Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

Παράτασης προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στην Ιόνια Οδό για την κατασκευή των Σ.Ε.Α. Αμβρακίας και Αμφιλοχίας

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Έ χ ο ν τ α ς  υ π ό ψ η:
  1. Τις διατάξεις των άρθρων 52 και 109 του Ν. 2696/99 (ΦΕΚ 57/23-3-1999), «Περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκαν, συμπληρώθηκαν και ισχύουν σήμερα.
  2. Τις διατάξεις του Π.Δ. 208/2001 (Α-164) «Αναδιάρθρωση, σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Υπηρεσιών Τροχαίας Ελληνικής Αστυνομίας».
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 40 Π.Δ. 178/2014 «Οργάνωση Υπηρεσιών Ελληνικής Αστυνομίας».
  4. Η υπ’ αριθμ. 2501/10/378 – β από 24/12/2016 Απόφασή μας.
  5. Το υπ’ αριθμ. ΛΕ/ΙΟ/03/12/24/1972 από 16/02/2018 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών  και Μεταφορών/ Γ.Γ.Υπ./Γεν. Δ-νση Συγκ-κών Υποδομών/ Διεύθυνση Δ17.
  6. Η υπ’ αρίθμ. 2501/10/975/13-ε από 16/02/2018 αναφορά του Τ.Τ. Αγρινίου.
  7. Η υπ’ αριθμ. 2501/10/27-δ από 17/02/2018 αναφορά του Α.Τ. Αμφιλοχίας και
Αποσκοπούντες στην ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία οχημάτων και εργαζομένων, λόγω εκτέλεσης εργασιών για την κατασκευή των ΣΕΑ Αμβρακίας και Αμφιλοχίας από την εταιρεία “ ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. “   

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

ΑΡΘΡΟ (1)
  1. Την παράταση ισχύος της ανωτέρω (4) σχετικής απόφασης, που αφορά τον τοπικό αποκλεισμό των Λωρίδων Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) και των Λωρίδων Επιτάχυνσης/ Επιβράδυνσης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, για την απρόσκοπτη συνέχιση των εργασιών (κατασκευή Σ.Ε.Α.) στον αυτοκινητόδρομο ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ, ως κάτωθι:
  2. I. Σ.Ε.Α ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ (κατεύθυνση προς Ιωάννινα) :
α) αποκλεισμός ερείσματος από την χ/θ  85+650 έως την χ/θ 85+710,
β) αποκλεισμός της Λ.Ε.Α. από χ/θ 85+710 έως την χ/θ 85+860 και
γ) αποκλεισμός λωρίδας επιβράδυνσης και ζέμπρας μεταξύ κλάδου εισόδου και εξόδου από την χ/θ 85+860 έως την χ/θ 86+390.
Οι λωρίδες επιτάχυνσης δίνονται σε πλήρη λειτουργία προκειμένου παρέχεται η δυνατότητα εισόδου των εργοταξιακών οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο.
  1. II. Σ.Ε.Α ΑΜΒΡΑΚΙΑΣ (κατεύθυνση προς Αντίρριο) :
α) αποκλεισμός ερείσματος από την χ/θ  86+760 έως την χ/θ 86+700,
β) αποκλεισμός της Λ.Ε.Α. από χ/θ 86+700 έως την χ/θ 86+570 και
γ) αποκλεισμός λωρίδας επιβράδυνσης και ζέμπρας μεταξύ κλάδου εισόδου και εξόδου από την χ/θ 86+570 έως την χ/θ 86+170.
Οι λωρίδες επιτάχυνσης δίνονται σε πλήρη λειτουργία προκειμένου παρέχεται η δυνατότητα εισόδου των εργοταξιακών οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο.
III. ΣΕΑ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ (κατεύθυνση προς Ιωάννινα) :
α) αποκλεισμός ερείσματος από την χ/θ  100+090 έως την χ/θ 100+150,
β) αποκλεισμός της Λ.Ε.Α. από χ/θ 100+150 έως την χ/θ 100+290 και
γ) αποκλεισμός λωρίδας επιβράδυνσης και ζέμπρας μεταξύ κλάδου εισόδου και εξόδου από την χ/θ 100+290 έως την χ/θ 100+940.
Οι λωρίδες επιτάχυνσης δίνονται σε πλήρη λειτουργία προκειμένου παρέχεται η δυνατότητα εισόδου των εργοταξιακών οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο.
  1. IV. ΣΕΑ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ (κατεύθυνση προς Αντίρριο) :
α) αποκλεισμός ερείσματος από την χ/θ  100+910 έως την χ/θ 100+860,
β) αποκλεισμός της Λ.Ε.Α. από χ/θ 100+860 έως την χ/θ 100+720 και
γ) αποκλεισμός λωρίδας επιβράδυνσης και ζέμπρας μεταξύ κλάδου εισόδου και εξόδου από την χ/θ 100+720 έως την χ/θ 100+240.
Οι λωρίδες επιτάχυνσης δίνονται σε πλήρη λειτουργία προκειμένου παρέχεται η δυνατότητα εισόδου των εργοταξιακών οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο.
  1. Ανωτέρω αποκλεισμοί θα ισχύουν καθημερινά για όλο το 24ώρο, αρχής γενομένης από 20/02/2018 έως και 20/04/2018.
ΑΡΘΡΟ (2)
Κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα (ημέρες εκτέλεσης εργασιών), με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη της παραχωρησιούχου εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.», ληφθούν όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων και εργαζομένων και να τοποθετηθεί η προβλεπόμενη από το άρθρο 9 του Κ.Ο.Κ. εργοταξιακή σήμανση, σε συνδυασμό με την υπ’ αριθμ. ΔΙΠΑΔ/οικ./502 από 9/7/2003 απόφαση Υφ.ΠΕ.ΧΩΔ.Ε. (Τεχνική προδιαγραφή σήμανσης εκτελουμένων οδικών έργων) και την εγκεκριμένη μελέτη σήμανσης του έργου σύμφωνα με την ανωτέρω (5) σχετική.
Πέραν των ανωτέρω  με μέριμνα της παραχωρησιούχου «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.»:
α) Η περιοχή των ρυθμίσεων θα πρέπει να φωτίζεται επαρκώς κατά την διάρκεια της νύκτας και όποτε επικρατούν δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Ο μηχανικός εξοπλισμός θα πρέπει να απομακρύνεται μετά το πέρας του ωραρίου εργασιών έκαστης ημέρας και σε κάθε περίπτωση πριν νυχτώσει.
β) Θα πρέπει να γίνεται απόκρυψη των ενδείξεων της υφιστάμενης μόνιμης οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης που δεν θα ισχύουν κατά την διάρκεια των ρυθμίσεων και να τοποθετείται προσωρινή σήμανση σε κατάλληλες θέσεις.
γ) Να προηγηθεί έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με τον προσφορότερο τρόπο από τα Μ.Μ.Ε. και το διαδίκτυο, καθώς επίσης να παρέχεται  συνεχής πληροφόρηση για τις επικρατούσες συνθήκες κυκλοφορίας με τη χρήση πληροφοριακής σήμανσης, σταθερά ή κινητά VMS κ.λ.π., ώστε να εξασφαλίζονται οι απαιτήσεις ομαλής και ασφαλούς διεξαγωγής της κυκλοφορίας.
δ) Να ληφθεί ειδική μέριμνα για τις ώρες που αναμένεται αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος (Παρασκευή έως Κυριακή), καθώς και για τις ημέρες δυσμενών καιρικών συνθηκών.
ΑΡΘΡΟ (3)
Σε περίπτωση μη τήρησης των όρων χορήγησης της παρούσας απόφασης, αυτή θα ανακαλείται και σε περίπτωση σοβαρής διατάραξης της κυκλοφορίας θα διακόπτονται οι εργασίες με εντολή του Διοικητή του Τ.Τ. Αγρινίου ή του Α.Τ. Αμφιλοχίας ή των νόμιμων αναπληρωτών τους.
ΑΡΘΡΟ (4)
Η ισχύς της παρούσας απόφασης έχει ισχύ από την δημοσίευσή της, σύμφωνα με το άρθρο 109 του Ν. 2696/1999 Κ.Ο.Κ., την ανάρτησή της στο διαδίκτυο, σύμφωνα με το άρθρο 4 Ν. 3862/2010 και την τοποθέτηση της προβλεπόμενης οδικής σήμανσης, έως 30/04/2018.
ΑΡΘΡΟ (5)
Οι παραβάτες της Απόφασης αυτής, διώκονται και τιμωρούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 Ν. 2696/99 (Α-57) «Περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας». Λήψη επιβαλλομένων μέτρων υλοποίησης παρόντος άρθρου ανατίθεται στο Τμήμα Τροχαίας Αγρινίου και το Αστυνομικό Τμήμα Αμφιλοχίας, κατά λόγο τοπικής αρμοδιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο