Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Κάνουν πάρτι οι… ψύλλοι στην Πάλαιρο και ζητά απο το Δήμο Ακτίου Βόνιτσας να κάνει ψεκασμούς!!!

Αναδημοσίευση απο την εφημερίδα "ΑΙΧΜΗ" 

   Πώς αντιλαμβάνεται κάτοικος της Βόνιτσας (σσ: Παλαίρου) την εξολόθρευση των ψύλλων…
      Μόνο ως χιουμοριστικό μπορεί να εκλάβει κανείς το αίτημα που κατέθεσε ένας κάτοικος στο δήμο Ακτίου – Βόνιτσας.
       Ο εν λόγω κάτοικος ζητά από το δήμο να κάνει ψεκασμούς σε όλες τις κτηνοτροφικές μονάδες της περιοχής για τους ψύλλους, που δημιουργούν προβλήματα και στους ανθρώπους. 
     Ο ίδιος τονίζει ότι η κατάσταση αυτή υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια και εξηγεί τους λόγους που μέχρι πρότινος δεν μπορούσε να το αντιληφθεί. 
     Τώρα όμως που καταλαβαίνει την ενόχληση έχει φθάσει στο σημείο να γίνει «Νέρωνας» και να τους βάλει φωτιά προκειμένου να απαλλαγεί από αυτούς.

Ακολουθεί το εν λόγω αίτημα:.........




ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
http://www.aixmi-news.gr/

5 σχόλια:

  1. Φιλε μου...παντου υπαρχουν ψυλλοι εδω και χρονια αλλα δεν το λεει κανενας .Εδω και χρονια προσπαθουμε να απαλλαγουμε απο αυτο τοζουμπερο να το πω ετσι με χιλιαδες φαρμακα [εχω δοκιμασει οτι φαρμακο μπορεις να φανταστεις] αλλα δεν γεινετε τιποτα.Ειναι καθε χρονο και διαφορετικη δεν τους πιανει ΤΙΠΟΤΑ μην πετατε τσαμπα λεφτα .ΑΝ ΦΩΛΙΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΧΑΘΗΚΑΜΕ. Εγω φοραω γαλοτσες και τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ.ΑΝ βρειτε αποτελεσματικο φαρμακο δημοσιευστετο γιατι αχανομαστε.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Εχω πεταξει πολλα χρηματα σε φαρμακα,και ραντιζω καθε 3 μερες Πολλα χρηματα γιατι ειναι ακριβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε μου...παντου υπαρχουν ψυλλοι εδω και χρονια αλλα δεν το λεει κανενας .Εδω και χρονια προσπαθουμε να απαλλαγουμε απο αυτο το ζουμπερο να το πω ετσι με χιλιαδες φαρμακα [εχω δοκιμασει οτι φαρμακο μπορεις να φανταστεις] αλλα δεν γινετε τιποτα.Ειναι καθε χρονο και διαφορετικη δεν τους πιανει ΤΙΠΟΤΑ μην πετατε τσαμπα λεφτα .ΑΝ ΦΩΛΙΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΧΑΘΗΚΑΜΕ. Εγω φοραω γαλοτσες και τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ.ΑΝ βρειτε αποτελεσματικο φαρμακο δημοσιευστετο γιατι χανομαστε.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Εχω πεταξει πολλα χρηματα σε φαρμακα,και ραντιζω καθε 3 μερες Πολλα χρηματα και ειναι ακριβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ραντισεις με πετρελαιο και να ριχνεις τακτικα και ασβεστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπου τους βλέπεται να τους ρίχνεται στο κεφαλη με διαμιαρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Cibasil poli kalo farmako eksolothreuontai!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο