Ευχαριστώ θερμά τον Αλέξη Τσίπρα για την μεγάλη τιμή και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντάς μου τα καθήκοντα του Τομεάρχη Δημόσιας Διοίκησης της ΕΛΑΣ....
Από κοινού με τον αναπληρωτή Τομέρχη και φίλο Γιώργο Σπανουδάκη θα εργαστούμε συστηματικά για να παρουσιάσουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για μία Δημόσια Διοίκηση που θα βρίσκεται στο πλευρό του πολίτη, δίνοντάς του αξιοπρέπεια, θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών, θα σχεδιάζει για το μέλλον και θα λειτουργεί δημοκρατικά σεβόμενη τα στελέχη της.
Κυρίως, θα σέβεται και το τελευταίο ευρώ των φορολογουμένων, λειτουργώντας με διαφάνεια και λογοδοσία.
Ταυτόχρονα όμως θα ασκήσουμε υπεύθυνα αλλά και ασυμβίβαστα αντιπολίτευση. Η Κυβέρνηση, θα καταλάβει ότι δεν μπορεί να θεωρεί το Κράτος ιδιοκτησία της. Το Κράτος ανήκει σε όλους τους Έλληνες, όχι στους λίγους.Όλοι οι πολίτες δικαιούνται μια διοίκηση που τους τιμά και την εμπιστεύονται.
Είμαστε παρόντες και θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας ώστε να κάνουμε πράξη το μέλλον που μας αξίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο