Σάββατο 10 Απριλίου 2021

Κάθε έργο στο Δήμο Ακτίου-Βόνιτσας αντιμετωπίζεται ως μοναδικό. Εύλογα ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις από έναν απλό δημότη.



     Κωμικοτραγικές εικόνες έρχονται στο φως της δημοσιότητας, μέσα από ανάρτηση στο Facebook του κ. Σπύρου Χούσου.

Ο κ Χούσος στο σχολιασμό της ανάρτησής του αναφέρει,
 

"Αυτό
Θα το στείλω στο υπουργείο αθλητισμού να μας πει, σε εμένα Κ τους συνδημότες μου αν στέκει κατασκευαστικά


Και αν μου πει ναι, θα το βάλω να σας ζητήσει τη μελέτη για να κάνει και τα άλλα γήπεδα έτσι."

 

Αυτό Θα το στείλω στο υπουργείο αθλητισμού να μας πει, σε εμένα Κ τους συνδημότες μου αν στέκει κατασκευαστικά Και αν μου πει ναι, θα το βάλω να σας ζητήσει τη μελέτη για να κάνει και τα άλλα γήπεδα έτσι

Δημοσιεύτηκε από Σπυρίδων Χούσος στις Σάββατο, 10 Απριλίου 2021

 

 






 

 

3 σχόλια:

  1. Το έργο είναι ειδικά σχεδιασμένο να αυξάνει τα αντανακλαστικά και την εγρήγορση των αθλητών.Να εύχεστε να μην σκοτωθεί κανείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι για δρόμο με εμπόδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ταμπέλα Φιλοδημος είναι σαν να βλέπουμε την τουρκική σημαία... Ποιος σκέφτηκε τέτοιο σχέδιο με την κόκκινη ημισελινο στα 200 χρόνια από την επανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι λες γι αυτό αγαπητό Ξηρόμερο