Ραντεβού στις 9 του μήνα έχουν στο Υπουργείο Υποδομών με στελέχη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συγκεκριμένα από την υπηρεσία της DG Regio σχετικά με την τύχη του έργου Άκτιο-Αμβρακία.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com η υπηρεσία θέλει να
μάθει για τις καθυστερήσεις που έχουν καταγραφεί στο έργο που έχει
ξεκινήσει από το 2010 και που αποτελεί ένα από τα phasing projects του
παρόντος ΕΣΠΑ (δηλαδή με χρηματοδότηση από δύο διαδοχικά ΕΣΠΑ).
Σε αυτό το πλαίσιο θα παρουσιαστούν τα σενάρια για την απεμπλοκή του
έργου και την ολοκλήρωση του. Το πρώτο σενάριο είναι η γνωστή
εργολαβία-σκούπα που περιλαμβάνει όλες τις εργασίες που εκκρεμούν στις
εργολαβίες 2-3-4 και ότι απομείνει από την εργολαβία 1 και που έχει
κόστος περίπου 165εκατ.ευρώ. Σε αυτό το σενάριο το θετικό είναι ότι θα
δοθεί οριστική λύση καθώς θα διαλυθούν οι υπάρχουσες 3 εργολαβίες (2,3
και 4) και το αρνητικό ότι θα επιμηκυνθεί ο χρόνος ολοκλήρωσης μιας και
θα χρειαστεί περίπου ένα έτος μέχρι να γίνει ο διαγωνισμός για τη σκούπα
και να ξεκινήσουν τα έργα. Εδώ να θυμίσουμε ότι η πρώτη εργολαβία από
το Άκτιο μέχρι και το πέρας της Βόνιτσας έχει διασωθεί, τα έργα τρέχουν κανονικά και θα δώσει 15χλμ αυτοκινητόδρομου μέχρι το 2019.
Το δεύτερο σενάριο είναι να ενεργοποιηθούν οι εργολαβίες 3 και 4 με
υποκατάσταση αναδόχου και συμπληρωματικές συμβάσεις, ούτως ώστε να
αποδωθούν γρηγορότερα στην κυκλοφορία, ενώ ότι φυσικό αντικείμενο
απομείνει να μαζευτεί σε μία μικρότερου κόστους σκούπα. Σε αυτό το
σενάριο το θετικό είναι ότι θα έχουμε πιο γρήγορα την ολοκλήρωση της
εργολαβίας 4, της λεγόμενης και δυτικής παράκαμψης Αμφιλοχίας όμως η
ολοκλήρωση του έργου παραμένει θέμα της σκούπας που πραγματοποιηθεί έτσι
και αλλιώς.
Το ζητούμενο από τη συνάντηση της 9ης Νοεμβρίου είναι να βρεθεί μία
κοινά αποδεκτή λύση και το έργο να μπορέσει να οδεύσει προς την οριστική
του ολοκλήρωση και λειτουργία. Φέτος, στον συγκεκριμένο άξονα έχουμε
γίνει μάρτυρες θανατηφόρων ατυχημάτων που έχουν ανησυσήχει την τοπική
κοινωνία που ζητά επιτακτικά την επανεκκίνηση των έργων.
ypodomes.com
πλήρης αδιαφορία από τον δήμο ακτιο- Βόνιτσας(80% του έργου είναι στα όρια του) και από τους βουλευτές
ΑπάντησηΔιαγραφήAγαπητε Νικο καλημερα απο τη βονιτσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα γραφεις πολυ αναλυτικα και με αυτο τον τροπο θα απαλαξης και μενα που δεχουμε
αμετρητα τηλεφωνηματα απ ολα τα σημεια της δυτικης ελλαδος
Σε ευχαριστουμε παρα πολυ για την ενημερωση και για την συμπαρασταση και στην δικη μας προσπαθεια
Πραγματικα εδειξες ενα ιδιαιτερο ενδιαφερον για το ακτιο αμβρακια καιειδικωτερα για την εργολβια τεσσερα λουτρακι αμβρακια η οποια θα επρεπε να ειχε ολοκληρωθει πρωτα
και μετα το υπολοιπο τμημα και δεν θα ειχαμε αυτη την πορεια και καταληξη του εργου
Ειχα ειδοποιησει γραπτως το 2009 το υπουργειο και τον τοτε γενικο γραμματεα τρυφωνιδη
και συμφωνησε απολυτα μαζιμου και οταν τον συναντω στην πρεβεζα παντα αυτα κουβεντιαζουμε και αν παρεμεινε η τοτε κυβερνηση για λιγο τωρα θα τρεχαμε με 150χιλομετρα στο ακτιο αμβρακια αφου θελουν να ανεβασουν και τα ορια ταχυτητας
Ας ελπισουμε να προκυψειτο σεναριο της 4ης εργολαβιας διαφορετικα με τη σκουπα ποιος ξερει ποτε θα ολοκληρωθει το εργο
φιλικοτατα
ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ
ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΕΠΟΜΑΣΤΕ.ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ-ΑΚΤΙΟ.ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ.ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΕΠΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ....ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ..ΒΟΥΡΔΟΥΛΑ ΑΠΟ ΓΑΙΔΑΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα Χίτλερ θέλουμε σαν Έλληνες,αυτός θα μας κάνει καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέρτε μας τη ...Μέρκελ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω αυτή την φορά τα χρήματα που θα δεσμεύτουν μην ξαναπάνε στο Μετρό Θεσσαλονίκης. Θα είναι το δεύτερο πακέτο, οπότε αν γίνει μετά θα γίνει με αυτοχρηματοδότηση. Κοινώς με πολλά και ακριβά διόδια.
ΑπάντησηΔιαγραφή