Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Έξαλλος ο π. Δήμαρχος Αστακού Π. Στάϊκος από την έφοδο της Ασφάλειας στο σπίτι του

Επανέρχεται με νέα επιστολή του στην εφημερίδα ''Αιχμή''

ΠΡΟΣ:
Την Εφημερίδα ΑΙΧΜΗ

Αγαπητή ΑΙΧΜΗ
Χθες 11/4/2011 επισκέφτηκα την κυρία Εισαγγελέα στο Μεσολόγγι και με επιστολή μου της ζήτησα να με προστατεύσει μήπως μου στήσουν καμιά πλεκτάνη, γιατί κάποια πράγματα...

 δεν μου πήγαιναν καθόλου καλά. Μου έκανε εντύπωση όταν πληροφορήθηκα ότι ο επικεφαλής Αστυνομικός της έρευνας στο σπίτι μου, δεν ήταν ο Διοικητής της ασφάλειας, αλλά ο Διοικητής της Δίωξης Ναρκωτικών Αγρινίου. Έτσι λοιπόν όταν ρώτησα την κυρία Εισαγγελέα για την καταγγελία, που απάντησε ότι η καταγγελία δεν ήταν για αρχαία, αλλά για κάτι πολύ χειρότερο. Για ναρκωτικά. Δηλαδή με αντιμετώπισαν ως μεγαλέμπορο ναρκωτικών. Εάν είναι δυνατόν έκαναν έλεγχο σε μένα για ναρκωτικά, ο οποίος έχω δηλώσει επανειλημμένα, ότι είμαι υπέρ της θανατικής καταδίκης για τους εμπόρους ναρκωτικών.

Αλήθεια δεν γνωρίζει η Δίωξη ότι ο Αστακός έχει γεμίσει ναρκωτικά και πορνεία; Ή δεν μπορεί να βρει ποιοι παρουσίασαν τεράστια περιουσία τα τελευταία χρόνια στην Αιτω/νία και το όνομά τους είχε συνδεθεί με αρχαία;

Προκαλεί εντύπωση πάντως ενώ πληροφορήθηκα, ότι η δίωξη και η ασφάλεια ήταν μέρες στον Αστακό και την νύχτα είχαν ξενυχτήσει στο Αστακό, επέλεξαν ο έλεγχος να γίνει στις 10 π.μ που το ιατρείο ήταν γεμάτο κόσμο και την ώρα εκείνη, που ο δρόμος ήταν γεμάτος κόσμο, γιατί γινόταν λαϊκή. Δεν μπορούσαν να περιμένουν μέχρι το μεσημέρι να μην έχει κόσμο το ιατρείο και η λαϊκή; Προκαλεί λοιπόν τεράστια εντύπωση το timing και το γεγονός ότι την προηγούμενη το βράδυ μιλούσε στο Αγρίνιο ο Υπουργός Δικαιοσύνης κύριος Καστανίδης. Ο στόχος κάποιων πανίσχυρων μηχανισμών φαίνεται ήταν να με εκθέσουν κοινωνικά, αφού κάποιους ενοχλεί η αποδοχή και η εκτίμηση της κοινωνίας του Ξηρομέρου, ως ανθρώπου και επιστήμονα, αφού είναι σε όλους γνωστό ότι σαν γιατρός έχω πολύ περισσότερη δουλειά από ότι ολόκληρο το Κέντρο Υγείας .

Και επειδή όπως είπα καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται, εγώ θα διευκολύνω την ασφάλεια. Είναι γνωστό ότι είναι πολύ δύσκολο και χρονοβόρο για να ανοίξουν τραπεζικοί λογαριασμοί, στέλνω μια Υπεύθυνη Δήλωση στον Υποδιοικητή της Ασφάλειας Μεσολογγίου κύριο Νικόλαο Νικολάου, ο οποίος είναι ένας εντιμότατος και ικανός αξιωματικός, να ανοίξει τους Τραπεζικούς μου λογαριασμούς, όχι απλά για τα λίγα χρήματα που έχουν σήμερα, αλλά να ελέγξει και την κίνηση των λογαριασμών σε βάθος 10ετίας.

Έτσι κάνει όποιος δεν φοβάται τίποτα. Η λάσπη γυρίζει πίσω σε αυτούς που την πέταξαν με την κίνηση «ρέστα», που λένε και οι χαρτοπαίχτες.

Επίσης γνωρίζω ότι αφού ήρθαν 30 αστυνομικοί για να με ελέγξουν, λες και είχαν να κάνουν με τον Παλαιοκώστα, θα με παρακολουθούν ίσως για όλη μου την ζωή. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα. Με ενοχλεί το γεγονός ότι δεν μπορώ να έχω ελεύθερη προσωπική ζωή, αφού θεωρώ βέβαιο ότι τα τηλεφωνά μου, τα αυτοκίνητά μου θα παρακολουθούνται για όλη μου την ζωή και το σπίτι μου θα έχει γεμίσει κοριούς, γι’ αυτό και εγώ θα τρώω πιο συχνά φασολάδα για να απολαμβάνουν στερεοφωνικό ήχο.

Με την ευκαιρία αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τις χιλιάδες Ξηρομερίτες και Αιτωλοακαρνάνες για την αλληλεγγύη του και να τους αφιερώσω ένα αγαπημένο μου ποίημα από την ποιητική συλλογή της κόρης μου, με τίτλο της συλλογής {Χωρίς}.

ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ *

Πρέπει να φτιάξουμε
τη Νέα Διεθνή γραμματική.
Ένα άρθρο για την γυναίκα, τον άνδρα, το παιδί,
το σύννεφο το δένδρο, το λιοντάρι.
Να επινοήσουμε νέους συνδέσμους,
ισχυρότερους μεταξύ μας.
Να παραβλέψουμε όπου χρειάζεται τους αντιθετικούς .
Και στις αντωνυμίες να υπάρξει καταμερισμός
απόλαυσης κι ευθύνης
να δοθεί έμφαση στο εμείς.
Το τρίτο πληθυντικό πρόσωπο
να υποστεί τη δικαιοσύνη των υπολοίπων.
Να αναδείξουμε, επίσης, τη δυναμική των μετοχών
τη διαχρονική τους διάσταση
για παράδειγμα, ο εξεγερμένος.
Τα ουσιαστικά να απαλλαγούν από κάθε μεταπρατική αξία,
ορισμένα να καταργηθούν.
Τα επίθετα να τεθούν στην υπηρεσία της ποίησης
ανάμεσά μας.
Να ξεκαθαρίσουμε τις προθέσεις μας.
Να δούμε τι μέρους του λόγου είναι ο καθένας.
Τέλος, τα ρήματα και τα επιρρήματα
να γράφονται με κόκκινο.
Οι πράξεις να ξεπηδούν ανάμεσα απ’ τις λέξεις.

Αστακός 12/4/2011

Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Με εκτίμηση
Dr Παναγιώτης Στάϊκος
Πρώην Δήμαρχος Αστακού

Πηγή: Εφημερίδα «ΑΙΧΜΗ»

Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΑΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΖΗΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΤΟΥ ΣΕ ΒΑΘΟΣ 10ΕΤΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο