Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Γιώργος Ξενάκης από την Κατούνα Ξηρομέρου, με τον Κώστα Καρπέτα.


         Ονομάζομαι ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΝΑΚΗΣ γεννήθηκα στην Κατούνα Ξηρομέρου από γονείς Ευρυτάνες και διαμένω τα τελευταία χρόνια στην Μεγάλη Χώρα-Νεάπολη Αγρινίου. Είμαι παντρεμένος και έχω ένα γιο που σπουδάζει οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
Συμμετείχα ενεργά σε κοινωνικές και πολιτικές δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου μας, για κοινωνική δικαιοσύνη και δημοκρατία με ήθος, με συνέπεια  και  συνέχεια  μέχρι  σήμερα,  έχοντας  γνώση  και  προτάσεις  για  τα ζητήματα της Αιτωλοακαρνανίας.  
Εργάσθηκα για αρκετά χρόνια στον τραπεζικό τομέα (Γενική τράπεζα, Societe Generale Bank και τράπεζα Πειραιώς) σε Αγρίνιο, Μεσολόγγι, Αθήνα και Πρέβεζα όπου αποχώρησα με εθελουσία έξοδο για να δραστηριοποιηθώ στον αγροτικό -κτηνοτροφικό τομέα όπου ανέπτυξα και διατηρώ κτηνοτροφική εκμετάλλευση βοοειδών ελευθέρας βοσκής στις Φυτείες Ξηρομέρου.
Η επάγγελματική μου εμπειρία και η γνώση μου τόσο στον τραπεζικό κλάδο όσο και στην αγροτική οικονομία -κτηνοτροφία, μου επιτρέπει να γνωρίζω από πρώτο χέρι τα προβλήματα αλλά και τις δυνατότητες της επιχειρηματικότητας και του αγροκτηνοτροφικού  κλάδου  στο  νομό  μας.  Τα  προβλήματα  αυτά  και  τις δυνατότητες του νομού μας, θέλω να τα μεταφέρω στο κέντρο των αποφάσεων της περιφέρειας και στα θεσμικά όργανα που σχεδιάζουν και αποφασίζουν.
Στην αίθουσα του περιφερειακού συμβουλίου θα είμαι η φωνή σας, οι σκέψεις σας, τα προβλήματα που θέλετε να εκφρασθούν και να λυθούν.
Στον αγώνα αυτό σας ζητάω να πορευτούμε μαζί, προσδοκώ στην στήριξη σας για να σας εκπροσωπήσω με προτάσεις, αγωνιστικότητα και συνέπεια.

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ, ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΔΥΝΑΜΗ


ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΝΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο