Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

Παρασύρσεις πεζών στην Ιόνια: Τι ακριβώς συμβαίνει;

       Προβληματισμό προκαλούν τα δυο απανωτά τροχαία δυστυχήματα που σημειώθηκαν με διαφορά λίγων μόνο ημερών στην Ιόνια οδό, με παρασύρσεις πεζών.
      Στην μια περίπτωση, στα τέλη Ιουλίου, 54χρονος σκοτώνεται κοντά στο Κεφαλόβρυσο και μόλις προχθές 8 Αυγούστου μια 43χρονη παρασύρθηκε από Ι.Χ. κοντά στον κόμβο Κουβαρά και έχασε το δεξί της πόδι. 
       Πληροφορίες για την 43χρονη αναφέρουν πως η γυναίκα, επιχείρησε να διασχίσει κάθετα το οδόστρωμα για να φτάσει τον πάτερα της που βρίσκονταν απέναντι στον αυτοκινητόδρομο και στο ρεύμα προς Ιωάννινα και την περίμενε, αφού μόλις είχε αποβιβαστεί από λεωφορείο.............


  
     Πρόκειται σαφώς για σοβαρότατη αμέλεια, όταν πεζοί επιχειρούν να διασχίσουν έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, ενώ το γεγονός ότι οι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ) θα κάνουν μήνες για να διαμορφωθούν – δημιουργηθούν, προκαλεί  φόβους για επανάληψη του ίδιου σκηνικού, με την αποβίβαση πεζών σε τυχαία και μη ελεγχόμενα σημεία της Ιόνιας οδού εν προκειμένω.

    Με το agriniopress.gr επικοινώνησε και σχολίασε ο μηχανικός κ. Νίκος Αγγελής, που καταθέτει μια σειρά από εύλογα ερωτήματα:
-“Β1. Τι βαθμό παίρνει η οδική ασφάλεια της ΙΟΝΙΑΣ όταν σε 11 μέρες έχουμε 2 ατυχήματα τέτοιας κλίμακας; Πόσοι άλλοι πεζοί έκαναν ή θα κάνουν ακριβώς το ίδιο με τα 2 θύματα, ποντάροντας τη ζωή τους σε ρώσικη ρουλέτα;
-Β2. Πόσοι οδηγοί, που ασυνείδητα αποβιβάζουν επιβάτες πάνω στον Α/Δ, ξέρουν τι αναφέρει ο ΚΟΚ στα άρθρα 29.1, 29.7 και 34.2.ιβ; Πόσοι πεζοί γνωρίζουν τον κίνδυνο που διατρέχουν διασχίζοντας τον Αυτοκινητόδρομο , αλλά και την εναλλακτική ασφαλή τους επιλογή;
-Β3. Φταίει ο άτυχος οδηγός που παρέσυρε το θύμα, πιστεύοντας ότι οδηγεί σε μια «δρομάρα», ή ο εγκληματίας συνάδελφός του που αποβίβασε το θύμα πάνω στον Α/Δ, ή και το ίδιο το θύμα που αναρριχήθηκε στο διαχωριστικό στηθαίο για να διασχίσει και το αντίθετο ρεύμα με τα πόδια ;
-Β4. Τι θα γίνει με τις στάσεις των ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ ( ειδικά των ΑΛΒΑΝΙΚΩΝ τη νύχτα) μέχρι να λειτουργήσουν τα ΣΕΑ ή να κατασκευαστούν ασφαλείς στάσεις εκτός Α/Δ, κοντά στους Α/Κ;
-Β5. Μήπως, μέσω ΜΜΕ, πρέπει να γίνει ευρεία καμπάνια ενημέρωσης οδηγών και πεζών για τις νέες συνθήκες που διαμόρφωσαν οι ολοκληρωμένοι Α/Δ;
-Β6. Μήπως πρέπει να υπάρξουν κυλιόμενα μηνύματα καθοδόν ότι η παραλαβή / αποβίβαση επιβατών εκτός των ΣΕΑ και καθορισμένων στάσεων πάνω στον Α/Δ καταγράφεται από τις κάμερες του Α/Δ και το «πρόστιμο θα έρχεται ταχυδρομικά»;

Y.Γ. Στο 2ο ατύχημα ο οδηγός ήταν 23 αλλά στο 1ο 65. Αν έτρεχαν με… πολλά δεν το ξέρω, αλλά κατά τη γνώμη μου ο μοναδικός ένοχος… απο αμέλεια για τα 2 φρικτά ατυχήματα είναι αυτός που τους κατέβασε πάνω στον Α/Δ, αντι να βγει στον επόμενο κόμβο και να τους αφήσει σε ασφαλές σημείο. Είδα με τα μάτια μου 3 άτομα με βαλίτσες να διασχίζουν κάθετα τον Α/Δ κοντά στο ΚΟΜΠΟΤΙ και ξέρω τι λέω. Τα 3 οχήματα που έκαναν το ατύχημα ήταν ασφαλισμένα;

http://www.agriniopress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο