Με τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Ακτίου-Βόνιτσας, Αθανάσιο Κασόλα συναντήθηκε ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του κ. Σαμαρά στην οδό Δημόκριτου, συζητήθηκαν θέματα που απασχολούν την περιοχή του Δήμου.
Σύμφωνα με τον νέο Δήμαρχο ο πρώην πρωθυπουργός είναι γνώστης των προβλημάτων της περιοχής, ενώ υποσχέθηκε να είναι αρωγός στο έργο της νέας δημοτικής αρχής. Ο κ. Κασόλας προσκάλεσε τον κ. Σαμαρά να επισκεφθεί τον δήμο Ακτίου-Βόνιτσας το καλοκαίρι.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, ρώτησε για το όνομα της εκκλησίας που είναι ανάμεσα σε δυο δρόμους (Άγιοι Απόστολοι Μπουχαλης).
"Ιστορικό":
ΑπάντησηΔιαγραφή<>
Πρώτες εργολαβίες το 2010
Επεξεργασία
Το 2009 ολοκληρώθηκε η δημοπράτηση του έργου και η ανάδειξη των αναδόχων για τις 4 εργολαβίες στις οποίες είχε χωριστεί το έργο:
ΤΜΗΜΑ 1ο (από Άκτιο έως Χιλιομετρική Θέση 22,5 στα Παλιάμπελα): ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε.
ΤΜΗΜΑ 2ο (από Χ.Θ. 22,5 έως Χ.Θ. 26,9 στο Δρυμό): ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε. (θυγατρική της ΑΕΓΕΚ)
ΤΜΗΜΑ 3ο (από Χ.Θ. 26,9 έως Χ.Θ. 35 στο Λουτράκι): ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε. (θυγατρική της ΑΕΓΕΚ)
ΤΜΗΜΑ 4ο (από Χ.Θ. 35 έως σύνδεση με Ιόνια Οδό): CONSORZIO STABILE ITALIMPREZE S.C. a R.L.
Η υπογραφή των συμβάσεων έγινε τον Μάρτιο του 2010 με συνολικό προϋπολογισμό 340 εκατομμύρια ευρώ και με αρχικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τους 36 μήνες (3 χρόνια), δηλαδή έως τον Μάρτιο του 2013.
Εξελίξεις το 2013 και 2014
Επεξεργασία
Η ανάδοχος εταιρεία ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ (με τις θυγατρικές της ΙΟΝΙΟΣ κλπ) κηρύχθηκε έκπτωτη τον Μάιο του 2013 στις 2 από τις 4 εργολαβίες που είχε αναλάβει (1ο και 4ο τμήμα). Στη συνέχεια επανεκκίνησε τα έργα με αποτέλεσμα να αρθεί η έκπτωσή της τον Αύγουστο του 2013, αλλά κηρύχθηκε και πάλι έκπτωτη τον Μάιο του 2014, οπότε και υπέβαλε αίτημα για τη σύσταση νέας κοινοπραξίας με τη συμμετοχή μεγάλων κατασκευαστικών εταιρειών ώστε να μπορέσει να συνεχιστεί το έργο. Ο ανάδοχος κηρύχθηκε επίσης έκπτωτος ακόμα τρεις φορές για τη μία από τις τέσσερις εργολαβίες. Τελικά, στην πρώτη και την τέταρτη εργολαβία παρέμεινε η ΑΕΓΕΚ ενώ στην δεύτερη και την τρίτη τα έργα ανέλαβαν από κοινού οι εταιρείες ΙΟΝΙΟΣ-ΤΟΜΗ και ΙΟΝΙΟΣ-ΑΚΤΩΡ.
Το 2014 αποφασίστηκε επίσης η τροποποίηση της χάραξης και η απ’ ευθείας σύνδεση του νέου αυτοκινητόδρομου με την Ιόνια Οδό με ανισόπεδο κόμβο, ενώ ο αρχικός σχεδιασμός στο ανατολικό άκρο προέβλεπε σύνδεση με την Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων και έπειτα με την Ιόνια Οδό. Το ίδιο έτος επί υπουργίας Μ. Χρυσοχοϊδη έλαβε επίσημα την ονομασία "Αμβρακία Οδός".
Στα τέλη του 2014 δόθηκαν επίσης ακόμα δύο παρατάσεις για την ολοκλήρωση μέχρι τα τέλη του 2015. Μία για το ανατολικό τμήμα που περιλαμβάνει και την Παράκαμψη Αμφιλοχίας και μία για το 2ο τμήμα (χ.θ. 22,5 έως χ.θ. 26,9). Οι παρατάσεις δόθηκαν λόγω αδυναμίας του αναδόχου (Ιόνιος ΑΕ) να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τους εργαζόμενους και τους προμηθευτές του έργου, ενώ υπήρχαν και ανοιχτά ζητήματα με απαλλοτριώσεις.
Επι πρωθυπουργίας του το εργο αυτο σταματησε.Επρεπε να ειχε γινει το 2013 εχουμε 2023 και ακόμη τίποτα.Δηλαδή τώρα θα μας φτιάξει αυτός ο Κύριος.Καλό το ανέκδοτο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ. ΝΕΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΕΝΩ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΤΑΘΕΙ ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΗΚΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΣΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ . ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΑΔΟΧΩΝ ΚΑΙ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΑΠΟ ΜΥΤΙΤΗΛΙΝΑΙΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΦΘΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ 40 ΜΕΡΕΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με αυτα που γραφεις.Εγω ομως θέλω να δείξω τα του Κυρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚασόλα Κασόλα άλλαξε τα όλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πρωτοαλαξει ρε φίλε ο κασολας είναι τόσα πολλά που χάνει το παιδί την μάνα και η μάνα το παιδι
ΑπάντησηΔιαγραφήΚασολα όλα στη φόρα όλα αλλιώς είσαι τελειωμένος από τώρα
ΑπάντησηΔιαγραφή