Θα τους επιστραφεί μέρος χρημάτων που διεκδικούσαν
Απεφάνθη η Δικαιοσύνη για την υπόθεση των εκτιμητών του ΕΛΓΑ,
οι οποίοι πέρσι ξεκίνησαν δικαστικό αγώνα, μετά την δίμηνη αποχή –
απεργία που είχαν πραγματοποιήσει από τα καθήκοντά τους σε πανελλαδικό
επίπεδο, καθώς μειώθηκε η αποζημίωση μετακίνησής τους με τα ιδιωτικά
τους οχήματα στα σημεία εκτίμησης των ζημιών, με αποτέλεσμα, να βάζουν
και από την τσέπη τους.
«Το δικαστήριο απεφάνθη να πάρουμε πίσω το 50% από το αιτούμενο ποσό
(διαφέρει ανά εργαζόμενο) που διεκδικούσαμε. Ωστόσο δεν έχουμε λάβει
καθαρογραμμένη την απόφαση, απλώς ενημερωθήκαμε. Όταν την παραλάβουμε
επισήμως θα δούμε το σκεπτικό της, θα συγκαλέσουμε Δ.Σ. και θα
αποταθούμε στον νομικό μας σύμβουλο για να μας καθοδηγήσει. Θα πράξουμε
με γνώμονα το συμφέρον των εργαζομένων» δήλωσε στη «Σ» ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργαζομένων ΕΛΓΑ Γιάννης Καφετζόπουλος.
Ο Αντιπρόσωπος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργαζομένων ΕΛΓΑ στο Υποκατάστημα Αγρινίου, Χριστόφορος Κομπλίτσης
Σύμφωνα με τα όσα είχε επισημάνει από την πρώτη στιγμή ο Αντιπρόσωπος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργαζομένων ΕΛΓΑ στο Υποκατάστημα Αγρινίου, Χριστόφορος Κομπλίτσης:
«υπήρξε απόφαση της Γενικής Συνέλευσης των εργαζομένων που έλεγε ότι
δεν θα χρησιμοποιούνται τα ιδιωτικά αυτοκίνητα των εργαζομένων για
υπηρεσιακές ανάγκες, μετακινήσεις από την έδρα του κάθε υποκαταστήματος ΕΛΓΑ
προς τον τόπο εκτίμησης. Έτσι, οι μετακινήσεις για τις εκτιμήσεις
πραγματοποιούνταν με ΚΤΕΛ, και ταξί, κάτι που δυσκόλευε την εργασία μας
και με βεβαιότητα θα καθυστερούσε στην έκδοση των εκτιμήσεων. Βέβαια,
κάποιοι εργαζόμενοι του ΕΛΓΑ χρησιμοποιούσαν τα αυτοκίνητά τους, γιατί
δεν μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά, καθώς πολλές πληγείσες περιοχές δεν
είχαν σύνδεση με τα ΜΜΕ. Η αποζημίωση ανά χιλιόμετρο είναι 15 λεπτά,
ενώ με το προηγούμενο καθεστώς η αποζημίωση ήταν 25 λεπτά».
Οι εργαζόμενοι στο Αγρίνιο συμμετείχαν στις
κινητοποιήσεις που είχαν πραγματοποιηθεί σε πανελλαδικό επίπεδο ενώ
ακολούθησαν και τη νομική οδό. Στόχος των εργαζόμενων ήταν να εξαιρεθούν
από τον νόμο 4376/15 που διέπει όλες τις μετακινήσεις στον δημόσιο και
ευρύτερο δημόσιο τομέα, καθώς ο ΕΛΓΑ είναι αυτοχρηματοδοτούμενος
οργανισμός και χρηματοδοτείται από τις ασφαλιστικές εισφορές των αγροτών
και όχι από τον κρατικό προϋπολογισμό, αλλά ούτε διαθέτει κάποια
επιπρόσθετη δημοσιονομική δαπάνη.
Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο