Ένα χρόνο μετά την ένταξη της διπλής οδικής σύνδεσης της Λευκάδας με τη Βόνιτσα και το Άκτιο και το έργο δεν έχει δημοπρατηθεί ακόμη. Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο που έως τώρα υπάρχει στο ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και αφορά το τμήμα Βόνιτσα-Λευκάδα (16χλμ) και το τμήμα Άγιος Νικόλαος- Άκτιο (5χλμ), ενώ έχει συμπεριληφθεί και η αντικατάσταση του αγωγού ύδρευσης (Άρτα-Πρέβεζα-Λευκάδα) στα σημεία που συμπίπτει με τη χάραξη του δρόμου.
          Όπως έχει γίνει γνωστό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει διατυπώσει συγκεκριμένες αντιρρήσεις για τη σκοπιμότητα του τμήματος του έργου Άκτιο – Άγιος Νικόλαος, ωστόσο ένα χρόνο -για την ακρίβεια 13 μήνες- μετά την ένταξη του έργου δεν υπάρχει ουδέν νεότερο για την δημοπράτηση του έργου και καμία εξήγηση από τους αρμοδίους είτε της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, είτε του Υπουργείου Υποδομών. Προφανώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θεωρεί «σπατάλη» τη διπλή σύνδεση της Λευκάδας, δηλαδή αντιλαμβάνεται τη σκοπιμότητα της σύνδεσης της Λευκάδας με τη Βόνιτσα και τον υπό κατασκευή άξονα Άκτιο – Αμβρακία, αλλά δεν αντιλαμβάνεται τη σκοπιμότητα του τμήματος Άγιος Νικόλαος – Άκτιο. Και απ” ό,τι φαίνεται μέχρι σήμερα δεν έχει πειστεί για την σκοπιμότητά του από την Ελληνική πλευρά. Αν δεν βρεθεί κάποια λύση προφανώς η λύση θα είναι το έργο να αλλάξει φυσικό αντικείμενο, να μικρύνει δηλαδή, και το τμήμα Άγιος Νικόλαος- Άκτιο να κατασκευαστεί από εθνικούς πόρους...........