Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

Πονοκέφαλος τα παλιά οχήματα για χιλιάδες ιδιοκτήτες


Έχουν «χρεωμένα» στο όνομά τους οχήματα που δεν υπάρχουν εδώ και δεκαετίες – «Μπερδεμένο κουβάρι» η υπόθεση χωρίς ακόμη να έχει νομοθετηθεί

«Θόρυβο», ανησυχία και σύγχυση έχει προκαλέσει το παράβολο των 20 ευρώ για το ξεκαθάρισμα της λίστας με τα ανασφάλιστα οχήματα και την προσπάθεια να διαγραφούν από τα μητρώα των ανασφάλιστων αυτοκινήτων, παλιά οχήματα παντός τύπου άνω των 14 ετών, τα οποία έχουν καταστραφεί, έχουν κλαπεί ή υπάρχουν και βρίσκονται σε ακινησία με κατατεθειμένες τις πινακίδες τους. Από την έρευνα του Υπουργείου και μετά και την δεύτερη διασταύρωση των στοιχείων για τα ανασφάλιστα οχήματα, προέκυψε το ζήτημα που έχει σηκώσει «κύμα» ανησυχίας και σύγχυσης σε τουλάχιστον 300.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που εντάσσονται σε τέτοιες περιπτώσεις, και παρ’ ότι ακόμη δεν έχει νομοθετηθεί, αποτελεί μπερδεμένο κουβάρι!
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΚΤΕΟ Autovision Αγρινίου Γιώργο Σωτηρόπουλο: «δεν πρόκειται για χαράτσι, καθώς το κράτος μετά την δεύτερη διασταύρωση στοιχείων σχετικά με τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα προέκυψε ότι σε ακινησία είναι περίπου 1,2 εκ. οχήματα και ανακαλύφθηκε πως εξ’ αυτών περίπου 300.000 δεν υπάρχουν καθόλου. Διαιωνίζονται χαρτιά ιδιοκτησίας σε πρόσωπα που μπορεί να προέρχονται και από την πρώτη απόσυρση στην Ελλάδα, στις αρχές της δεκαετίας του 90’. Το κράτος συνεπώς σκέφτεται να νομοθετήσει για τα αυτοκίνητα στα οποία εκδόθηκε πρώτη άδεια πριν το 2004 και είναι σε μια από τις κατηγορίες αυτές, ώστε να διαγραφούν από τις λίστες των γραφείων μεταφορών, διαγράφοντας οριστικά οχήματα που είναι «χρεωμένα» σε πρόσωπα και στις λίστες των Δ.Ο.Υ. Δεν έχει νομοθετηθεί ακόμη κάτι, απλά έχουν διασταυρωθεί τα στοιχεία που ταλαιπωρούν εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες. Για την διαγραφή του οχήματος θα υπάρχει το παράβολο των 20 ευρώ, αλλά ακόμη όλα είναι υπό σκέψη».
Στην Αιτωλοακαρνανία, όπως επεσήμανε ο κ. Σωτηρόπουλος, «σαφώς υπάρχουν πάρα πολλοί πολίτες που ταλαιπωρούνται από «χρεωμένα» στο όνομά τους οχήματα που είχαν στην ιδιοκτησία τους χρόνια πριν, καθώς υπάρχουν οχήματα με πινακίδες που είναι δεκαετίες εγκαταλελειμμένα. Επίσης, υπάρχουν και πολλοί που έχουν παροπλισμένα αυτοκίνητα με κατατεθειμένα τα έγγραφά τους, αλλά παρόλα αυτά, το όχημα τους είναι ακόμη «χρεωμένο» σ’ αυτούς κανονικά. Όσοι έχουν τέτοια θέματα το γνωρίζουν. Δεν σημαίνει ότι όποιος έχει στην αποθήκη του κάποιο όχημα του οποίου οι πινακίδες είναι κατατεθειμένες θα έχει πρόβλημα ή θα κληθεί να πληρώσει το παράβολο των 20 ευρώ. Στην Αιτωλοακαρνανία όμως είναι βέβαιο ότι υπάρχουν πολλοί που παρουσιάζονται στο όνομά τους ανύπαρκτα εδώ και δεκαετίες αυτοκίνητα. Μόνο εγώ έχω «χρεωμένα» στο όνομά μου δύο αυτοκίνητα τα οποία δεν υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια».
Ότι και να γίνει και με όποιον τρόπο, πρέπει πρώτα να νομοθετηθεί. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει λόγος σύγχυσης και ανησυχίας. «Τότε και μόνο τότε θα πρέπει να προσέξουν και να ελέγξουν τι θα ισχύει όσοι διαθέτουν κάποιο παλιό όχημα που είναι εκτός κυκλοφορίας με κατατεθειμένες πινακίδες» σημείωσε ο κ. Σωτηρόπουλος. Όπως και να χει όμως όσοι αντιμετωπίζουν αντίστοιχο θέμα, πιθανότατα θα κληθούν να πληρώσουν 20 ευρώ για ζήτημα που ξεκίνησε από διαδικασίες που δεν είχαν υλοποιηθεί σωστά πριν χρόνια από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Κων/νος Χονδρός
 http://sinidisi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο