Σε μια ανταγωνιστική τουριστική αγορά, όπως είναι η Ελληνική, με αμέτρητα μέτρα ακτογραμμών, με πολλές διαφορετικές τουριστικές επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο Ελληνικό χώρο, η προβολή μίας περιοχής από πρόσωπα που τυγχάνουν διάσημα μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει, εφόσον ακολουθούνται στις περισσότερες των περιπτώσεων από ένα φανατικά πιστό κοινό. Ένα κοινό που θα τους εμπιστεύεται «με κλειστά μάτια».
Σε άρθρο το okmag.gr η Μαρία Παπαθανασίου γράφει: Η ανέμελη εμφάνιση με εμπριμέ φούστα και σαγιονάρες.
Μια απόδραση στον Μύτικα στην Αιτωλοακαρνανία έκανε η Τατιάνα Μπλάτνικ με τον Νικόλαο. Casual ντυμένοι θέλησαν να δείξουν την αγάπη τους για τον συγκεκριμένο προορισμό που τους φιλοξένησε.
Η Τατιάνα Μπλάτνικ μάλιστα ανέβασε σχετικά στιγμιότυπα στο Ιnstagram.
H ίδια ποζάρει με στυλ επιλέγοντας ένα μπλε πουκάμισο με κλος εμπριμέ φούστα. Η Τατιάνα Μπλάτνικ μάλιστα απόλαυσε ένα road trip με το Βreathe Hellas, μια πρωτοβουλία της που δίνει πνοή αισιοδοξίας στην ψυχική υγεία.
Μάλιστα δείχνει το μικρό χωριό όπου απόλαυσε το γεύμα της. Η ίδια με την παρέα της απόλαυσαν πιάτα με φρέσκα ψάρια και θαλασσινά. Μάλιστα το μήνυμά της στο σχετικό Instagram story ήταν: «Το να ζεις απλά είναι η νέα πολυτέλεια».
ΞΗΡΟΜΕΡΟNEWS: Εν κατακλείδι
Διαβάζοντας τα παραπάνω, είναι πλέον ξεκάθαρο πως με ποικίλους τρόπους μια περιοχή μπορεί να προσελκύσει τον τουρισμό, μία από αυτές είναι και οι διάσημοι επισκέπτες.
Το να ζεις απλά, είναι το νόημα
ΑπάντησηΔιαγραφήτης ζωής, γιατί έτσι εκτιμά κάποιος τα δώρα που μας χαρίζει η ζωή, η φύση,....ο Θεός.