Τη
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ και της διασχολικής
συνεργασίας ευρωπαϊκών χωρών, το Γυμνάσιο Σαραβαλίου είχε την χαρά και την τιμή
να υποδεχτεί δύο Ισπανίδες εκπ/κούς του σχολείου Valmayor Secondary Education Institute (της
πόλης Valdemorillo,
Madrid)
και μέλη της διευθυντικής ομάδας του σχολείου τους, την κ. Paloma Gomez Perez και
κ. Rosa
Gantes
Cabrera, .....





.jpg)
















.jpg)









.jpg)















