Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Κόμβου Ρίου σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου και είναι πλέον σε πλήρη λειτουργία και οι οκτώ κατευθύνσεις του. Σημειώνεται πως ο Κόμβος Ρίου
είναι ένα ιδιαιτέρως πολύπλοκο τεχνικό έργο, το οποίο περιλαμβάνει
τρεις άνω διαβάσεις, έξι κάτω διαβάσεις, δύο γεφυρώσεις του ποταμού Σέλεμνου και πολλαπλές ράμπες εισόδου- εξόδου. Εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί κατ΄ελάχιστο 20.000 οχήματα καθημερινά.
Στο συγκεκριμένο κόμβο, η Ολυμπία Οδός:
– ενώνει την Πελοπόννησο με την Ήπειρο (μέσω της Γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου)
– είναι το κύριο πέρασμα προς τη Δυτική Πελοπόννησο (προς Πύργο και Αμαλιάδα)
– είναι η είσοδος για την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της χώρας, την Πάτρα
– εξυπηρετεί την πρόσβαση από και προς τα περίχωρα και τα παραθεριστικά κέντρα ανατολικά της Πάτρας
– παρέχει πρόσβαση σε σημεία ενδιαφέροντος, όπως το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου και το Πανεπιστήμιο της Πάτρας.
Στο σημείο αυτό διασταυρώνονται, επίσης, ο αυτοκινητόδρομος με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή, ενώ ο κόμβος θα ενσωματώσει και την Παλαιά Εθνική Οδό, μεγάλο τμήμα της οποίας έχει ανακατασκευαστεί.
Η κατασκευή του Κόμβου λόγω της έκτασης, της πολυπλοκότητας και της
ανάγκης να λειτουργούν όλες οι κατευθύνσεις ενόσω διαρκούσε η κατασκευή,
είχε ως αποτέλεσμα σημαντική όχληση στους κατοίκους του Ρίου. Τους
ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξή τους σε αυτή την προσπάθεια.
Τιμαριθμική αναπροσαρμογή διοδίων
Από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 7 προς Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018αναπροσαρμόζονται τα διόδια βάσει του Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του Σεπτεμβρίου 2017.
Η αναπροσαρμογή που προκύπτει είναι της τάξης των 0,10€ και
αφορά κυρίως τις κατηγορίες 3 και 4 (οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς
ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20μ. και οχήματα με 4 ή περισσότερους
άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20μ.)
Σημειώνεται πως κάθε χρόνο η τιμαριθμική αναπροσαρμογή
γίνεται στο τέλος του έτους, αλλά ειδικά φέτος πραγματοποιείται με
δίμηνη καθυστέρηση προκειμένου να ενσωματώσει και την ολοκλήρωση των
εργασιών στον Κόμβο Ρίου.
Αναλυτικά οι τιμές όλων των διοδίων ανά σταθμό διοδίων και κατηγορία οχήματος διαμορφώνονται ως εξής (με έντονους χαρακτήρες οι τιμές που αλλάζουν):
2017 Τιμές Διοδίων ανά κατεύθυνση σταθμού διοδίων και κατηγορία οχήματος (€ με ΦΠΑ) |
2018 Τιμές Διοδίων ανά κατεύθυνση σταθμού διοδίων και κατηγορία οχήματος (€ με ΦΠΑ) |
|||||||
ΜΕΤΩΠΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ | Κατ. 1 | Κατ. 2 | Κατ. 3 | Κατ. 4 | Κατ. 1 | Κατ. 2 | Κατ. 3 | Κατ. 4 |
Ελευσίνα | 1,40 | 2,10 | 5,30 | 7,40 | 1,50 | 2,10 | 5,30 | 7,50 |
Ισθμός | 1,20 | 1,80 | 4,50 | 6,30 | 1,20 | 1,80 | 4,50 | 6,40 |
Κιάτο | 1,60 | 2,20 | 5,70 | 8,00 | 1,60 | 2,30 | 5,70 | 8,00 |
Ελαιώνας | 2,20 | 3,20 | 8,10 | 11,30 | 2,20 | 3,20 | 8,10 | 11,40 |
Ρίο | 1,40 | 2,10 | 5,30 | 7,40 | 1,60 | 2,20 | 5,70 | 8,00 |
2017 Τιμές Διοδίων ανά κατεύθυνση σταθμού διοδίων και κατηγορία οχήματος (€ με ΦΠΑ) |
2018 Τιμές Διοδίων ανά κατεύθυνση σταθμού διοδίων και κατηγορία οχήματος (€ με ΦΠΑ) |
|||||||
ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΙΟΔΙΩΝ | Κατ. 1 | Κατ. 2 | Κατ. 3 | Κατ. 4 | Κατ. 1 | Κατ. 2 | Κατ. 3 | Κατ. 4 |
Νέα Πέραμος | 1,00 | 1,40 | 3,50 | 5,00 | 1,00 | 1,40 | 3,60 | 5,00 |
Πάχη | 0,60 | 0,90 | 2,30 | 3,20 | 0,60 | 0,90 | 2,30 | 3,20 |
ΆγιοιΘεόδωροι | 0,30 | 0,50 | 1,30 | 1,90 | 0,30 | 0,50 | 1,30 | 1,90 |
Ζευγολατιό | 0,50 | 0,70 | 1,80 | 2,60 | 0,50 | 0,70 | 1,90 | 2,60 |
Κιάτο | 0,60 | 0,80 | 2,10 | 3,00 | 0,60 | 0,80 | 2,20 | 3,00 |
Δερβένι | 0,90 | 1,30 | 3,30 | 4,60 | 0,90 | 1,30 | 3,30 | 4,70 |
Ακράτα | 1,20 | 1,70 | 4,30 | 6,00 | 1,20 | 1,70 | 4,30 | 6,10 |
Καλάβρυτα | 1,60 | 2,30 | 5,90 | 8,30 | 1,60 | 2,40 | 6,00 | 8,40 |
Δρέπανο | 1,20 | 1,70 | 4,30 | 6,00 | 1,20 | 1,70 | 4,30 | 6,00 |
Κατηγορία 1: Δίκυκλα, τρίκυκλα
Κατηγορία 2: Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20μ.
Κατηγορία 3: Οχήματα με 2-3 άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος πάνω από 2,20μ.
Κατηγορία 4: Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος από 2,20μ.
Η Ολυμπία Οδός επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την
παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, με γνώμονα την ασφάλεια, την ταχύτητα και
την άνεση στοχεύοντας στην ενεργή επιλογή του αυτοκινητόδρομου σε κάθε
μετακίνηση και τη σταθερή προτίμηση των οδηγών.
http://sinidisi.gr/
http://sinidisi.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο