συναποτελέσουν το αντικείμενο της εργολαβίας-«σκούπα».
Είναι γνωστό ότι στη 2η εργολαβία, μόλις 4,4 χλμ, δεν υπάρχει τµήµα που θα µπορούσε είτε από µόνο του, είτε συνδεόµενο µε τµήµα παρακείµενης εργολαβίας να αποτελέσει λειτουργικό τµήµα.
Υπενθυμίζεται τέλος πως η 1η εργολαβία που περιλαμβάνει τα πρώτα 22,5χλμ (από τα συνολικά 48,5χλμ του έργου), η λεγόμενη παράκαμψη Βόνιτσας, συνεχίζεται από τον ανάδοχο έχοντας ορίζοντα ολοκλήρωση το τέλος του 2019.
Η απόφαση για τη διάλυση της 3ης εργολαβίας
Η απόφαση για τη διάλυση της 4ης εργολαβίας
Πηγή: http://www.agrinioculture.gr/
Άντε να δούμε πότε θα το τελειώσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓουδί που χρειάζεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πουλησουν και την Λευκαδα μετα σε χρονο ρεκορ θα τελειωσει ο δρομος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΚΟΥΠΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΦΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2015 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ Η ΒΑΡΟΦΟΥΚΕΙΑΔΑ
ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ0 ΜΗΝΑ ΚΛΠ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑΣ .ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΗΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
Όταν το κράτος υπογράφει μια σύμβαση, δεσμευεται. Για να αρθεί η συμβαση απαιτούνται χρηματα ή νομικές διαδικασίες.
ΔιαγραφήΜε τις προηγούμενες ανανεωσεις το κράτος έδειχνε λεφτά και αυτά πηγαιναν αλλου. Από τον Παναμα μέχρι το μετρο Θεσσαλονίκης.
Αυτοι που κανανε την Κορινθου Πατρων αιώνιο έργο αυτοί φταινε και για την Αμβρακία οδό.
η μοναδική (σωστή) λύση είναι αυτή,για να δούμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλη μια μεγάλη επιτυχία του δημάρχου ακτίου βόνιτσας
ΑπάντησηΔιαγραφήΜονο με τσιπρα θα τελειωσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΠΟΣΟ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ; Για να καταλάβουμε σε τι χρειάζονταν η σκούπα καιι τι θα σκουπίσει
ΑπάντησηΔιαγραφήΚράτος που το κυβερνούσαν ανέκαθεν κατσαπιαδες και λαμογια και από κάτω ένας όχλος από κοματοσκυλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήoi αλλοι σε 4 χρονια κατασκευασαν το 55% του εργου
ΑπάντησηΔιαγραφήγια διαβαστε καλυτερα ποτε θα λειτουργουσε το εργο
τωρα οσον αφορα οτι ο τσιπρας θα τα τελειωσει τα εργα εχω να σας πω τα εξης ολων εσας
που γρφεται , ασ μην εβανε βαθεια το χερι στην τσεπη και δανεια απο ξενες τραπεζες
η τερνα δηλαδη ο περιστερης να νοικιασει ολες τις περιπτωσεις των απαλοτριωσεων αφου ειχε συμφερον το εργο να τελειωσει διοτι σημερα εισπρατει διοδια.
και εδω στο ακτιο αμβρακια αν υπηρχαν διοδια θα ειχε τελειωσει ο δρομος.
για να δουμε αυριο ποιος θα τον συντηρησει αυριο τον δρομο αφου ολοι θελετε να τρεχετε με 150 χιλιομετρα την ωρα?
απο το φθινοπωρο του 2016 μεχρι το καλοκαιρι του 2017 χορτασαμε εγκαινια αλλα πατακο με το μυστρι καθε 30χιλιομετρα
στην γαβρολιμνη στον κεφαλοβρυσο στην αμφιλοχια εκει εκτος απο εγκαινια ακουσαμε και μαθηματα λαικοκουμουνιστικης διαπαιδαγωγησης απο τον κ φλαμπουραρη και του απαντησε καποιος οτι επι τελους τα εργα θα πρεπει να εγκαινιαζωνται απο την τοπικη αυτ/ση στη συνεχεια ειχαμε αλλα εγκαινεια στην καμπη φιλιπιαδας και τελος επανω στα γιανεννα.
η μονη διαφορα με τον πατακο ηταν οτι εδω δεν παρευρισκονταν παπαδες για το σωσον κυριε τον λαον σου και νικας της βασιλευση ...................
Τα δάνεια του καθε Περιστέρη είναι με εγγυηση τα διόδια και το Ελληνικό δημόσιο. Αν λοιπόν ο κάθε Περιστέρης μαζέψει μερικα χρηματα και την κάνει για Παναμά, το κράτος ειναι υποχρεωμενο να καταβάλει τα ποσά στις τράπεζες. Αυτο για να καταλάβουμε ποιός πληρωσε και ποιός κερδιζει από τα δημόσια εργα.
ΔιαγραφήΌσο για την Αμβρακία οδο ήταν να ολοκληρωθεί το 2013. Χρήματα απο το δημόσιο επεφτε αλλά οι εργολάβοι παρουσιαζαν μικρό έργο και τα αλλά χρηματα πηγαιναν σε τσεπες και σε αλλα έργα όπως το μετρο Θεσσαλονίκης. Αυτά μεχρι το 2015 όπου σταματησε τελείως.
Τα χρήματα βρέθηκαν από το ΕΣΠΑ 1, και τώρα μπηκε στο ΕΣΠΑ 2. Αν δεν ολοκληρωθεί θα πρεπει να επιστραφουν τα χρήματα και να γίνει σαν αυτοχρηματουμενο. Με διόδια δηλαδη.
Από ότι καταλαβαίνουμε τα χρηματα του ΕΣΠΑ φαγώθηκαν και τωρα κινδυνεύουμε να πληρώσουμε τριπλά ένα δημόσιο εργο. Ότι εγινε με την Κορίνθου - Πατρών.
Ελπιζω να σε επεισα ότι ο καθε Περιστέρης με τα έργα κάνει χοντρη μόνιμα χωρίς να βάλει χρήματα.
Ο Τσίπρας το μονο που κατάφερε ηταν να γινουν τα έργα και να πληρωνουμε για δρομους που έχουμε. Οχι για δρόμους που θα έχουμε. Και δρόμους υπαρκτούς όχι για καρκίνους της οικονομιας.
Ανάθεμα και αν ξέρετε πως δουλεύουν και πως στήνονται και ξεκινουν τα εργα πραγματικά ότι να ναι.
ΑπάντησηΔιαγραφή