Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Νίκος Ζώγας Πρόεδρος Παλαιομάνινας: Το καλό του χωριού μας είναι στον Δήμο Ξηρομέρου


        Ανακοίνωση εξέδωσε ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Παλαιομάνινας Νικόλαος Ζώγας αναφορικά με το θέμα που έχει προκύψει περί Απόσχισης του Τοπικού Διαμερίσματος Παλαιομάνινας του Δήμου Ξηρομέρου και την ενσωμάτωση στον Δήμο Μεσολογγίου, με την οποία τάσσεται σθεναρά υπέρ της παραμονής  στο Δήμο Ξηρομέρου....


Η Ανακοίνωση του Προέδρου της Παλαιομάνινας Νίκου Ζώγα έχει ως εξής:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
       Δεν θα μπω σε δημόσια αντιπαράθεση με ορισμένους συχωριανούς μου, δεν το επιτρέπει η θέση μου και ο χαρακτήρας μου, εγώ υπήρξα πάντοτε ταπεινός , χαμηλών τόνων, φιλότιμος και εξυπηρετικός στο μέτρο των δυνατοτήτων μου γιατί έτσι μεγάλωσα και έτσι θα συνεχίσω να πορεύομαι στην ζωή μου.
     Με λυπεί το γεγονός ότι μερικοί συγχωριανοί μου δεν θέλουν το καλό της Παλαιομάνινας. Το χωριό μας πρέπει να παραμείνει στο Δήμο Ξηρομέρου όπως  τοποθετήθηκε από τον Καποδίστρια και εν συνεχεία στον Καλλικράτη.

  Το καλό του χωριού μας είναι στον Δήμο Ξηρομέρου
1ον γεωγραφικά
2ον  είναι ένα από τα μεγαλύτερα κεφαλοχώρια του Δήμου
3ον λόγω  ανεργίας που μαστίζει το χωριό μας  προσδοκώ και θέλω να πιστεύω ότι με τον λιμένα   Πλατυγιαλίου θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στις οποίες θα απορροφηθούν άτομα του Δήμου και κατά συνέπεια του χωριού μας.
4ον αυτή τη στιγμή ήδη το Πλατυγιάλι όπως επίσης και οι ιχθυοκαλλιέργειες απασχολούν συχωριανούς μας,  γι αυτό το  λόγο επιμένω και θα κάνω ότι μπορώ για να παραμείνουν στις θέσεις τους αυτοί αλλά και να προστεθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι προκειμένου να έχουν ένα κύριο εισόδημα γιατί μετά την διακοπή της καλλιέργειας του καπνού το χωριό μας πλήττεται από ανεργία.

       Και όσο για τα σχόλια που γράφτηκαν ότι η Παλαιομάνινα δεν είδε έργα από τον Δήμο φταίνε ορισμένοι που μέχρι σήμερα δεν προσπάθησαν καν να φέρουν την ανάπτυξη στο χωριό.
       Για την  ιατρική περίθαλψη που υπολείπεται του χωριού μας θα απαντήσω για πολλοστή φορά ότι οι συμβάσεις των αγροτικών ιατρών δεν ανανεώθηκαν και έτσι δεν μπορούσε να έρθεί ιατρός στο χωριό μας.
    Πήγα ο ίδιος στο Υπ. Υγείας και κατάφερα να διοριστεί ιατρός στο χωριό μας ο οποίος δεν δέχτηκε τη θέση για το λόγο ότι έφυγε στο εξωτερικό. Παρά το γεγονός αυτό ξεκίνησα πάλι τις διαδικασίες να διοριστεί άλλος ιατρός στο χωριό μας και  την αναμένουμε συντόμως να την φιλοξενήσουμε για την επόμενη πενταετία .
        Σε αυτό συνέβαλλε ο Σεβαστός και Αγαπητός μου Φίλος και Δήμαρχος ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ   ΣΑΜΑΡΑΣ που τυγχάνει λόγω της μακροχρόνιας φιλίας μας να θεωρεί την Παλαιομάνινα ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ.
        Όσο για το Γυμνάσιο της Παλαιομάνινας που έκλεισε δεν φταίει η σημερινή Δημοτική Αρχή αλλά το Υπ. Παιδείας που προχώρησε στο κλείσιμο Σχολείων  λόγω Καλλικράτη στην Παιδεία και με λυπεί που άτομα Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης δεν το γνωρίζουν και αναφέρονται σε αυτό.

      Αυτήν την στιγμή όσο και αν δεν αρέσει σε μερικούς ΠΡΟΕΔΡΟΣ  ΣΤΟ  ΧΩΡΙΟ ΠΑΛΑΙΟΜΑΝΙΝΑ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΣΑΜΑΡΑ Ο ΖΩΓΑΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ  ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΥ .
       Αυτό σημαίνει ότι ο λαός της Παλαιομάνινας αποφάσισε και μου έδωσε εντολή να τον εκπροσωπώ επαρκώς σε όλα τα θέματα και αυτό είναι μεγάλη τιμή για μένα και θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για το καλύτερο μέλλον του χωριού μας .
      Εάν δεν καταφέρω να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου αυτό θα το κρίνει ξανά ο κόσμος της Παλαιομάνινας στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις.

ΜΕ ΤΙΜΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΠΑΛΑΙΟΜΑΝΙΝΑΣ
ΖΩΓΑΣ Α. ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο