Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Μαμά η Νίκη Φούντα: “Έχω αλλάξει γνώμη για την σπουδαιότητα των πραγμάτων…”

 Με νέο μέλος στην οικογένεια της επέστρεψε σήμερα Τρίτη στην οικία της στα Ιωάννινα, η πρωην βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας της ΔΗΜΑΡ Νίκη Φούντα, που την Παρασκευή έγινε μητέρα ενός πανέμορφου αγοριού, σε νοσοκομείο της ηπειρώτικης πόλης. Η ευτυχισμένη μαμά , δέχεται, όπως είναι φυσιολογικό τις ευχές δεκάδων φίλων της στο facebook, ενώ όπως δηλώνει και η ίδια, με τον ερχομό του γιου της, έχει αναθεωρήσει πολλά πράγματα στη ζωή της…

Γεννηθηκα την Παρασκευή 2/2, είμαι υγιεστατος κ μόλις μπηκα σπιτι μου...
Η μαμά μου νομιζε ως τωρα πως ειχε κανει 1-2 σοβαρά πράγματα στη ζωή της, αλλά εχει αλλαξει γνωμη για τη σπουδαιότητα των πραγμάτων.
Θα μαθει πολλά μαζί μου...

Σας χαιρετώ φεύγοντας απο το νοσοκομείο

 http://www.agriniopress.gr/

5 σχόλια:

  1. ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το Δήμαρχος που το βλέπετε,τώρα και αυτό να δούμε και όλα τελείωσαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα πολιτικα αξιώματα ειναι μια ματαιοδοξια....
    άλλα έχουν για τους ανθρώπους, γυναικες και ανδρες, σημασία και ουσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στον 4-44 καργιωληδεσ ερχωμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάθε ορθογραφία και μετά να έρθεις Ελληνάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο