Κυριακή 15 Ιουλίου 2018

ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ: Κάποιοι καταρρέουν πολιτικά! -Γίνεται προσπάθεια φίμωσης κι εκφοβισμού μου!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΟΥΤΕ ΕΚΒΙΑΖΩ- ΟΥΤΕ ΕΚΒΙΑΖΟΜΑΙ.
ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ.
ΟΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΤΟΟΥΝ.
ΘΑ ΤΟ ΠΑΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

Αγαπητοί Αναγνώστες
   -Βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη προσπάθεια εκφοβισμού μου και πίεσης να σταματήσω τον αγώνα. 
 -Κάποιοι καταρρέουν πολιτικά. Μην μπορώντας να με αντιμετωπίσουν με πολιτικά επιχειρήματα έχουν καταστρώσει ένα σχέδιο απειλών εναντίον μου.
       Προσπαθούν τη πολιτική αντιπαράθεση να τη μετατρέψουν σε προσωπική αντιδικία. Είμαι πολύ έμπειρος στη πολιτική. Ματαιοπονούν. Δεν θα πέσω στη παγίδα τους.
   Με οποιοδήποτε προσωπικό τίμημα, με θάρρος και αποφασιστικότητα..  
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.........

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Εδώ και δύο χρόνια γράφω ένα  βιβλίο μου που σε λίγο θα πάρει το δρόμο για το τυπογραφείο.
Το βιβλίο αυτό είναι ένας συνδυασμός:
1)-όσων έζησα από το 2013 μέχρι σήμερα μέσα στο Δήμο,
2)-των Μαθηματικών 
 3)- της πολιτικής.

-Δεν θα έχει στατιστικά στοιχεία αλλά ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ.
-Θα ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ βιωματικά πλέον και όχι θεωρητικά ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ της Πατρίδας μας.

Αυτό θα το διαβάσετε στο βιβλίο μου.
Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.........


5 σχόλια:

  1. Προχώρα δάσκαλε μην φοβάσαι τα ανθρωπάκια είμαστε κοντά σου στον αγώνα που κάνεις καθημερινά ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δάσκαλε προχώρα δεν πρόκειται να σε πράξει κάνεις, έχουν καταρρεύσει πολιτικά και προσωπικά, ΤΕΛΙΟΣΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρόσεξε δάσκαλε τα ανθρωπάκια ,γιατί Αυτά δαγκώνουν από φόβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγαπητέ των 12.36 μμ. Τι να φοβηθεί ο δάσκαλος; Οι μεν είναι με όπλα την λουκουμόσκονη και οι δε την γυναικολίστικη συκοφαντία. Ο τένζερης και το καπάκι. Ο δάσκαλος έχει για οπλο την γραφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βγάλτα δάσκαλε όλα και για όλους στο ξέφωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο