Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Σήμερα στην ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ Ξηρομέρου η κηδεία της 16χρονης Μαρίας Κουτρούμπα

              Σοκαρισμένη είναι η αιτωλοακαρνανική κοινωνία για τον θάνατο της 16χρονης Μαρίας Κουτρούμπα που άφησε την τελευταία της πνοή στο Νοσοκομείο Αγρινίου.
         Το άτυχο κορίτσι εντοπίστηκε αναίσθητο τις απογευματινές ώρες στην οικία της στο Αγρίνιο και δεν κατέστη δυνατό να κρατηθεί στη ζωή.
       Η κηδεία της θα γίνει σήμερα, Πέμπτη, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Παπαδάτου Ξηρομέρου στις 3.μ.μ.

https://www.agrinionews.gr/


8 σχόλια:

  1. καλο ταξιδι μαρια μου.ο θεος να δωσει δυναμη στους δικους σου ανθρωπους !! καλο σου ταξιδι για τον παράδεισο .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό ταξίδι ψυχή μου Καλό παράδεισο συλλυπυτηρια στην οικογένειά σου Καλό κουράγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό ταξίδι Μαρία μου ο Θεός να σε φυλάει εκεί που είσαι 😭

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό ταξίδι Μαρία μου ο Θεός να σε φυλάει εκεί που είσαι και συλλυπητήρια στην οικογένεια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλο ταξιδι Μαρια μου.καλο ταξιδι αγγελε μου.θα σ εχω παντα μεσα στην καρδια μου κοριτσακι μου γλυκο και ομορφο.θα μου λειψει το χαμογελο σου.καλον παραδεισο Μαρακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόνο θλίψη μπορεί να σου προκαλέσει η είδηση αυτη.. Χάθηκε ένα κορίτσι που δεν πρόλαβε να ζήσει τίποτα.. δεν προλαβε να ανθίσει.. Ας αναπαυθεί η ψυχούλα της και ας δούμε τελικά όλοι μας ότι η ζωή είναι απρόβλεπτη και ίσως δεν αξίζει να τα παίρνουμε όλα στα σοβαρά και να αναλωνομαστε με πράγματα χωρίς ουσία.. Θέρμα συλλυπητήρια στην οικογένεια της Μαριας...Μαρακι καλό παράδεισο γιατί ήσουν ένας άγγελος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό ταξίδι Μαρία μου καλό Παράδεισο δώσε χαιρετίσματα σε όλους εκεί πάνω και στον αδερφό μου Βασίλη τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένεια σου ΚΑΛΟ ΤΑΞΊΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΑΡΙΑ! Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο