Με θλίψη πληροφορήθηκα την τραγική απώλεια του γιατρού Γιώργου Στάικου, ενός ανθρώπου που υπηρέτησε με συνέπεια, ήθος και αφοσίωση την ιατρική επιστήμη. Ο θάνατος του Γιώργου σκόρπισε οδύνη σε όλους όσοι είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν....
Η σκέψη μου είναι κοντά στην οικογένειά του και στους οικείους του. Θα ήθελα να εκφράσω στον πατέρα του Παναγιώτη Στάικο, επίσης γιατρό με μακρά πορεία στα τοπικά αξιώματα ότι η μνήμη του γιού του θα παραμείνει φωτεινή παρακαταθήκη για όλους μας.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο