Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2023

Debate στον Αστακό μία πρωτοβουλία του Συλλόγου Απανταχού Αστακιωτών



    Φιλικά από ΞΗΡΟΜΕΡΟNEWS, στο καταστατικό του συλλόγου πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη, για την απόφαση του Δ.Σ. να αναλάβει υπό την ευθύνη του την αναγγελθείσα πρόταση για "debate", καθώς και τη διαδικασία που πρέπει να τηρηθεί. Σε περίπτωση και εάν η περί "debate" απόφαση είναι ελαττωματική, πρώτο μπορεί να ασκηθεί κατ’ αυτής προσφυγή από μέλος του συλλόγου, και δεύτερο στο πλαίσιο της διαφάνειας τα έξοδα του συλλόγου από ένα τέτοιο εγχείρημα, θα πρέπει να είναι κρυστάλλινα, καθώς θα υπάρχουν τα έξοδα της διοργάνωσης (χορηγίας), και δεν θα πρέπει να είναι εναντίον των όρων του καταστατικού.


Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση, από τον πρόεδρο κ. Χρήστο Μπόνη του Συλλόγου Απανταχού Αστακιωτών:

Πληροφορήθηκα πριν λίγη ώρα από μια ανάγνωση σε ένα τοπικό ιστότοπο (blog) ότι ο διαχειριστής του συγκεκριμένου blog έδωσε στην δημοσιότητα κατόπιν πληροφορίες που είχε για μια πρωτοβουλία του Συλλόγου Αστακιωτών

Προφανώς και ισχύει και δεν υπάρχει κάποια παραπληροφόρηση, απλά δεν είχαμε σκοπό να το μεταφέρουμε στην δημοσιότητα μια μέρα μετά την αποστολή μέσω email στους επικεφαλής των τριών ψηφοδελτίων, διότι κρίναμε ότι η αναμονή δυο η τριών 24ωρων θα είναι πιο ωφέλιμη.

Επαναλαμβάνω ότι δεν υπήρχε καμιά προσπάθεια απόκρυψης και πως να υπήρχε άλλωστε από την στιγμή που επισήμως είχαμε ενημερώσει τα ενδιαφέροντα μέλη για την πραγματοποίηση αυτής της πρωτοβουλία μας

Εφόσον λοιπόν έρχεται στην δημοσιότητα , να δώσουμε ένα μικρο περίγραμμα τι έχουμε καταθέσει στους υποψήφιους(για να προλάβουμε τυχόν άλλες ...διαρροές)

Ζητάμε να πραγματοποιηθεί ένα debate υπό την ευθύνη του Συλλόγου Αστακιωτων με ένα πλαίσιο πέντε ενοτήτων (το οποίο θα διαμορφώσουμε εμείς και θα σταλεί στους υποψήφιους για τις παρατηρήσεις τους) , όπου η κάθε ενότητα θα περιέχει 5 η 6 υπο-θεματολογιες) Π.Χ τουρισμός- πολιτισμός , οικονομία- ανάπτυξη επενδύσεις κλπ

Εαν και εφόσον υπάρξει θετική ανταπόκριση ,ομόφωνα θα προτείνουμε για την διεξαγωγή του το ΔΑΚ λόγω χώρου , διότι προφανώς η συμμετοχή των κατοίκων από όλα τα διαμερίσματα θα είναι αρκετά μεγάλη λόγω του ενδιαφέροντος(μόνο οι σύμβουλοι να παρευρεθούν θέλουμε την μια εξέδρα)

Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ είναι μια πρωτόγνωρη πρακτική μιας και δεν έχει διεξαχθεί ποτέ μια τέτοια συζήτηση ανάμεσα στους επικεφαλής των ψηφοδελτίων, οι οποίοι αρκούνταν μόνο μέσω μιας συγκέντρωσης στον Αστακό και στην Αθήνα να δώσουν την ανάλογη έμφαση στο πρόγραμμα τους.

Προφανώς θα θέσουμε και μια παράλληλη διαδικασία η οποία θα συμπεριλαμβάνει τις ερωτήσεις από τους θεατές ,με την προϋπόθεση ότι δεν θα έχουν απαντηθεί επαρκώς τα θέματα που θέλουν να θέσουν
Όλα αυτά είναι διαδικαστικά τα οποία θα λυθούν εύκολα, ΑΡΚΕΙ Η ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ, να τεθούν ενώπιον των ψηφοφόρων

ΧΡ ΜΠΟΝΗΣ

8 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχει τέτοια πρόβλεψη σε κανένα καταστατικό πολιτιστικών Συλλόγων. Άλλοι είναι οι σκοποί των Συλλόγων που περιγράφονται στα καταστατικό τους. Μάλιστα μερικά καταστατικά κάνουν ειδική αναφορά μη συμμετοχής και κομματικης εμπλοκής τόσο σε εθνικές όσο και σε Αυτοδιοικητικές εκλογές. Οι Σύλλογοι πρέπει να ενώνουν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι σωστό πολιτιστικοί σύλλογοι να εμπλέκονται στην πολιτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε όλα κ για όλα οι συλλογοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θελω να ειμαι δικαιος απεναντι σε ολους τους blogers και αυτό διότι πριν λίγες ώρες εστειλα καποιες σκεψεις μου σε δυο αλλα που αναφερονταν στο ιδιο θεμα(οι σκεψεις αφορουσαν τους σχολιαστες που είναι ανιδεοι, ψευτες, κακοβουλοι , επικινδυνοι) και όχι στην ιδιοκτησια του blog που ανεβασε μια ειδηση, ετσι λοιπον θα απαντησω και στο xiromeronews-blogspot.com
    Eδω κατά περιεργο τροπο οι πραγματογνωμονες είναι μονο τρεις !! Καπως περιεργο για το συγκεκριμενο blog
    Κατ αρχας θα ξεκινησω με ένα βασικο επιχειρημα. ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ δεν υπαρχει που να περιεχει αρθρα ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ..Νομιζω ότι είναι σαφεστατο.
    Καταστατικο συλλογων , σωματειων, ενωσεων ομοσπονδιων δεν μπορει να προβλεψει και ορισει τι απαγορευετε.Προφανως δεν μπορει να εξαχθει το συμπερασμα ότι εφοσον κατι δεν απαγορευετε , όλα επιτρεπονται. Να ειμαστε λογικοι και εγκρατεις . Αναφερομαι πανω σε δρασεις του φορεα η σε εκδηλωσεις. Σκεφθειτε ένα καταστατικο που ειχε εγκριθει από το πρωτοδικειο το 1980 να ειχε μεσα απαγορευτικο να συνομιλουν μελη του συλλογου μεσω πλατφορμων που εχουν εμφανισθει τελευταια.
    Να γινω πιο σαφης. Γραφουν καποιοι ##δεν προβλεπετε από το καταστατικο…….#
    Ερωτημα, ο συγκεκριμενος σχολιαστης γνωριζει το καταστατικο του συλλογου μας και συγκεκριμενα αν γραφει και που τι επιτρεπετε και τι όχι ;; Προφανως όχι (θα επανελθω) ,
    γραφει καποιος άλλος , κακως ο σύλλογος μπλέκει στην πολιτικη
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ--- ΧΡ ΜΠΟΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 2ο//Στον πρωτο . Ένα φιλοσοφικο ρητο λεει Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗΣ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ. Προφανως ο αρουραιος αυτος (που γραφει χωρις ονομα αλλα δηλωνει γνωστης του καταστατικου) όταν τα εγραφε αυτά θα ηταν υπο την επήρεια αλκοολ(κανενα τσιπουρακι θα επινε) η σκοπιμως προπαγανδιζει για δικους του λογους. Θα αναφερω τα εξης
    ### ΑΡΘΡΟ 1ο
    παρ .α // ο συλλογος να γινει ο φορεας της συλλογικης και υπευθυνης μελετης των προβληματων του Αστακου και να καθιερωσει την συμμετοχη των εκτος Αστακου συμπατριωτων μας στην λυση των κοινονικων και τοπικων προβληματων του Αστακου.
    γ/ η συνεργασια του συλλγου μας με την Κοινοτητα και με ολους τους συλλγους και σωματεια του Αστακου για την μελετη και επιλυση τοπικων προβληματων της πολης μας
    δ/ η ψυχαγωγια των μελων μας με πολιτιστικες μορφωτικες και αθλητικες εκδηλωσεις (βλεπε την μεθαυριανη με Π.Φασουλα)
    ΑΡΘΡΟ 3/παρ ε
    με την προετοιμασια και την πραγματοποιηση εξορμησεων απο κοινου με την κοινοτητα και τους συλλογους και τα σωματεια του Αστακου για την ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΗ ΛΥΣΗ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
    ============
    Αυτα γραφει το καταστατικο του συλλογου μας , το καταστατικο που γνωριζεις εσυ δυστυχως θα ανηκει σε αλλο συλλογο , η ειναι ανυπαρκτο η δολια ψευδεσαι και συκοφαντεις τον συλλογο ##
    Αδημονώ να απαλλαγεις από το αλκοολ και να διαβασεις με προσοχη τα αρθρα του καταστατικου ουτως ώστε στην συνεχεια να συζητησουμε που διαφωνεις , που απαγορευετε η συγκεκριμενη πρωτοβουλια μας, αν φυσικα εισαι σε θεση να τα κατανοησεις
    Υπαρχει και ενας δευτερος (κατά σειρα) κριτης ο οποιος βαζει θεμα πολιτικης ταυτιστης του συλλογου με την συγκεκριμενη προταση.
    Πολιτικη παρεμβαση ενός συλλογου είναι η ταυτιση του με έναν συνδυασμο, ειτε εμεσα ειτε αμεσα , η προτροπη με οιονδήποτε τροπο σε μελη του να προτιμησουν τον ταδε υποψηφιο γιατι θα μας προσεχει, η συμμετοχη του συλλογου σε προεκλογικες εκστρατειες ειτε ενός , ειτε αλλου υποψηφιου.
    Εδώ θετουμε ένα θεμα μιας τριμερης συναντησης των υποψηφιων για να δωσουν μια απαντηση σε ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ που υπαρχουν από χρονια η εχουν εμφανισθει τελυταια ,σε μια ανοιχτη συγκεντρωση παρουσια ολων των δημοτων του Δημου.Πως προκυπτει η πως ταυτιζετει η πολιτικοποιηση του συλλογου;; To ότι ζητας από (εμεσα) πολιτικους μια δημοσια συζητηση είναι πολιτικοποίηση του συλλογου;; Aλλα και κατι άλλο .Και τα 9 μελη του Δ.Σ του συλλογου συμβαδιζουν στην συκοφαντικη αναλυση του σχολιαστή ότι πολιτικοποιούμε τον συλλογο υπερ ενός ;;; διοτι μονο ετσι υφισταται πολιτικοποιηση , όταν τασσεσαι υπερ ενός
    Θα επανελθω με μια μικρη παρεμβαση στον πρωτο..Αναφερει στο τελος ότι οι συλλογοι πρεπει να ενωνουν!!!!Απολυτα συμφωνος μαζι σου(για πρωτη φορα) , πως όμως εξαγεται η διαπιστωση ότι μια προταση του συλλογου Αστακιωτων για μια κατ ιδια συναντηση των τριων διεκδικητων του Δημου είναι διασπαστικη τοσο για την κοινωνια οσο και για το εσωτερικοτ ου συλλογου
    Οσο για τον τριτο αν δεν είναι ειρωνικο το σχολιο του συμφωνω απολυτα μαζι του.Αν είναι ειρωνικο να μας υποδειξει που πρεπει και πως πρεπει να παρεμβαινουμε και ποτε
    Καλο σας βραδυ
    ΧΡ ΜΠΟΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα ντιπειτ τα κανουν οι δημοσιογραφοι και οχι οι πολιτιστικοι συλλογοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά φίλε μου. Αλλά οι απόψεις , άλλων , είναι : " πας μη Κορίνθιος ίσον βάρβαρος...." .
      Ό,τι και να πεις για να είσαι αρεστός σαυτούς θα πρέπει να συμφωνείς με τον Καίσαρα !!! Αλλοίμονο στη Δημοκρατία που να μην μπορεί κάποιος να έχει άλλη άποψη από αυτήν του Καίσαρα.
      Και τρισαλλοίμονο όταν ο Καίσαρας οιωνεί , σε ΟΛΕΣ του τις αναρτήσεις , χαρακτηρίζει τους πάντες ως τυχοδιώκτες , φασίστες , ψεύτες , επικίνδυνους κλπ φαιστοειδείς εκφράσεις που σε καμία περίπτωση δεν τιμούν την κοινωνία μας. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας όταν στους Αστακιώτες της Αθήνας , έστω και στους 50-60 που βρισκόμαστε στις εκλογές ( ενώ είμαστε πάνω από 1000 άτομα στην Αθήνα ) , υπάρχουν τέτοιες απόψεις παλαιολιθικής εποχής και νοοτροπίας ΣΤΑΛΙΝ ...
      Συμφωνώ και είμαι υπέρ του debet, αλλά με συμμετοχή δημοσιογράφων της Αιτωλ/νίας και εφόσον φυσικά συμφωνούν οι συνδυασμοί που θα συμμετάσχουν στις δημοτικές εκλογές. Δόξα τω θεώ , δημοσιογράφοι στην Αιτωλ/νια υπάρχουν αρκετοί και αξιόλογοι.

      Διαγραφή
    2. τι μας λετε κυριε μυστικε ;;;; οτι σας ενόχλησαν οι  χαρακτηρισμοι μου ;;; Ξεκινω πρωτα απο εσενα, γιατι δεν γραφεις επωνυμα , να βγεις με το ονομα σου και να πεις οτι ο Μπονης ειναι ετσι, αλλιως , εχει κομπλεξ ειναι βλακας , ειναι ντροπη κλπ .Γιατι φοβασαι να εκτεθείς;;; Απευθύνομαι σε προσωπικο επιπεδο   αλλα συμπεριλαμβανονται  ολοι οσοι μου απαντουν με  προσβλητικες εκφρασεις και σχολια καλυπτομενοι απο τον μανδύα της ανωνυμιας.Οπως θα γνωριζεις εγω γραφω επωνυμα (ειτε αρεσουν ειτε οχι) ,δινοντας το δικαιωμα να με αντιμετωπισουν με επιχειρηματα και οχι με προσωπικες υβρεις , διοτι ναι ετσι ειναι, προσωπικοι ειναι οι επαίσχυντοι  χαρακτηρισμοι που μου προσαπτουν κατα διαστηματα..Αλλα ποτε δεν βγηκες να #διορθωσεις# τα σχολια αυτα και πως να το κανεις οταν (πιθανον) στο τσουρμο αυτο, πιθανον να συγκαταλέγεσαι και εσυ.Γιατι δεν γραφεις επωνυμα , δινοντας την δυνατοτητα τοσο σε μενα οσο και στους υπολοιπους αφενός να απαντησουν με επιχειρηματα , αφ ετερου να ξέρουμε και ποιος κανει κριτικη ρε αδερφε.Επαναλαμβάνω με αφορμη την αναρτηση σου απευθυνομαι στο συνολο των ανωνυμων. Καπως ετσι δεν κρύβονταν με κουκουλες οι δοσιλογοι και καταδοτες της κατοχης.Τοτε κουκουλα, σημερα ανωνυμια. Και προφανως οι χαρακτηρισμοι δεν συμπεριλαμβάνουν τους παντες  αλλα συγκεκριμενους που κρυβονται, δυστυχως ομως  η γραφη τους ειναι γνωστη διοτι ακριβως την ιδια διαλεκτο χρησιμοποιούν και στην καθομιλουμενη .  . Οσο για τον αριθμο των ψηφισαντων στις εκλογες , καλο ειναι να αναλάβεις απο την επομενη φορα την κινητοποιηση ολων των μελων , Θα ειναι μεγαλη η προσφορα σου εαν ο αριθμος τριπλασιαστει η γενικα να πολλαπλασιαστει πολυ προς τα πανω. .Παράλληλα να αναρωτηθείς για πιο λογο δεν συμμετεχουν οι Αστακιωτες της Αθηνας σε ολες τις διαδικασιες του συλλογου  , να κανεις μια μελετη και να μας την παραδωσεις να την επεξεργαστούμε .και τελος ιδου η ροδος ιδου και το ....Δ.Σ . Θεσε υποψηφιότητα για να αναλάβεις την μελλοντικη πορεια του συλλογου .Θελω να πιστευω  οτι εισαι μελος του συλλογου και μαλιστα εκτος δ.σ (κραταω μια επιφυλαξη και για τα δυο) ΧΡ ΜΠΟΝΗΣ

      Διαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο