Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΟΙΗΣΗ: «Οι Άστεγοι!» του Άρη Μπιτσώρη!







  Ο ποιητής Άρης Μπιτσώρης, έγραψε ένα ποίημα με τίτλο: «Οι άστεγοι», με αφορμή  το νέο χαράτσι στα ακίνητα που επέβαλε η κυβέρνηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ..



«ΟΙ  ΑΣΤΕΓΟΙ»
 του Άρη Μπιτσώρη

Έχω ένα φίλο άστεγο
με σπίτι από χαρτόνι,
ως τώρα τον λυπόμουνα
στο κρύο και στο χιόνι.

Μα ο Στέλιος τραγουδάει
«Την περνάω και γαμώ
μες στη χάρτινη την κούτα
του ψυγείου ΕΣΚΙΜΟ».

Τα πράγματα όμως άλλαξαν
και τον ζηλεύω κι όλα
και ψάχνω ένα χαρτόκουτο
από ψυγείο ΙΖΟΛΑ.

Βέβαια  ακόμα κάθομαι
σε σπίτι από τσιμέντο
είναι όμως τεκμήριο
και στέρεο ντοκουμέντο.

Και με τη φορολόγηση
δε μου ανήκει πλέον
κι έτσι από μικροαστός
έγινα πειναλέων.

Θα γράψω το ζεϊμπέκικο:
«Τρόικα πάρτα όλα
θα την περνάω και γαμώ
μες την οικία ΙΖΟΛΑ».

Δίπλα θα στήσει δίπατο
κι ο φίλος μου ο Μήτσος
από ψυγείο δίπορτο
θα είναι όμως ΠΙΤΣΟΣ.  

Και θα τραγουδάει ο Στέλιος:
«Την περνάμε και γαμώ
μένουμε σε χαρτονέτες
ΠΙΤΣΟΥ, ΙΖΟΛΑ, ΕΣΚΙΜΟ».

15-9-2011 
 Άρης  Μπιτσώρης
 .......................................................

       Αφορμή στάθηκαν τα χαράτσια που μπαίνουν στα σπίτια και το ρεφρέν από τραγούδι του φίλου και συνάδελφου εκπαιδευτικού και τραγουδοποιού Στέλιου Ιωαννίδη που δεν πήρε μετάθεση και υπηρετεί κι εφέτος στην Αμοργό:

 «Είμαι απ’ αυτούς που ζούνε μόνοι
και την περνάω και γαμώ
κι έχω για σπίτι ένα χαρτόνι
από ψυγείο ΕΣΚΙΜΟ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο