Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023

Ο Κώστας Γαλάνης υποψήφιος στο Τοπικό ψηφοδέλτιο του Αστακού παρουσιάζει την υποψηφιότητά του.

 


Φίλες και φίλοι,
Ύστερα από μια μακρά θητεία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, σας πληροφορώ ότι είμαι υποψήφιος στο Τοπικό ψηφοδέλτιο του Αστακού με το συνδυασμό «ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΔΥΝΑΜΗ ΕΛΠΙΔΑΣ» με επικεφαλής τον κ. Τριανταφυλλάκη.
Στην πολύχρονη ενασχόλησή μου με τα κοινά εργάστηκα ακούραστα με κίνητρο την αγάπη για τον τόπο μου, τον Αστακό. Σε όποια θέση ή αξίωμα βρέθηκα έκανα τα πάντα να βοηθήσω την πρόοδο του τόπου και την καθημερινότητα των συμπατριωτών μου.
Πολλοί μου καταλόγισαν λάθη που φυσικά υπήρξαν και για τα οποία έχω κάνει την αυτοκριτική μου.
Και τώρα κατεβαίνω στις εκλογές, όχι για να συμπληρώσω το ψηφοδέλτιο, αλλά για να δουλέψω με όσες δυνάμεις έχω, για τον τόπο που γεννήθηκα και λάτρεψα.

Σας ευχαριστώ


Κώστας Γαλάνης


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο