Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

«Παγώνουν» τα έργα στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, προβλήματα ανακύπτουν και στο Άκτιο

Άγνωστη καθίσταται πλέον η τύχη των έργων επέκτασης και εκσυγχρονισμού στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων, έργα που έχουν μετατραπεί σε σύγχρονο γεφύρι της Άρτας. Για την ολοκλήρωση του «κουρεμένου» φυσικού αντικειμένου υπολείπονται περίπου πέντε εκατομμύρια ευρώ, χρήματα από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Όμως οι γενικότερες εξελίξεις στα 23 συνολικά αεροδρόμια της χώρας, που δεν ιδιωτικοποιήθηκαν επηρεάζουν άμεσα το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων. Ο Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης από το βήμα της βουλής έκανε γνωστό ότι το Υπουργείο παγώνει όλα τα έργα εκσυγχρονισμού και επέκτασης, εάν δεν ολοκληρωθεί η μεταβίβαση του συνόλου του αεροδρομίων στο νέο ταμείο ιδιωτικοποιήσεων.

Σήμερα, τα αεροδρόμια που δεν ανήκουν στο πακέτο των 14 περιφερειακών που θα περιέλθουν στο σχήμα Fraport – Slentel, έχουν περάσει με απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης στο ΤΑΙΠΕΔ. Το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων έχει προσλάβει συμβούλους για να εκπονήσουν μελέτη για την βιωσιμότητά τους, προκειμένου όταν αυτά περιέλθουν στο νέο υπερταμείο, να έχει αξιολογηθεί ποια μπορούν να αξιοποιηθούν εμπορικά και ποια όχι.
Στα αεροδρόμια αυτά συγκαταλέγονται η Αλεξανδρούπολη, ο Άραξος, η Αστυπάλαια, η Χίος, η Ικαρία, τα Ιωάννινα, η Καλαμάτα, η Κάλυμνος, η Κάρπαθος, η Κάσος, το Καστελόριζο, η Καστοριά, η Κοζάνη, τα Κύθηρα, η Λέρος, η Λήμνος, η Μήλος, η Ν. Αγχίαλος, η Νάξος, η Πάρος, η Σητεία, η Σκύρος και η Σύρος. Τα αεροδρόμια αυτά λειτουργεί σήμερα η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Στο μεταξύ εκκρεμότητες φαίνεται να υπάρχουν ακόμη με τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις για το Άκτιο και την Κέρκυρα που ανήκουν στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.

Ο κ. Σπίρτζης, σε αναφορές της ΝΔ δήλωσε ότι η μία περιβαλλοντική μελέτη είναι στο τυπογραφείο για έκδοση και ότι η άλλη επίκεινται να εκδοθεί. Ωστόσο δεν απέδωσε σε αυτές, τις καθυστερήσεις που σημειώνονται στην μεταβίβαση των αεροδρομίων στη Fraport.
Όπως ανέφερε, η Fraport ζήτησε μία ακόμη παράταση για τις 15 Μαρτίου. «Δεν είναι ώριμη κατά τη γνώμη μου, δεν είχε το απαραίτητο προσωπικό, υπήρχαν διαδικασίες, υπήρχαν κάποιες συμβάσεις που έπρεπε να ολοκληρώσουν και με τα τραπεζικά ιδρύματα που συνεργάζονταν».
epiruspost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο