Ενημερώνουμε κατοίκους και επισκέπτες του Μύτικα ότι από αύριο Δευτέρα 29 Ιουνίου ξεκινάει η λειτουργία του πρακτορείου του ΚΤΕΛ στον νέο χώρο, αναβαθμίζοντας σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες σε ένα μοντέρνο χώρο με όλες τις παροχές....
Από εδώ και πλέον, τα λεωφορεία διερχόμενα από τον Μύτικα θα καταλήγουν κατευθείαν στον νέο χώρο, απ’ όπου θα γίνεται η διαχείριση των επιβατών (αποβίβαση - επιβίβαση) και των δεμάτων.
Στον νέο χώρο υπάρχουν χώροι υποδοχής και αναμονής εσωτερικά και εξωτερικά, τουαλέτα, θέρμανση και ψύξη, υπηρεσίες αναψυκτηρίου, έκδοση εισιτηρίων και γενικά έχουμε κατακόρυφη αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Στοιχεία
επικοινωνίας:
Τηλ.: 2646081516
Στίγμα σε Google Maps: https://maps.app.goo.gl/s3Kmkxh9DBaeRLsB9
Θέση: Οικισμός Παναγούλας Μύτικα.
ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΜΥΤΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο