Κυριακή 10/05/2026 και ώρα 9.30 μμ πραγματοποιήθηκε περίπατος στο μονοπάτι της βελανιδιάς στον Προδρομο. Είναι πλέον έτοιμο για επισκέψεις...
O Γιάννης Παπούλιας είναι πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Προδρομιτών Ξηρομέρου Αιτωλοακαρνανίας «Ο Άγιος Ιωάννης»











Τελικά πρέπει να είσαι ψεύτης για να σου τοχει άλλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στο Σύλλογο!! Με λίγη προσπάθεια κάθε φορά,,,,ο Πρόδρομος θα είναι όμορφος προορισμός !!
ΑπάντησηΔιαγραφή