Ο Κτηνοτροφικός σύλλογος Ξηρομέρου στην προσπάθεια του,να αγωνιστεί και να αντιδράσει,στα πολλά προβλήματα του κλάδου, μετά από γενική συνέλευση αποφάσισε την διεξαγωγή εκλογών, την Κυριακή 28 Ιουνίου , τις ώρες από 11 το πρωί,έως 2 μμ στην αίθουσα του Δημαρχείου Αστακού..... Καλούνται τα μέλη αλλά και όποιος άλλος κτηνοτρόφος που δραστηριοποιείτε στον Δήμο Ξηρομέρου και επιθυμεί να συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία. Όποιος ενδιαφέρεται να συμμετέχει στο Δ Σ να δηλώσει την πρόθεση του μέχρι και την Παρασκευή 26 Ιουνίου στα τηλ. 6946796418 και 6948531070
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο