Γιάννης Λύτρας: «Ζωτικής σημασίας έργο για την Αιτωλοακαρνανία και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας το Άκτιο – Αμβρακία»
«Αχτίδα φωτός» για το Άκτιο – Αμβρακία
-Διεκδικούνται συμπληρωματικές συμβάσεις ύψους 15,5 εκατ. ευρώ. Αναμένεται η έγκριση για την έναρξη των έργων της πρώτης εργολαβίας από το Ελεγκτικό Συνέδριο
Συμπληρωματική σύμβαση ύψους 15,5 εκατ. ευρώ επιδιώκεται για το πολύπαθο έργο του αυτοκινητοδρόμου Άκτιο – Αμβρακία, ώστε να ολοκληρωθεί κάποια στιγμή στο μέλλον, αφού από τον Μάρτιο του 2010 που υπογράφηκε η πρώτη σύμβαση (η δημοπράτησή του έγινε τον Ιανουάριο του 2009) ξεκίνησαν τα προβλήματα, καθυστερήσεις και διακοπές εκτέλεσης του έργου, που έχουν καταστήσει τον εν λόγω αυτοκινητόδρομο ως το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας...........
Συγκεκριμένα, το έργο αυτό διαθέτει 4 εργολαβίες. Για την πρώτη εργολαβία, που είναι από το Άκτιο μέχρι και τα Παλιάμπελα Βόνιτσας, το συμβούλιο δημοσίων έργων έκρινε πως είναι αναρμόδιο και παρέπεμψε στον φάκελο της εργολαβίας στο ελεγκτικό συνέδριο, απ το οποίο αν εγκριθεί ο φάκελος τότε θα ξεκινήσουν άμεσα τα έργα, καθώς και η διαχειριστική αρχή έχει τακτοποιήσει όλα τα θέματα που την αφορούν για την εν λόγω εργολαβία. Για τις υπόλοιπες εργολαβίες, το συμβούλιο δημοσίων έργων ζήτησε να γίνει επικυροποίηση των περιβαλλοντολογικών μελετών, χωρίς να συζητήσει το θέμα.
Ως είθισται, τα περισσότερα έργα που φτάνουν στο σημείο αυτό απορρίπτονται, ενώ το σημαντικό στον αυτοκινητόδρομο Ακτίου – Αμβρακίας είναι πως ζητήθηκαν επιπλέον διευκρινήσεις, συνεπώς το πιθανότερο είναι πως το έργο θα συνεχιστεί ως το τέλος του.
Η «Σ» επικοινώνησε με τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων Γιάννη Λύτρα, ο οποίος επισήμανε πως «αναμένουμε εξελίξεις για το έργο Ακτιο – Αμβρακία. Για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ο αυτοκινητόδρομος αυτός είναι ψηλά στην ατζέντα, ενώ το θεωρούμε ως έργο αιχμής, το οποίο δεν μπορεί να καθυστερήσει άλλο. Είναι πρώτης προτεραιότητας και πρέπει να προχωρήσει. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας δεν είναι φορέας υλοποίησης του έργου, αλλά πιέζει προς κάθε κατεύθυνση για την συνέχισή του, αφού, όπως επανειλημμένως έχω αναφέρει, είναι ζωτικής σημασίας και δεν είναι δυνατόν να μην ολοκληρωθεί».
Κατά την πρώτη υπογραφή του έργου δίδονταν αρκετά χρήματα για τις απαραίτητες μελέτες τους έργου και κυρίως για τις γεωλογικές. Όταν ολοκληρώθηκαν και ξεκίνησαν οι εργασίες κατασκευή του φάνηκαν τα πρώτα προβλήματα και οι καθυστερήσεις και το γνωστό επαναλαμβανόμενο «σήριαλ», πλην του γεγονότος ότι ένα έργο έχει τέσσερις διαφορετικές εργολαβίες!
Συντηρήσεις – παρεμβάσεις στην Αιτωλοακαρνανία
Σε εξέλιξη είναι, όπως βεβαιώνει και ο Αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Λύτρας, εργολαβίες που έχουν ως στόχο την διασφάλιση της ποιότητας ζωής των πολιτών και των περιουσιών τους. Συγκεκριμένα, είναι σε εξέλιξη μια εργολαβία ύψους 800.000 ευρώ για την προστασία της κοίτης του Αχελώου και την αποκατάσταση τεχνικών έργων, τα οποία έχουν συμπαρασυρθεί από τα νερά του ποταμού. Αναμένονται σύντομά καίριες παρεμβάσεις στην περιοχή της Γουριάς, όπου σε κάποια σημεία το ποτάμι «έσπασε», χωρίστηκε σε πολλά τμήματα με αποτέλεσμα να «ξύνει» αγροτικές εκτάσεις. Ίδιου βεληνεκούς παρεμβάσεις έχουν προγραμματιστεί να γίνουν στην περιοχή του Λεσινίου, της Ρίγανης και του Αγγελοκάστρου, όπου μάλιστα έχουν καταγραφεί και ζημιές.
Κων/νος Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»
http://sinidisi.gr/
EΔΩ KAI ENA MHNA ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΑΠΟ ΩΡΑ ΣΕ ΩΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΛΠ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ του 2014 . ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ.
ΟΛΟΙ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑ ΑΞΙΑ ΟΠΩΣ Η ΕΓΝΑΤΙΑ
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΘΗΚΕ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΚΛΠ
ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΡΥΠΑΓΑΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΓΕ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΟΚΙΜΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΙΑΣ
ΓΙΑ ΒΑΛΤΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΤΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟ ΚΑΙ ΚΟΥΒΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΟΥΜΕ
ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΚΤΙΟ ΑΜΒΡΑΚΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΣΤΡΑΒΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ
ΠΡΩΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΤΩΣΗ 52-53% ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΝΑ ΕΧΑΝ ΠΡΟΝΟΗΣΕΙ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΣΚΕΑΣΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ 15ΧΛΜ ΑΜΒΡΑΚΙΑ -ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΔΙΝΕ ΑΝΑΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΩΝΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΚΑΜΠΤΕ ΤΗΝ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ
ΚΑΤΑ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Η ΒΟΝΙΤΣΑ Η ΤΟ ΑΚΤΙΟ. ΜΗ Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΟΣ ΣΠ ΜΑΡΓΕΛΗΣ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΡΕΠΠΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ
ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕΤΟΝ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΥΦΩΝΙΔΗΣ ΝΔ ΑΠΟ ΠΡΕΒΕΖΑ ΤΟΤΕ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΑΙΞΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ Ε ΛΟΙΠΟΝ
ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΟ ΕΡΓΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ
ΕΧΕΙ Η ΔΥΤ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Η ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑ ΕΦΙΚΤΟΝ
ΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΧΟΥΤΑΣ
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΙΣΩΣ ΙΣΩΣ..... ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΚΑΙ Η ΑΧΤΙΔΑ ΦΩΤΟΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΥΠΕΡΛΑΜΠΡΟ ΑΣΤΡΟ. ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΓΚΛΙΤΣΕΣ ΑΛΑΦΑΒΗΤΑΡΙΟΥ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ.
ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ
ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ
ΒΟΝΙΤΣΑ