Ο κύβος ερρίφθη για την δεύτερη
παράδοση τμημάτων στον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Κόρινθος-Πάτρα της
Ολυμπίας Οδού. Μετά την πρώτη παράδοση του τμήματος μέχρι το Κιάτο και
την ανεπίσημη λειτουργία επιπλέον χιλιομέτρων, σε μερικές ημέρες θα
έχουμε ακόμα μία "κορδέλα" μιας και πρόκειται να δοθεί στην κυκλοφορία
το υπόλοιπο τμήμα μέχρι το Ξυλόκαστρο (επιπλέον 5 χλμ) αλλά και οι
Σήραγγες Παναγοπούλας.
Με την συγκεκριμένη παράδοση αυξάνεται το επίπεδο ασφάλειας στην Κορίνθου-Πατρών και ιδιαίτερα στην περιοχή της Παναγοπούλας.
Με την παράδοση του τμήματος μέχρι το
Ξυλόκαστρο και της Παναγοπούλας μειώνεται αισθητά το υπολειπόμενο προς
ολοκλήρωση τμήμα καθώς θα απομένει το τμήμα Ριο - Ξυλόκαστρο μήκους
περίπου 90 χλμ.
Το τμήμα Κιάτο-Ξυλόκαστρο ξεκινα από τον
ανισόπεδο κόμβο Κιάτου μέχρι φτάνει μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο
Ξυλοκάστρου. Είναι τμήμα 14 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει 4 άνω
διαβάσεις, 8 κάτω διαβάσεις, 5 γέφυρες, 3 lane covers και cut&
covers και 1 κόμβο.
ΟΙ ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΑΣ
Αφορά το μεγαλύτερο τεχνικό έργο στον αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας με μήκος 4χλμ (στο ρεύμα προς Αθήνα) πίσω από την Μεγάλη Σήραγγα Τεμπών (6χλμ) και την Σήραγγα Δρίσκου (4,5χλμ) στην Εγνατία. Η ιδιομορφία στο συγκεκριμένο τεχνικό έργο είναι πως στην κατεύθυνση προς Πάτρα εχουμε 1 Σήραγγα 3.179 μέτρων ενώ στο τμήμα προς Αθήνα 3 συνεχόμενες Σήραγγες 548μ. + 581μ. + 4.033 μέτρα. Με την λειτουργία τους θα εξασφαλίσουν την ασφαλή διέλευση των οδηγών από την επικίνδυνη λόγω κατολισθητικών φαινομένων περιοχή της Παναγοπούλας.
Αφορά το μεγαλύτερο τεχνικό έργο στον αυτοκινητόδρομο της Ολυμπίας Οδού. Πρόκειται για την τρίτη μεγαλύτερη οδική σήραγγα της χώρας με μήκος 4χλμ (στο ρεύμα προς Αθήνα) πίσω από την Μεγάλη Σήραγγα Τεμπών (6χλμ) και την Σήραγγα Δρίσκου (4,5χλμ) στην Εγνατία. Η ιδιομορφία στο συγκεκριμένο τεχνικό έργο είναι πως στην κατεύθυνση προς Πάτρα εχουμε 1 Σήραγγα 3.179 μέτρων ενώ στο τμήμα προς Αθήνα 3 συνεχόμενες Σήραγγες 548μ. + 581μ. + 4.033 μέτρα. Με την λειτουργία τους θα εξασφαλίσουν την ασφαλή διέλευση των οδηγών από την επικίνδυνη λόγω κατολισθητικών φαινομένων περιοχή της Παναγοπούλας.
Η ΣΕΙΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΝ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ
Με την λειτουργία και των νέων τμημάτων τις επόμενες ημέρες θα έχουν δοθεί από τα 120χλμ θα έχουν δοθεί περίπου 43χλμ.
Με την λειτουργία και των νέων τμημάτων τις επόμενες ημέρες θα έχουν δοθεί από τα 120χλμ θα έχουν δοθεί περίπου 43χλμ.
Η εκκίνηση των παραδόσεων έγινε τον Μάιο
2016. Τότε είχαν δοθεί σε κυκλοφορία οι δύο αλλεπάλληλες σήραγγες στην
περιοχή Ακράτας- Αιγείρας, μήκους περίπου 1.150μ.
Στη συνέχεια, στις αρχές Σεπτεμβρίου
είχαμε την μεγάλη παράδοση στην κυκλοφορία για τα πρώτα 20χλμ.
ολοκληρωμένου νέου σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, από τον Κόμβο Αρχαίας
Κορίνθου έως τον Κόμβο Κιάτου.
Επίσης λειτούργησαν και οι δύο νέες
σήραγγες στην περιοχή του Δερβενίου Κορινθίας. Οι δύο αλλεπάλληλες
σήραγγες έχουν συνολικό μήκος 1.210μ., ενώνονται μεταξύ τους με γέφυρα
120μ. και εντάσσονται σε νέο-κατασκευασμένο οδικό τμήμα μήκους 2χλμ. της
Ολυμπίας Οδού.
Στις 17 Δεκεμβρίου 2016 λειτούργησαν
ανεπίσημα επιπλέον 9 χλμ νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου στο τμήμα
Κιάτο-Ξυλόκαστρο. Τώρα θα λειτουργήσουν θα υπόλοιπα 5 χλμ.
Οι Σήραγγες Παναγοπούλας καλύπτουν μήκος περίπου 5 χλμ.
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Μετά από αυτές τις παραδόσεις πάμε για το τελευταίο "κατοστάρι" λόγω της προθεσμίας για λειτουργία μέχρι το τέλος Μαρτίου. Τότε θα πρέπει να λειτουργήσει όλος ο αυτοκινητόδρομος από την Κόρινθο μέχρι το Ρίο με τον όρο "λειτουργικός". Οι μεγάλες δυσκολίες από την ταυτόχρονη κατασκευή και λειτουργία του δρόμου έχουν δημιουργήσει επιφυλάξεις για το τελικό αποτέλεσμα στην λειτουργία των τμημάτων του δρόμου.
Μετά από αυτές τις παραδόσεις πάμε για το τελευταίο "κατοστάρι" λόγω της προθεσμίας για λειτουργία μέχρι το τέλος Μαρτίου. Τότε θα πρέπει να λειτουργήσει όλος ο αυτοκινητόδρομος από την Κόρινθο μέχρι το Ρίο με τον όρο "λειτουργικός". Οι μεγάλες δυσκολίες από την ταυτόχρονη κατασκευή και λειτουργία του δρόμου έχουν δημιουργήσει επιφυλάξεις για το τελικό αποτέλεσμα στην λειτουργία των τμημάτων του δρόμου.
Τα αναμενόμενα υπόλοιπα για μέχρι τον
Αύγουστο θα είναι το Καμάρι Κορινθίας, οι Καμάρες Αχαϊας, τα
Αραχωβίτικα, τμήμα του Υπέρ-Κόμβου Ρίου.
Μετά τον Αύγουστο αναμένεται η πλήρης
ολοκλήρωση του Υπέρ-Κόμβου Ρίου που αποτελεί και το δεύτερο μεγαλύτερο
τεχνικό έργο της Ολυμπίας Οδού.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο