Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021

Αγγελική Χαλιμούδρα: «Κινητήριος δύναμή μου, τα παιδιά μου»


Photo Γιώτα Λοτσάρη | PATRAS VOICE
πηγη : patrasvoice

Η Βοηθός Περιφερειάρχη, αρμόδια για τις δράσεις συνεργασίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας με τα Σώματα Ασφαλείας, αναφέρεται στον ρόλο της και στον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται, με επιτυχία, στα καθήκοντά της.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΛΟΥΜΗ | PHOTO ΓΙΩΤΑ ΛΟΤΣΑΡΗ

Τι ακριβώς κάνει ο Βοηθός Περιφερειάρχη για τις δράσεις συνεργασίας της Περιφέρειας με τα Σώματα Ασφαλείας; Πείτε μας λίγα λόγια γι’ αυτό…...



Για πρώτη φορά δημιουργήθηκε χρηματοδοτικό εργαλείο, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των Σωμάτων Ασφαλείας. Πρώτοι στην Ελλάδα αξιοποιήσαμε την αλλαγή του νόμου, δείχνοντας έμπρακτο ενδιαφέρον για τους ένστολους. Εγκρίθηκαν από το Περιφερειακό Συμβούλιο οι προτάσεις ένταξης των έργων «Ενίσχυση του Εθνικού μηχανισμού Διαχείρισης Κρίσεων και Αντιμετώπισης Κινδύνων» για τις Περιφερειακές Ενότητες Αιτωλοακαρνανίας, Αχαΐας και Ηλείας στη ΣΑΕΠ 501 του εθνικού σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, με προϋπολογισμό 120.000 ευρώ για κάθε Περιφερειακή Ενότητα. Είναι ουσιαστικά ένας μόνιμος κουμπαράς, που μας δίνει τη δυνατότητα να καλύπτουμε έκτακτες και επείγουσες ανάγκες της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας. Η δική μου αρμοδιότητα είναι να ενημερώνομαι συνεχώς για διάφορα θέματα, που ίσως προκύπτουν, και να φροντίζω να πραγματοποιούνται όλες οι σχετικές διαδικασίες άμεσα και πιο αποτελεσματικά.

Περιμένατε ο Νεκτάριος Φαρμάκης να σας εμπιστευτεί αυτή τη θέση;

Είναι γεγονός πως ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας είναι η ομαδική δουλειά. Ο Περιφερειάρχης το γνωρίζει και το υποστηρίζει, γι’ αυτό και μοίρασε αρμοδιότητες σε κάθε έναν από εμάς, δείχνοντας εμπιστοσύνη στη δυναμική της ομάδας του. Ήταν λογικό και πρακτικό να μου αναθέσει ένα αντικείμενο που λόγω επαγγελματικής ιδιότητας (αστυνομικός) μπορώ να στηρίξω, να κατανοήσω και να αναγνωρίσω τις ανάγκες ευκολότερα και αποτελεσματικότερα. Είμαι πεπεισμένη ότι θα τον δικαιώσω γι’ αυτήν την επιλογή του, φέρνοντας εις πέρας με τον καλύτερο τρόπο την ευθύνη που έχω αναλάβει και συμβάλλοντας στην επίλυση των προβλημάτων που αφορούν τους ένστολους με κάθε τρόπο που μπορώ.

«Πιστεύω βαθιά στον Θεό, τον οποίο ευγνωμονώ για όλες τις ευλογίες της ζωής μου»

Επαγγελματικά και αυξημένα θεσμικά καθήκοντα από τη μία, οικογένεια από την άλλη. Πώς συνδυάζονται;

Πιστεύω ότι η προσπάθεια για επιτυχία και εκπλήρωση στόχων είναι, όχι μόνο προσωπική επιλογή αλλά και εσωτερική ανάγκη. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής τοποθετεί κάθε γυναίκα σε μία πολυδιάστατη θέση, στην οποία καλείται να αντεπεξέρχεται καθημερινά σε μία πληθώρα δραστηριοτήτων, οικογενειακών, κοινωνικών και επαγγελματικών. Με καλό προγραμματισμό, οργάνωση, αλλά και ιεράρχηση των προτεραιοτήτων είναι δυνατό να ανταποκριθεί κανείς σε όλους αυτούς τους ρόλους επιτυχώς, και γι’ αυτό το λόγο προσπαθώ συνεχώς να είμαι οργανωτική και μεθοδική, ώστε να διατηρώ τον έλεγχο σε όλες τις πτυχές της καθημερινότητάς μου.

Από πού αντλείτε δύναμη καθημερινά;

Θεωρώ πώς η δύναμη αποτελεί στοιχείο της προσωπικότητας ενός ανθρώπου και σχετίζεται με την αξιοποίηση των βιωμάτων, των εσωτερικών γνωρισμάτων αλλά και των καταστάσεων που διαχειρίζεται και αντιμετωπίζει. Αδιαμφισβήτητα, για εμένα κινητήριος δύναμη αποτελεί η οικογένειά μου και κυρίως τα τρία παιδιά μου. Σε κάθε απόφαση είναι η πρώτη μου σκέψη, η οποία μου δίνει ώθηση να αντιμετωπίσω και να τολμήσω τα πάντα. Είμαι εκ φύσεως ένας αισιόδοξος άνθρωπος, στηρίζω απόλυτα πώς ουδέν κακόν αμιγές καλού, ελπίζω πάντα, και πιστεύω βαθιά στο Θεό, τον οποίο ευγνωμονώ για όλες τις ευλογίες της ζωής μου. Ο συνδυασμός όλων αυτών αποτελεί για εμένα το απόλυτο κίνητρο, ώστε να πορεύομαι καθημερινά.

Υπάρχει ελεύθερος χρόνος, κι αν ναι, πώς τον αξιοποιείτε;


Η σωστή διαχείριση των ευθυνών σίγουρα επιτρέπει ελεύθερο χρόνο, ακόμα και αν υπάρχει πληθώρα απαιτήσεων στην καθημερινότητα. Φροντίζω αυτόν το χρόνο να τον ξοδεύω ποιοτικά, κυρίως με την οικογένειά μου ή και φίλους, έτσι ώστε να αποσυμπιέζομαι από τη ρουτίνα και τη μονοτονία. Φυσικά, βασικό μέλημά μου αποτελεί η ξεκούραση, γι’ αυτό και οι δραστηριότητές μου είναι γαλήνιες και ήσυχες, και αφορούν κυρίως μικρές αποδράσεις, περιπάτους, ανάγνωση βιβλίων και μουσική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο