Η μοίρα των παρατάσεων συνεχίζεται και τον Μάιο με τις φετινές
δημοπρατήσεις έργων να κοντεύουν να πιάσουν τα χαμηλότερα νούμερα εδώ
και χρόνια.
Παγιδευμένες στις συνεχείς παρατάσεις παραμένουν οι εργολαβίες του
Αυτοκινητόδρομου ‘Άκτιο-Αμβρακία καθώς η πρόοδος του έργου είναι
κολλημένη περίπου στο 55% επτάμιση χρόνια μετά την έναρξη των έργων ενώ η
εργολαβία-σκούπα έχει καθυστερήσει αρκετά και ακόμα δεν έχει
προκηρυχθεί.
Την ίδια ώρα σε νέα παράταση οδηγείται το μεγάλο έργο της επέκτασης
του Μετρό προς Πειραιά καθώς οι μεν 3 πρώτοι σταθμοί μετά βίας θα
προλάβουν να δοθούν το 2019 ενώ είναι εξαιρετικά αμφίβολο να δούμε τους 3
σταθμούς του Πειραιά να λειτουργούν μέχρι το 2021 λόγω των μεγάλων
καθυστερήσεων στα έργα του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ.
Η …κατάρα των φετινών παρατάσεων έργων αναμένεται να συνεχιστεί μέσα
στον επόμενο μήνα και σε επίπεδο δημοπρατήσεων μιας και αναμένεται ακόμα
η 8η εργολαβία του Πάτρα-Πύργος αλλά και οι σιδηροδρομικές εργολαβίες
ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο και Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα.
Αυτά φυσικά όσον αφορά τα μεγάλα έργα της χώρας καθώς υπάρχουν και τα
έργα μικρότερου κόστους που δημοπρατούνται από ΟΤΑ ή άλλες ΔΕΚΟ που
επίσης πλήττονται.
Σε καθεστώς αναμονής λόγω καθυστέρησης έναρξης του ΕΣΠΑ είναι και
πολλά έργα που είναι προγραμματισμένα να χρηματοδοτηθούν από το τρέχον
πρόγραμμα και αφορούν έργα οδικά, σιδηροδρομικά, περιβάλλοντος κ.α.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο