Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ Ι.Π ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΘΑΝΑΣΗΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ Ι.Π ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ


Οι νέοι άνθρωποι μπροστά, η ανιδιοτελής προσφορά η ελπίδα του Δήμου Ι.Π Μεσολογγίου!

Φιλες και φίλοι

Έχουμε ηθικό χρέος προς τον ιστορικό τόπο μας να τον οδηγήσουμε στην θέση που του αρμόζει.......

Αν αγαπάμε πραγματικά τον τόπο μας θα πρέπει να επιλέγουμε να μας εκπροσωπούν άτομα τα οποία δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα οι ίδιοι από την ενασχόληση τους με τα κοινά! 

Τα άτομα που αποδεδειγμένα επιθυμούν να προσφέρουν με ανιδιοτέλεια και να αξιοποιήσουν ακόμη και τον λιγοστο χρόνο που διαθέτουν για ξεκούραση προς όφελος του τόπου που μεγάλωσαν και αγάπησαν!

Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Οι πιο πολλοί από εσάς γνωρίζετε ότι στην ζωή μου ανέκαθεν υπήρξα μαχητής.

Κάποιοι από εσάς με γνωρίσατε μέσα από την δουλειά μου. Μοιραστήκαμε μαζί τις εμπειρίες μου από τα ταξίδια μου ανα τον κόσμο. Μέσα από τα αρθρα μου στα ‘γιοφύρια του Αιτωλικού’ μίλησα για τον ανθρώπινο πόνο, για την φτώχεια, τον πόλεμο, τον ρατσισμό ,την άνιση κατανομή πλούτου, την καταστροφή του περιβαλλοντος κ.α και διαπιστώσατε ότι πάντα επαιρνα το μέρος των αδυνάτων και όχι των κατεστημένων.

Αρκετοί φίλοι μου δώσατε την ώθηση να ασχοληθώ με την τοπική αυτοδιοίκηση. Στενοχωριόμουνα να βλέπω αλλα μέρη που δεν έχουν ούτε τις μισές προδιαγραφές να αναπτύσονται και εμεις με την τεράστια ιστορία μας και την ανεπανάληπτη φυσική ομορφια του τοπίου  να παραμένουμε στάσιμοι. Αυτό είναι το κίνητρο μου.

Δεν υποσχέθηκα πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν μόνο και μόνο για να κερδίσω εντυπώσεις. Η υπόσχεση που σας δίνω είναι, οπως όλα αυτά τα χρονια στην διαδρομή της ζωης μου, να είμαι δίκαιος και αμερόληπτος με σεβασμό σε όλους τους Δημότες. Να μην καταχραστώ τα χρήματα σας και να αγωνιστω με όλες μου τις δυνάμεις για να επιτύχω οσα περισσότερα μπορώ.

Για όλα τα ανωτέρω απευθυνω κάλεσμα στους Δημότες απ άκρη σ άκρη του Δήμου Ι.Π Μεσολογγιου να με στηρίξετε με την ψήφο σας και σας διαβεβαιώ ότι θα φανώ αντάξιος των προσδοκιών σας.

Δώστε μου την δύναμη να γινω η φωνή σας!


Αθανάσιος Δ. Ζωγράφος

Πλοίαρχος Ε.Ν

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 

Δήμου Ι.Π Μεσολογγιου

Ανάπτυξη για όλους • Θανάσης Λύρος - Υποψήφιος Δήμαρχος Ι. Π. Μεσολογγίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο