Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Μεσολογγίου συμμετέχει στη διαδικτυακή εκδήλωση διάχυσης αποτελεσμάτων εκπαιδευτικών προγραμμάτων Erasmus+, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 και ώρα 19:00 μέσω της πλατφόρμας Webex, στον σύνδεσμο: ...
https://minedu-primary2.webex.com/minedu-primary2/j.php?MTID=m88e65a1aac052f79ba1cf9c57816a497
Η εκδήλωση συνδιοργανώνεται από τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Αθήνας, Μεσολογγίου, Αγίων Αναργύρων, Περιστερίου, Αγίας Παρασκευής και Ξηρομέρου, με στόχο την παρουσίαση των αποτελεσμάτων, των καλών πρακτικών και των εμπειριών που αποκόμισαν εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτικοί μέσα από τη συμμετοχή τους σε ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης θα ξεκινήσει με χαιρετισμό της κας Άννας Καρακατσάνη, Προϊσταμένης του Τμήματος Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης του ΙΚΥ, ενώ στη συνέχεια, εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτικοί από κάθε σχολείο θα παρουσιάσουν τις δράσεις και τα αποτελέσματα των σχεδίων που υλοποίησαν στο πλαίσιο του Erasmus+.
Το ΣΔΕ Μεσολογγίου θα πραγματοποιήσει την παρουσίασή του από τις 20:15 έως τις 20:30, αναδεικνύοντας τις δράσεις διεθνοποίησης, τις εμπειρίες κινητικότητας και τα οφέλη που προέκυψαν για την εκπαιδευτική κοινότητα του σχολείου. Μέσα από τη συμμετοχή στα ευρωπαϊκά προγράμματα ενισχύονται η ανταλλαγή γνώσεων, η ανάπτυξη δεξιοτήτων και η εξωστρέφεια της εκπαίδευσης ενηλίκων, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Η εκδήλωση είναι ανοικτή για το κοινό και αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία ενημέρωσης και ανταλλαγής εμπειριών μεταξύ εκπαιδευτικών οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εκπαίδευσης ενηλίκων, προβάλλοντας παράλληλα τον θετικό αντίκτυπο των ευρωπαϊκών προγραμμάτων στις τοπικές κοινωνίες.
Το πρόγραμμα Erasmus+ συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ελλάδα υλοποιείται μέσω του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), ως Εθνικής Μονάδας Συντονισμού.
#ΙΚΥ #Erasmus+



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο