Ρίζες από το Αγρίνιο είχε ο άτυχος μηχανοδηγός Μάνθος Καλόπουλος που έχασε τη ζωή του στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο της Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα η μητέρα του 46χρονου άνδρα, Αικατερίνη Τσιρώνη – Καλοπούλου είναι από το Αγρίνιο όπου έχει στενούς συγγενείς, ενώ ο ίδιος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Νίκαια....
Ο άτυχος άνδρας ήταν πατέρας ενός 9χρονου αγοριού και η κηδεία του θα γίνει αύριο (Τρίτη) στις 13:30 στον Ιερό Ναό Γενεσίου Θεοτόκου (Παναγίτσα Περιβολάκι) στη Νίκαια και θα ακολουθήσει η ταφή του στο 3ο Νεκροταφείο Αθηνών.
Το «αντίο» των μηχανοδηγών του ΟΣΕ στον Μάνθο Καλόπουλο:
«Μαύρη Κυριακή ξημέρωσε για την οικογένεια της έλξης καθώς από χθες το βράδυ δεν βρίσκεται κοντά μας ένας αδελφικός φίλος και συνάδελφος που έχασε την ζωή του στο καθήκον. Τα λόγια τούτες τις ώρες είναι περιττά, όλοι γνωρίζαμε ποιος ήταν ο Μάνθος. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Εμείς αυτό που θα κάνουμε είναι να τον έχουμε πάντα στην μνήμη και στην καρδιά μας. Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του. ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ!»’. Με αυτό τον τρόπο οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ αποχαιρετούν τον συνάδελφό τους που μόλις στα 46 του χρόνια κόπηκε το νήμα της ζωής του με αυτόν τον τραγικό τρόπο.
Τα σενάρια για τον εκτροχιασμό
Σύμφωνα με το protothema.gr , τρία είναι τα βασικά σενάρια που εξετάζουν οι εμπειρογνώμονες που έχουν αναλάβει να ρίξουν «φως» στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο που κόστισε τη ζωή σε τρία άτομα και προκάλεσε τον τραυματισμό έξι άλλων, δύο εκ των οποίων νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση.
Το πρώτο σενάριο επικεντρώνεται στο ανθρώπινο λάθος καθώς όπως γράφουν τα ΝΕΑ επικαλούμενα πηγές που βρίσκονται κοντά στους εμπειρογνώμονες που θα πρέπει μέχρι την Παρασκευή να συντάξουν το τελικό πόρισμα, το συγκεκριμένο τρένο είχε αναπτύξει ταχύτητα 130χλμ./ώρα σε σημείο στο οποίο θα έπρεπε να τρέχει με ταχύτητα μέχρι 60χλμ./ώρα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε όταν έφτασε στην «κλείδωση» των δύο γραμμών και έπρεπε να μπει στην παρακαμπτήριο.
Το δεύτερο σενάριο έχει να κάνει με τυχόν αστοχία υλικού, να υπήρχε, δηλαδή, κάποιο πρόβλημα είτε στις ράγες είτε στις ρόδες της αμαξοστοιχίας. Γι’ αυτό εξετάζεται εξονυχιστικά το ιστορικό των εργασιών συντήρησης της μηχανής και των βαγονιών αλλά και τυχόν εργασίες που έγιναν στις ράγες.
Το τρίτο είναι να υπήρξε κάποιο εμπόδιο πάνω στις ράγες που να προκάλεσε τον εκτροχιασμό αλλά τότε θα πρέπει να εξεταστεί πώς βρέθηκε αυτό το «εμπόδιο» στο συγκεκριμένο σημείο.
Εργαζόμενοι στον ΟΣΕ βάζουν και μια άλλη παράμετρο αυτή της ελλιπούς συντήρησης στην φωτοσήμανση. Όπως λένε μπορεί ο οδηγός της αμαξοστοιχίας να μην είδε το σήμα που τον ενημέρωνε ότι μπαίνει σε παρακαμπτήριο και γι’ αυτό δεν «έκοψε» ταχύτητα.
agriniopress
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο