Τετάρτη 13 Μαΐου 2026

«Στο σκοτάδι κοινότητες του Δήμου Ξηρομέρου – Ερώτηση του Δημοτικού Συμβούλου Γεωργούλα Κωνσταντίνου για την εγκατάλειψη του δημοτικού φωτισμού»

 


Προς τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο του Δήμος Ξηρομέρου

Η κατάσταση του δημοτικού ηλεκτροφωτισμού σε πολλές κοινότητες του Δήμου παρουσιάζει εικόνα εγκατάλειψης, προκαλώντας έντονη ανησυχία και αγανάκτηση στους δημότες. Συγκεκριμένα, σοβαρά προβλήματα καταγράφονται στη Δημοτική Κοινότητα Αστακού καθώς και στις Τοπικές Κοινότητες Αρχοντοχωρίου, Μπαμπίνης, Παλαιομάνινας, Μύτικα και Βασιλόπουλου.....

Ιδιαίτερα στην Τ.Κ. Βασιλόπουλου, σύμφωνα με καταγγελίες κατοίκων, πραγματοποιήθηκε επέκταση του δικτύου ηλεκτροφωτισμού χωρίς όμως να τοποθετηθούν λαμπτήρες, με αποτέλεσμα το έργο να παραμένει ουσιαστικά ανενεργό. Οι διαμαρτυρίες των πολιτών είναι πλέον καθημερινές, καθώς η ελλιπής φωταγώγηση δημιουργεί σοβαρά ζητήματα ασφάλειας για πεζούς και οδηγούς, ενώ ενισχύει το αίσθημα εγκατάλειψης στις τοπικές κοινωνίες.

Η εικόνα που παρουσιάζει σήμερα ο δημοτικός φωτισμός είναι απογοητευτική και εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια και την ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Ερωτάται ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος:

  1. Υπάρχει μόνιμος υπάλληλος ηλεκτρολόγος στον Δήμο για την αντιμετώπιση βλαβών και τη συντήρηση του δημοτικού φωτισμού ή η υπηρεσία καλύπτεται από εξωτερικό συνεργάτη;
  2. Πόσα χρήματα έχουν δαπανηθεί συνολικά την τελευταία τριετία για τη συντήρηση, αποκατάσταση βλαβών και επέκταση του δημοτικού ηλεκτροφωτισμού;
  3. Ποιος είναι ο προγραμματισμός της Δημοτικής Αρχής για την άμεση αποκατάσταση των προβλημάτων ηλεκτροφωτισμού στις παραπάνω κοινότητες;
  4. Για ποιο λόγο στην Τ.Κ. Βασιλόπουλου έγινε επέκταση ηλεκτροφωτισμού χωρίς την τοποθέτηση λαμπτήρων και πότε προβλέπεται να ολοκληρωθεί το έργο;

Οι δημότες απαιτούν άμεσες απαντήσεις και ουσιαστικές παρεμβάσεις, καθώς ο επαρκής φωτισμός δεν αποτελεί πολυτέλεια αλλά βασική υποχρέωση του Δήμου απέναντι στην ασφάλεια και την καθημερινότητα των πολιτών.

Ο ερωτών Δημοτικός Σύμβουλος
Γεωργούλας Κωνσταντίνος

                                       ΑΣΤΑΚΟΣ















                                       ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ











                                                                 ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ







                                                                 ΜΠΑΜΠΙΝΗ


























xiromero.gr

9 σχόλια:

  1. Στην Παλαιομάνινα όλες οι κολώνες οπω βλέπουμε και σις τελευταίες φωτογραφιες είναι χωρις καπάκι με εκτεθειμένα τα καλώδια οι οποίες είναι δίπλα στο δημοτικό σχολείο και την παιδική χαρά εάν καποιο παιδική πιάσει τα καλώδια ή γίνει κάποιο βραχυκύκλωμα ποιος φέρει την ευθύνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν λειτουργεί τίποτα χορτάρια και βάτα σε όλους τους αγροτικούς δρόμους δρόμοι γεμάτη λακκούβες πλήρηεγκατάλειψητων χωριώναλλα οι φωτογραφίες και οι χοροί καλά κρατούν.
    Τελικά ποιος ζει την πραγματικότητα οι δημότες που ζουν στα χωριά ή η δημοτική αρχή μέσα απο τα social media

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι έκανες εσύ πριν κάποια χρόνια;ήταν επαρκής ο φωτισμός στης μέρες του Γαλουνη;όλοι ίδιοι είστε βκεπεοετε τα στραβά και τα ανάποδα όταν είστε αντιπολίτευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΛΕΣ οι λάμπες δουλεύουν για πρώτη φορά . Είμαι σε κοινότητα και σε μια μέρα από όταν έκανα αίτημα ήρθε άμεσα ο ηλεκτρολόγος και την άλλαξε . Το 2016 που ήταν ο Γεωργούλας στη διοίκηση κάνανε έξι μήνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στον ηλεκτροφωτισμό η κατάσταση είναι πολύ βελτιωμένη , η μέρα με νύχτα από την περίοδο που διοικούσε ο Κώστας Γεωργούλας και η παράταξη του, που σήμερα έρχεται και ρωτά. Επίσης στις βλάβες η ανταπόκριση είναι πολύ καλύτερη γιατί ο Δήμος απέκτησε δικό του καλαθοφόρο.
    Επίσης σε αρκετές Κοινότητες έχουν μπει πολλά πρόσθετα φώτα λεντ ενώ όταν ήταν στα πράγματα ο Κώστας Γεωργούλας δεν μπήκαν πουθενά 5 χρόνια.
    Δυστυχώς γι αυτό θυμόμαστε και συγκρίνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε Γεωργουλα στο ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙ οι λάμπες είναι σε αυτοί την κατάσταση σχεδόν 20 χρόνια ΟΤΑΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕΣ ΕΣΥ τι εκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μήπως μπορείτε να μας πείτε τα έργα που έχουν γίνει από το 2019 που αναλάβετε έως και σήμερα ;;γιατί ναι όλοι αποδεχόμαστε πως καταφέρατε και πήρατε κάποιες χρηματοδοτήσεις ώστε να γίνουν 3-4 έργα τα οποία όμως τα σέρνετε όλα αυτά τα χρόνια και ακόμη είναι ημιτελή .ύδρευση αστακού ακόμη να ολοκληρωθεί ,ανάπλαση αστακού ακόμη να ολοκληρωθεί ,καταφύγιο αδέσποτων ζώων ούτε καν ξεκίνησε ,βιολογικός αλυζιας ακόμη συνεχίζεται ,σταμπτωτο παραλίας αστακού που αποτελεί μια εικονα ντροπής και τώρα προσπαθείτε να βρείτε λύσεις με πασαλειμματα τσιμέντου .ολολοκληρώσατε φωτισμό εναεριο στο πεζόδρομο μυτικα που θυμίζει περισσότερο πανηγύρι παρά έργο και μια πλατεία μυτικα η οποία βρίσκεται σε κακό χάλι και μόνο πλατεία δεν θυμίζει και το γήπεδο ποδοσφαίρου μυτικα που μετά από τόσα χρόνια και τόσες ερωτήσεις και αναφορές δεν γνωρίζουμε αν ακόμη το έχει παραλάβει ο Δήμος ,ένα γήπεδο που αντιμετωπίζει ποσά πρόβληματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 5 04 κάτσε καναπέ και βλέπε τα έργα . Σε πονάει ; Θα πονάς για χρόνια . Έρχεται

      Διαγραφή
  8. Γιατι δεν περνας σχολια Αγαπητο Ξηρομερο εαν δεν εναι υπερ της Εξοχοτατης Δημοτικης Αρχης; Πεφτει μεζες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο