Ανακοίνωση του Βουλευτή Λευκάδας Θανάση Καββαδά:
-ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΑΚΤΙΟ - ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΥΝΔΕΣΗΣ «ΒΟΝΙΤΣΑ-ΛΕΥΚΑΔΑ ΚΑΙ ΑΚΤΙΟ-ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ»
-ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΚΑΒΒΑΔΑ ΣΤΟ ΥΠ. ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Κατόπιν πληροφοριών ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει διατυπώσει συγκεκριμένες αντιρρήσεις για τη σκοπιμότητα χρηματοδότησης και υλοποίησης του οδικού έργου Άκτιο - Άγιος Νικόλαος, ο βουλευτής Λευκάδας Θανάσης Καββαδάς ζήτησε και είχε συνάντηση την Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου, με τον αρμόδιο Διευθυντή της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών του Υπ. Υποδομών, κ. Δημ. Τασιόπουλο, από τον οποίο είχε επίσημη ενημέρωση για το θέμα.
Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών σημείωσε ότι σε πρόσφατη σύσκεψη ανώτατων υπηρεσιακών παραγόντων του Υπουργείου και εκπροσώπου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας με εκπροσώπους της αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής διατυπώθηκαν επιφυλάξεις σχετικά με την σκοπιμότητα χρηματοδότησης και υλοποίησης του οδικού έργου Ακτίου-Αγίου Νικολάου, που αποτελεί τμήμα του διπλού οδικού έργου σύνδεσης «Βόνιτσα-Αγ. Νικολάου-Λευκάδας και Ακτίου-Αγ. Νικολάου».
Ανέφερε μάλιστα ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένει από το Υπουργείο Υποδομών συγκεκριμένη κοστολόγηση για αυτό το τμήμα του έργου και ότι καταβάλλεται προσπάθεια να μην κινδυνεύσει το έργο. Σημείωσε επίσης ότι ο σχεδιαζόμενος διαγωνισμός για το έργο δεν πάει πίσω και ότι εάν όλα πάνε καλά αυτός θα προκηρυχθεί περίπου το καλοκαίρι του 2018...........
Ο κ. Καββαδάς σημείωσε από την πλευρά του ότι το έργο αυτό είναι πολύ σημαντικό για την τοπική ανάπτυξη και ειδικά για τη Λευκάδα και την ευρύτερη περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας, δεδομένης μάλιστα της ανάληψης της διαχείρισης του αεροδρομίου του Ακτίου από τη FRAPORT, των επενδύσεων στις οποίες αυτή θα προχωρήσει και της αναμενόμενης αύξησης της επιβατικής κίνησης. Ανάφερε μάλιστα ότι κατά την άποψή του, το υπουργείο πρέπει να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προκείμενου να μην κινδυνέψει η κατασκευή του έργου βάσει του υπάρχοντος σχεδιασμού και δεδομένης χρηματοδότησης που έχει εξασφαλιστεί από το Ε.Π. «Δυτικής Ελλάδας 2014-2020».
Μετά τη συνάντηση, ο κ. Καββαδάς κατέθεσε στη Βουλή ερώτηση προς αρμόδιο Υπουργό Υποδομών, κ. Χ. Σπίρτζη, από τον οποίο ζητά διαβεβαιώσεις ότι το έργο Βόνιτσα-Άγιος Νικόλαος-Λευκάδα και Άκτιο-Άγιος Νικόλαος θα υλοποιηθεί κανονικά βάσει του υπάρχοντος σχεδιασμού και της χρηματοδότησης από το Ε.Π. «Δυτικής Ελλάδας 2014-2020».
Ειδικότερα, η ερώτηση αυτή του βουλευτή έρχεται σε συνέχεια προηγούμενης ερώτησής του για το συγκεκριμένο έργο με αρ. Πρωτ. 2768/20-01-2017 και της απάντησης του Υπουργείου με αρ. Πρωτ. 716/13.02.2017 και σημειώνει ότι το διπλό οδικό έργο έχει σχεδιαστεί να υλοποιηθεί σε δύο τμήματα ως εξής: το πρώτο από τη Βόνιτσα ως τη Λευκάδα, μήκους 16 χλμ. και το δεύτερο από το Άκτιο έως τον Άγιο Νικόλαο, μήκους 5 χλμ. Ο προϋπολογισμός του οδικού έργου, σύμφωνα με τα σχετικά έγγραφά του Υπουργείου είναι περίπου 43 εκατ. Ευρώ, στον οποίο προστίθενται και περίπου 7 εκατ. Ευρώ για την κατασκευή τμήματος αγωγού ύδρευσης μήκους 7,5 χλμ.
Ωστόσο, ο βουλευτής υπογραμμίζει στο κείμενό του ότι «η αρμόδια Γενική Διεύθυνση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχει διατυπώσει συγκεκριμένες ενστάσεις σχετικά με τη σκοπιμότητα χρηματοδότησης και υλοποίησης του τμήματος Άκτιο-Άγιος Νικόλαος από πόρους του Ε.Π. Δυτικής Ελλάδας 2014-2020».
Ως εκ τούτου, ο κ. Καββαδάς κατέθεσε ερώτηση στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου της βουλής, με την οποία ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών:
(α) πρώτον: να του επιβεβαιώσει ότι όντως έχουν διατυπωθεί συγκεκριμένες ενστάσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την υλοποίηση του τμήματος Άκτιο-Άγιος Νικόλαος και
(β) δεύτερον: να λάβει ο υπουργός συγκεκριμένα μέτρα προκειμένου «προκειμένου να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη συνέχιση αυτού του πολύ σημαντικού για την ευρύτερη περιοχή έργου με βάση τον υπάρχοντα σχεδιασμό, για το οποίο έχει δεσμευτεί και συγκεκριμένο ποσό από τους πόρους του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Δυτικής Ελλάδας 2014-2020».
Γιατί πιστεύετε πως θα γινόνταν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά όλα αυτά το θέμα είναι ότι μέχρι να δοθούν στην κυκλοφορία οι νέοι δρόμοι εμείς τι να κάνουμε;να πληρώνουμε σαν ζώα τέλη κυκλοφορίας και ζημιές στα αυτοκίνητα και να κινούμαστε με 30-40(δεν πας κανονικά παραπάνω σε τέτοιους αγροτικούς δρόμους).Με 100 μέτρα άσφαλτο δεν λύνεται το πρόβλημα εάν νομίζει η περιφέρεια ότι κάτι έκανε!
ΑπάντησηΔιαγραφήευτυχως που υπαρχει και αυτος ο βουλευτης
ΑπάντησηΔιαγραφήοι δικοι μας που βοσκανε
Γεωργοθόδορε κλπ μας δουλεύατε τόσο καιρό. Ντροπή ρε.
ΑπάντησηΔιαγραφή