Πλησιάζει το φινάλε για τα έργα των αυτοκινητόδρομων που ξεκίνησαν πριν
από μία δεκαετία. Ξεκινάμε από την Ολυμπία Οδό η οποία ολοκληρώνει με
τις εκκρεμότητες που έχει στα σημεία εμπλοκής και ενδεικτικό της
επείγουσας κατάστασης είναι η ανάθεση στον παραχωρησιούχο της
αποπεράτωσης των έργων στο Δερβένι. Σε φάση ολοκλήρωσης είναι και τα
έργα στον Υπερκόμβο του Ρίου και όπως όλα δείχνουν στο τέλος του μήνα
(μέχρι την επόμενη Παρασκευή) το κατασκευαστικό κομμάτι στο δρόμο θα
έχει ολοκληρωθεί και λειτουργήσει.
Στην Ιόνια Οδό δεν έχουμε κάποια εκκρεμότητα πέρα από το τελετουργικό
των εγκαινίων που όπως μαθαίνει το ypodomes.com προγραμματίζεται να
γίνει τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη και σίγουρα πριν από τη ΔΕΘ. Στην
“κορδέλα” της Ιόνιας αναμένεται να δοθεί πανηγυρικός χαρακτήρας και να
τονιστεί η σημασία του νέου άξονα στην αναπτυξιακή προσπάθεια της
περιοχής της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου.
Ο Ε65 τώρα είναι η μεγάλη εκκρεμότητα των έργων. Παρά τις διαρροές
από τον περασμένο Απρίλιο για λειτουργία του τμήματος Ανάβρα-Τρίκαλα,
τελικά δεν υπήρξε κάποια παράδοση και όπως φαίνεται στο Υπ.Υποδομών
προτίμησαν να δώσουν συνολικά το έργο στο τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα
συνολικά. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο δρόμος θα δοθεί προς
το τέλος Σεπτέμβρη με όλα τα ενδεχόμενα να παραμένουν ανοιχτά.
Η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων, από την άλλη σημαίνει και την λήξη
μίας μεγάλης περιόδου κατασκευών που δημιουργεί μεγάλες ευκαρίες για την
περιφέρεια, τις οδικές μεταφορές και συνολικά την Ελληνική Οικονομία.
Από την άλλη αυτή η ολοκλήρωση σημαίνει και την απώλεια μερικών χιλιάδων
θέσεων εργασίας που τώρα θα πρέπει να περιμένουν την έναρξη των νέων
έργων που σταδιακά ήδη έχουν ξεκινήσει, όντας όμως πολύ μικρότερα σε
τελικό μέγεθος συγκρινόμενα πάντα με τα έργα που τελειώνουν.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο