Σε
πλήρη τέλμα φαίνεται πως είναι αυτή την εποχή τοι 4 εργολαβίες για την
κατασκευή του αυτοκινητόδορμου Άκτιο-Αμβρακία. Όπως ενημέρωσε τη Βουλή ο αν. Υπουργός
Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, τα έργα βρίσκονται περίπου στο 50% της προόδου με
τον χρόνο να κυλά αντίστροφά καθώς προς το παρόν δεν έχει εξασφαλιστεί η
χρηματοδότηση για την ολοκλήρωση του έργου από το ΣΕΣ 2014-2020.....
Συγκεκριμένα όπως μαθαίνει το ypodomes.com οι 4
εργολαβίες έχουν την παρακάτω πρόοδo:
1η εργολαβία (με εκκίνηση το Άκτιο): Πρόοδος 49%, Διεκδικήσεις
εργολάβου 5,1εκ.ευρώ. Υπογεγραμμένη ολοκλήρωση: 16 Ιουνίου 2015. Παράταση:
Βέβαιη με άγνωστη μέχρι τώρα χρονική διάρκεια
2η εργολαβία: Πρόοδος 37%, Διεκδικήσεις εργολάβου
5,2εκ.ευρώ. Υπογεγραμμένη παράταση: 16 Δεκεμβρίου 2015
3η εργολαβία: Πρόοδος 35%, Διεκδικήσεις εργολάβου
5,3εκ.ευρώ. Υπογεγραμμένη ολοκλήρωση: 8 Ιουνίου 2015. Παράταση: Βέβαιη με
άγνωστη μέχρι τώρα χρονική διάρκεια
4η εργολαβία (γνωστή και ως Παράκαμψη Αμφιλοχίας):
Πρόοδος 52%, Διεκδικήσεις εργολάβου 5,4εκ.ευρώ. Υπογεγραμμένη ολοκλήρωση: 13
Δεκεμβρίουυ 2015.
Το εκπληκτικό είναι πως αυτοί οι αριθμοί έρχονται 5
χρόνια από την αρχική υπογραφή των 4 συμβάσεων (που έγιναν τον Μάρτιο του 2010)
και έχουμε ήδη συμπληρώσει 2 χρόνια καθυστερήσεων.
ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΟΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΕΣ
Όπως έχει ήδη γράψει σε παλαιότερο άρθρο του το ypodomes.com για να
ολοκληρωθούν τα έργα για τον αυτοκινητόδρομο απαιτείται εκτός από την μερική
παράταση των 4 έργων και η διενέργεια μιας εργολαβίας-σκούπας με συνολικά
εκτιμώμενο ποσό 130εκ.ευρώ.
Αυτό το ποσό προς το παρόν δεν είναι εξασφαλισμένο καθώς
υπάρχει μεγάλο overbooking στο ΣΕΣ και όπως είπε ο Υπουργός η τρύπα
φτάνει τα 1,27 δις ευρώ.
ΑΝΑΣΤΑΤΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Όλα αυτά γίνονται την ώρα που το έργο έχει κατεβάσει ρολλά, η κοινωνία δείχνει
πλήρως αιφνιδιασμένη και αρχίζουν οι αντιδράσεις. Χαρακτηριστική είναι η είδηση
πως σε τηλεφωνική επικοινωνία του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργου
Βαρεμένου για τις επαπειλούμενες απολύσεις εργαζομένων στο έργο κατασκευής του
οδικού άξονα Ακτίου – Αμβρακίας.
Σε όλο αυτό το συνόλο δεν υπάρχει προς το παρόν καμία
αναφορά για το δια ταύτα, δηλαδή για το πως και πότε θα τελειώσει το μεγαλύτερο
δημόσιο οδικό έργο της τελευταίας 10 ετίας.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
agrinio24
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο