Σε γεφύρι της Άρτας εξελίσσεται ο δρόμος Ακτίου Αμβρακίας, ο οποίος όλο… γίνεται και ποτέ δεν τελειώνει.
Πρόσφατα διαλύθηκαν και οι τελευταίες
εργολαβίες σε έναν οδικό άξονα που όφειλε να είναι ολοκληρωμένος εδώ και
μερικά χρόνια. Η διάλυση των εργολαβιών έγινε καθώς η μια εκ των
εταιρειών δεν εκτελούσε εργασίες από το 2015 ενώ η δεύτερη σε διάστημα
τριών ετών παρουσίαζε μηδενική πρόοδο.
Όπως αναφέρεται από το υπουργείο Υποδομών, μέχρι τώρα εκτελέστηκε το 41% των εργασιών, ενώ αν είχαν υλοποιηθεί οι δεσμεύσεις το ποσοστό με βάση την συμβατική υποχρέωση θα έφτανε στο 75%.Για τις υπολειπόμενες εργασίες προβλέπεται νέα δημοπράτηση. Πρόκειται για την περίφημη εργολαβία σκούπα, η ολοκλήρωση της οποίας θα αποδώσει τον αυτοκινητόδρομο στην κυκλοφορία μετά το 2021!!!
Όπως αναφέρεται από το υπουργείο Υποδομών, μέχρι τώρα εκτελέστηκε το 41% των εργασιών, ενώ αν είχαν υλοποιηθεί οι δεσμεύσεις το ποσοστό με βάση την συμβατική υποχρέωση θα έφτανε στο 75%.Για τις υπολειπόμενες εργασίες προβλέπεται νέα δημοπράτηση. Πρόκειται για την περίφημη εργολαβία σκούπα, η ολοκλήρωση της οποίας θα αποδώσει τον αυτοκινητόδρομο στην κυκλοφορία μετά το 2021!!!
epiruspost.gr
Δυστυχώς η πρώτη φορά αριστερά είναι τελικά μια φούσκα.Τσάμπα η ψήφος που της δώσαμε.Μια απο τα ίδια και τελικά όλοι τους είναι ίδιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχα γελάμε μ'όσα λες 11,22.Δρόμους έφτιαξε ο Τσίπρας κι οχι οι Σουφλιάδες που ψήφιζες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα εισαι απο Αιτ/νια και να γουστάρεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ είναι από τα κουφά. Ειχαν κάνει τον νομο τον πιο φτωχο, χωρίς υποδομές και αυτοί εκεί... Στο κομμα
Διαγραφήδεν ολοι ιδιοι αγαπητες φιλε
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο τα δυο κακα το μη χειρον
το μονο καλο που μας εκαναν θα ακουει ο κοσμος αριστερα και θα τρεχει με 100χιλιομετρα την ωρα.
το χειροτερο που μας εκαναν ειναι οτι δυστυχως στο τελος θα ειμαστε χαμενοι με τους τουρκους
αν κατσω και γραψω δεν μας φτανουν 100 σελιδες
κουκουλες ρουβικωνες καθε μερα ληστειες φωτιες καταστροφες παντου ρυπαροτητα
μαχαιρωματα και ολα αυτα καποιος υπυργος ειπε χθες οτι δεν φοβαται. τι να φοβηθει αφου εινα δικα μα ς παι οπως ειπε και καποιος που για ενα ψηφο εχασε και δεν εγινε αρχηγος του κκε
Με τα κουμπουρια στο γηπεδο τι αλλο θα ζησουμε να δουμε στην Ελλαδα.
ΔιαγραφήΗ Ακτιο-Αμβρακία ακολούθησε την πεπατημένη των Ελληνικών έργων. Εργολάβοι έπαιρναν τα έργα με εκπτώσεις και πολλά "εάν". Αποτέλεσμα αυτών ήταν τα έργα να μένουν μετέωρα, το κράτος να δείνει χρήμα αβέρτα σε εργολάβους (είτε αποζημιώσεις είτε σε έργο) που δεν κάνανε τα στοιχειώδη. Θα θυμάστε πόσοι εργαζομενοι εμειναν απλήρωτοι και πόσοι εργολάβοι έβγαζαν τα λεφτά στο εξωτερικό. Επίσης θα θυμάστε πόσοι εργολάβοι περάσαν απο το έργο την πενταετία 2010-2015.Το έργο είχε συνολικό προυπολογισμό 145εκ και ορίζοντα υλοποίησης το 2013. Θα έχουμε καταλάβει ότι κάτι τέτοι δεν ισχύει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μόνη ρεαλιστική λύση είναι αυτή που γίνεται. Να καταπέσουν οι προηγούμενες για να γίνουν νέες. Ειδάλλως το έργο θα ολοκληρωθεί σε 10 χρόνια με πανάκριβα διόδια. Είδη έχει μπεί σε δύο κοινοτικά προγράμματα και αν δεν γίνει θα μπεί σε τρίτο, με ότι συνεπάγεται αυτό.
Ευτυχώς φίλε που σε 15 μήνες θα επιστρέψουμε στην ζεστη αγκαλιά των ΠΑΣΟΚ - ΝΔ και θα μας προσέχουν απο ληστείες, τρομοκρατία, φωτιές,λοιμούς,καταποτησμούς και λοιπα λιπαρά.
Θα κάνουμε κουμπάρο τον Ερνογάν και θα μας γυρίσει τα Ιμια και τις γρίζες ζώνες του Αιγαίου. Θα έχουμε νέο σχέδιο Ανάν και τα Σκόπια θα ξεχάσουν τον Μεγα Αλέξανδρό και το όνομα Μακεδονία.