Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

Σπυρος Ζωγας : Προς ενημέρωση



Καλησπέρα σας.
Πριν μερικές εβδομάδες σας είχα ενημερώσει με ανάρτηση μου με το τι συμβαίνει στο χωριο μας σχετικά με παρεμβάσεις σε αγροτικούς δρόμους και όχι μόνο που γινόταν από την Δημοτική αρχή χωρις να ενημερώνεται καν ο Πρόεδρος και το τοπικό Συμβούλιο αλλά κάποιοι άλλοι που ανήκουν στο ψηφοδέλτιο του κ. Τριανταφυλλακη......


Δυστυχώς αυτό συνεχίζεται μέχρι σήμερα εκβιάζοντας μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις τους συγχωριανούς μου λέγοντας τους ότι για να κάνουν τις παρεμβάσεις που χρειάζονται σε δρόμους που κινούνται πηγαίνοντας στις δουλειές τους θα πρέπει να τους ψηφίσουν στις προσεχείς εκλογές

Και δεν μιλάμε για τα ρουσφέτια -πελατειακές σχέσεις αυτό είναι άλλο θέμα το οποίο κάνουν , μιλάμε για αγροτικούς δρόμους που κινούνται καθημερινά αρκετοί συγχωριανοί

Εννοείται φυσικα ότι ρολο Προέδρου συνεχιζουν να έχουν οι υποψήφιοι τους.

Κύριοι της Δημοτικής αρχής τις παρεμβάσεις που κάνετε τώρα ένα μήνα πριν τις εκλογές για ψήφους θα έπρεπε και είσασταν υποχρεωμένοι να τις είχατε κάνει στην διάρκεια της τετραετίας και όχι λίγες μέρες πριν τις εκλογές και επειδή ίσως πείτε -όπως λέτε συνήθως -ότι δεν έχω στείλει στο Δήμο σχετικά έγγραφα με αιτήματα για παρεμβάσεις που θα πρέπει να γίνουν σε αγροτικούς δρόμους παραθέτω ορισμένα έγγραφα από την αρχή της θητείας μας που το αποδεικνύουν

Τέλος με όλα αυτά που συμβαίνουν στο χωριό μου το τελευταίο διάστημα και παρόλο τις συστάσεις μου προς την Δημοτική αρχή να σταματήσουν να λειτουργούν εκβιαστικά προς τους συγχωριανούς μου για τα αυτονόητα και για αυτά που έχουν υποχρέωση να κάνουν έστω και τώρα λίγες μέρες πριν τις εκλογές θίγουν και απαξιώνουν τόσο το τοπικό Συμβούλιο όσο και την ίδια την Παλαιομανινα γιαυτο το λόγο ενημερώνω τους συγχωριανούς μου ότι αύριο καλώ σε έκτακτη συνεδρίαση το τοπικό Συμβούλιο για λήψη απόφασης περί παραίτησης μας .

ΥΓ Όσα Blogs θα θέλουν να κάνουν αναδημοσίευση το κείμενο μου δεν θέλω να δημοσιεύσουν ανώνυμα σχόλια

Ευχαριστώ 











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο