FaceBook

Σάββατο, 30 Ιουλίου 2016

Βαθιές πληγές στην Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου από την κρίση – Έχασε 2 εκ. διελεύσεις σε τέσσερα χρόνια! Αναλυτικά στοιχεία

Σημαντικές επιπτώσεις στις μετακινήσεις των πολιτών και στο κομμάτι από το Ρίο στο Αντίρριο και αντίστροφα έχει προκαλέσει η οικονομική κρίση που ταλαιπωρεί την Ελλάδα από το 2010 και μετά. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία οι διελεύσεις από την Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης μειώθηκε κατά πολύ στο διάστημα 2009-2013 ενώ και μέσα στο 2014 εκτιμάται ότι αυτή η πτωτική τάση συνεχίστηκε....

Έτσι, την ώρα που τα φέρρυ μποτ κινούνται σχεδόν πάντα γεμάτα, οι οδηγοί που επιλέγουν την Γέφυρα μειώνονται. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το thebest.gr, η μείωση των διελεύσεων από την Γέφυρα είναι εξαιρετικά εντυπωσιακή καθώς από το 2009 μέχρι και το 2013 αγγίζει το 35%. Όσο δε για το 2014, μπορεί να μην υπάρχουν επισήμως συγκεκριμένα νούμερα, πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι υπήρξε μια περαιτέρω μείωση που έφθασε στο 5%.
Στην πορεία των ετών όμως άλλαξε και το προφίλ των οχημάτων που περνούν από τη Γέφυρα αφού μειώθηκε το ποσοστό των ΙΧ. Και αυξήθηκε εκείνο των μηχανών, των φορτηγών και κατ’ ελάχιστο των λεωφορείων. Βέβαια όπως επισημαίνουν και οι υπεύθυνοι της Γέφυρας πολλοί από όσους χρησιμοποιούσαν το έργο για να κάνουν τη βόλτα τους πλέον, λόγω της κρίσης, δεν φθάνουν καν μέχρι το βενζινάδικο και αυτή είναι μια πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη.
Αναλυτικά: το 2009 η μέση ημερήσια κυκλοφορία ήταν στα 13.826 οχήματα δηλαδή, σε ετήσια βάση, οι διελεύσεις ξεπερνούσαν τα 5εκ. Από τότε και μετά όμως ο αριθμός των ημερήσιων διελεύσεων άρχισε να πέφτει σταδιακά. Το 2010 ο μέσος όρος ήταν 12.064, το 2011 έπεσε στις 10.980 διελεύσεις, το 2012 στις 9.289 και το 2013 στις 8.706 ή σε ετήσια βάση κοντά στα 3εκ., ενώ όπως προαναφέρθηκε το 2014 έκλεισε με ακόμα μεγαλύτερη πτώση.
Με άλλα λόγια, στα χρόνια των Μνημονίων, η Γέφυρα έχασε περίπου 2εκ. διελεύσεις σε ετήσια βάση, αριθμός διόλου ευκαταφρόνητος!
Τώρα όσον αφορά στο προφίλ των οχημάτων που χρησιμοποιούν τη Γέφυρα Χαρίλαος Τρικούπης τα στοιχεία δείχνουν τα εξής: Το 2009 τα Ι.Χ. αποτελούσαν το 87% της κίνησης ενώ σήμερα έχουν πέσει στο 82,3%. Τα φορτηγά ήταν στο 6% και σήμερα ανέβηκαν στο 7,7%, οι μοτοσυκλέτες ήταν στο 4,5% και τώρα το 7%, ενώ τα λεωφορεία από το 2% ανέβηκαν στο 3%.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι, με το πέρασμα των χρόνων έχει δεκαπλασιαστεί η χρήση του e-pass αφού το 2009 αφορούσε το 1,4% των διελεύσεων ενώ το 2014 έφθασε το 10,4%.
Σύμφωνα με τους υπευθύνους της «Γέφυρας» η αύξηση των ποσοστών σε φορτηγά και λεωφορεία αποδίδεται στα ειδικά πακέτα προσφορών που υπάρχουν ενώ για το e-pass η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πολύ οικονομικό και το επιλέγουν όσοι χρησιμοποιούν τη Γέφυρα συχνά.
sinidisi

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

KAΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΤΙΚΕΣ
ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ
ΟΤΑΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ Η Ε65 ΟΛΟΙ Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΙΤΕΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΑΧΩΒΑΣ
ΔΕΝ ΛΕΩ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΥΡΙΑΔΕΣ ΤΑ ΕΛΑΓΑΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ
ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΕΣ
ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΗΤΑΝ Η ΔΡΑΧΜΗ ΘΑ ΚΑΤΑΔΕΧΟΣΟΥΝΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ 5000ΔΡΧ
Ε ΟΧΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΑΣ ΔΙΑΜΕΣΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΓΕΦΥΡΑ ΤΑΤΑΤΑΡΝΑΣ ΚΑΡΠΕΝΗΣΗ ΛΑΜΙΑ ΑΘΗΝΑ
ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΑΙ9 ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ
ΜΗΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ

Ανώνυμος είπε...

apo a8hna meso eleysinas 8hba dystomo itea naypakto kai ksanabazo ygraerio aitoliko kai foylari 20 eyro 45 xiliometra parapano alla glyono ola ta diodia xoreis na yparxei dromos apo kato... giati na plhroso perisotera diodia ap to kaysimo

Ανώνυμος είπε...

Δεκάρα δεν δίνουν. Οι συμβάσεις προβλέπουν αποζημιώσεις από το κράτος. Για να καταλαβαίνουμε γιατί το MEGA στήριζε τις προηγούμενες κυβερνήσεις.

Ανώνυμος είπε...

Απαράδεκτες τιμές για τα χρόνια που ζούμε.Ευτυχώς υπάρχουν και άλλες επιλογές.

Ανώνυμος είπε...

ΑΘΗΝΑ - ΓΙΑΝΝΕΝΑ . Πολλά τα διόδια στο δρόμο. Φορτώνω το οχημα και την ικογένεια στο φέρρυ, ανεβαίνω και πίνω το καφεδάκι μου (τα παιδιά πορτοκαλάδες) , παίρνω μια ανάσα και συνεχίζω. Κερδίζω σε χρόνο (αφού η στάση σε κάποιο καφανείοείναι αναγκαία για ξεκούραση όλων μας) και απολαμβάνω τη βόλτα και ο χρόνος λιγότερος.