Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019

ΘΩΜΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΗΣ: Ο πρώτος σε σταυρούς Δημοτικός Σύμβουλος στην ενότητα Μεδεώνος, με το συνδυασμό του ΚΑΣΟΛΑ, ευχαριστεί...

          Ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Θωμάς (Μούλιας) Καραμάνης από την Κατούνα, εκφράζει τις ευχαριστίες για την εκλογή του, ενώ να σημειωθεί ότι στην ενότητα Μεδεώνος πήρε τους περισσότερους σταυρούς με την παράταξη του Θανάση Κασόλα....

Συγκεκριμένα σε μήνυμά του αναφέρει:
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις συνδημότισσες και τους συνδημότες μου, που με τίμησαν με την ψήφο τους, δίνοντας μου την δυνατότητα να εκλέγω δημοτικός σύμβουλος. 
       Ακόμα κι απ' την θέση της αντιπολίτευσης, να είστε βέβαιοι ότι δεν θα πάψω να αγωνίζομαι και να διεκδικώ για τα συμφέροντα του τόπου μας".


2 σχόλια:

  1. μπάρμπα θωμα καλός χρυσός εισαι αλα όλο αντιπολίτευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 908 ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΚΆΘΕ ΠΟΛΊΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΆΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΌ
    εμενα προσωπικα μου ταιριάζει περισσότερο έτσι αυθόρμητα το λέω ,
    να είμαι στην αντιπολίτευση των πολιτικών πραγμάτων
    Και άλλοι συμπολίτες μας έχω παρατηρήσει τους ταιριάζει και το επιδιώκουν να είναι με την πλευρά της πολιτικής εξουσίας γενικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο