Στη διάλυση των συμβάσεων με δύο εταιρίες που είχαν αναλάβει να
κατασκευάσουν τμήματα του έργου οδικής σύνδεσης του Ακτίου με το Δυτικό
Άξονα Βορρά – Νότου προχώρησε το Υπουργείο Υποδομών.
Σύμφωνα με την απόφαση η πρώτη εταιρία
με την επωνυμία «Consorzio Stabile ITALIMPRESE S.CaR.L» δεν εκτελεί
εργασίες παρότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την κατασκευή μεγάλου
μέρους εργασιών, ενώ τελευταία πιστοποίηση στο έργο έγινε το 2015.Επίσης
δεν έχουν υποβληθεί μια σειρά από απαραίτητες για το έργο μελέτες.Η
αντίστοιχη απόφαση του Υπουργείου για την διάλυση της σύμβασης με την
«ΙΟΝΙΟ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.»υπογραμμίζει ότι η ανάδοχος Κοινοπραξία σε
διάστημα 3 ετών δεν εκτέλεσε καμία εργασία όπως φαίνεται και από την
μοναδική πιστοποίηση η οποία κατατέθηκε εντός του 2015.
Αυτό είχε αποτέλεσμα να εκτελεστεί το 41% των εργασιών, ενώ αν είχαν
υλοποιηθεί οι δεσμεύσεις θα είχε προχωρήσει το 75%του αντικειμένου της
σύμβασης.Με αυτή του την απόφαση το Υπουργείο Υποδομών φέρεται
αποφασισμένο να προχωρήσει το έργο Άκτιο-Αμβρακία και όπως πρόσφατα
ανακοίνωσε ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης μέσα στον Φεβρουάριο θα γίνει η
δημοπράτηση των υπολειπόμενων εργασιών του “προβληματικού” αυτού οδικού
έργου η υλοποίηση του οποίου έχει σταματήσει εδώ και αρκετό καιρό.
epiruspost.gr
Να πάνε στον διαολο
ΑπάντησηΔιαγραφήΆΛΛΗ ΜΙΑ "ΥΠΕΡΟΧΗ" ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ,ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΡΙΣΗΣ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΝ ΕΡΓΑΣΙΕΣ. ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΗΡΥΣΣΑΝ ΕΚΠΤΩΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ; ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΤΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ; ΠΩΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ; ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΘΑ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΣΚΟΥΠΑ , ΟΠΟΤΕ ΔΕΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΘΕΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ ΚΑΜΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ; ΝΤΡΠΟΗ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή