Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Τι αλλάζει με το Ακτιο-Αμβρακία μετά τις ανακοινώσεις Δέδε από το Μεσολόγγι

     Δικαιώνονται όπως όλα δείχνουν οι φορείς της Αιτωλοακαρνανίας που εδώ και δύο χρόνια ζητούν να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί η τέταρτη εργολαβία του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία, γνωστή και ως Παράκαμψη Αμφιλοχίας.

         Χθες Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου, σε επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα Υποδομών Γιώργου Δέδε, στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας στο Μεσολόγγι, ανακοίνωσε πως τελικά το Υπουργείο Υποδομών αποφάσισε μέσα στις επόμενες ημέρες να προχωρήσουν συμπληρωματικές συμβάσεις προκειμένου να αποπερατωθεί η 4η εργολαβία και να προχωρήσει και η 3η εργολαβία (όχι όμως και να ολοκληρωθεί).

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΞΕΛΙΞΗ
     Με αυτή την εξέλιξη σημαίνει ότι ενεργοποιούνται τα μέτωπα σε όλο τον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο από το Άκτιο μέχρι την Αμβρακία και: σταδιακά από τα τέλη του 2018 μέχρι τα τέλη του 2019 θα δοθουν στην κυκλοφορία τα πρώτα 15χλμ από το Άκτιο μέχρι τη Βόνιτσα καθώς και η Παράκαμψη Αμφιλοχίας, δηλαδή τα 15 τελευταία χιλιόμετρα που συνδέουν την Αμβρακία Οδό με την Ιόνια Οδό.
      Βέβαιο η περιπέτεια του Άκτιο-Αμβρακία δεν τελειώνει εδώ καθώς ακόμα και με αυτή την εξέλιξη θα υπάρξει εργολαβία σκούπα που θα έχει μικρότερο φυσικό αντικείμενο και θα αφορά τμήματα του αυτοκινητόδρομου από την Παράκαμψη Βόνιτσας μέχρι και το Δρυμό...........



    Αυτό που θα κερδηθεί από αυτή την εξέλιξη είναι πως ένα μεγάλο τμήμα της Αμβρακίας Οδού, πάνω από 50% θα ολοκληρωθεί, με κυριότερο το τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας που κρίνεται ως κρίσιμο καθώς εκτός από του ότι παρακάμπτει την πόλη, αλλά θα μειώσει και την απόσταση από την Αθήνα κατά 20χλμ ενώ θα καταργήσει τη σημερινή καρμανιόλα που στοιχίζει ανθρώπινες ζωές.
             Το Υπουργείο Υποδομών, επιδεικνύει για μία ακόμα φορά ευελιξία και ανταποκρινόμενο στα συνεχή αιτήματα των φορέων της περιοχής, έκανε στροφή από το αρχικό πλάνο της μεγάλης εργολαβίας-σκούπας, ικανοποιώντας αφενός την τοπική κοινωνία και δίνοντας σήμα εκκίνησης προς την ολοκλήρωση ενός από τα πλέον ταλαιπωρημένα έργα που έχουμε ζήσει την τρέχουσα δεκαετία.
        Να θυμίσουμε ότι οι συμβάσεις κατασκευής υπεγράφησαν τον Μάρτιο του 2010 με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2013 (!!) αλλά μέχρι σήμερα η πρόοδος μετά βίας ξεπερνά το 55%.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
http://www.agriniopress.gr/

3 σχόλια:

  1. Δεν θα το δούμε τελειωμένο ούτε το 2033...με αυτά που κάνουν δεν δίνουν "λύση".Οι φορείς του νομού δεν μιλάνε για το έργο αυτό .Αυτοί που κάνουν ενέργειες είναι μόνο λίγοι και ένας Βουλευτής απο την Λευκάδα ο Κύριος Καββαδάς.Δώστε ,λύση για το έργο,έτσι ώστε να τελειώσει κάποια στιγμή και να μην θρηνούμε νεκρούς!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για ποιο λόγο δεν πιάνει δουλειά η "νέα ΜΟΜΑ" που έφτιαξε ο Καμμένος ;
    Για κάτι τέτοιους λόγους δεν δημιουργήθηκε ; Η είναι και αυτή άλλη μια απάτη των συριζανέλ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο